PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مجموعه ابزارهاي مفيد و قدرتمند و مورد نياز اينترنتي



Maysam-BFU
26-11-2006, 06:01
TweakMASTER PRO نام مجموعه اي نرم افزاري قدرتمند و حرفه اي از شركت Hogel Technology در زمينه ي بهبود فعاليت هاي شما در اينترنت و افزايش سرعت آن ميباشد و متشكل از بخش ها و نرم افزار هاي گوناگونيست كه داشتن آن براي هر سيستمي امتيازيست .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ابزارهاي مفيد موجود در اين مجموعه ابزارهاي اينترنتي مفيد شامل به شرح زير است :

Internet Connection Optimization- بهينه سازي اتصال به اينترنت: در اين بخش شما با چند كليك ساده قادر به بهينه سازي سرعت و تنظيمات اتصال سيستم خود مي باشيد كه به بالا رفتن محسوس سرعت اينترنتتان منجر مي شود ! اين بخش با انواع اتصالات dial-up, DSL, Cable و Wireless سازگار است .

LinkFox - ابزاري براي ----- گذاري بر روي اينترنت اكسپلورر و نمايش تنها سايتهايي كه شما مايليد !

DU Meter - نرم افزار بسيار مفيد و جالب اين شركت كه به اندازه گيري ميزان اتصال به اينترنت مي پردازد . و ميزان اتصال روزانه, هفتگي و ماهانه ي شما را به صورت آمارهاي متني و گرافيكي در اختيار شما قرار مي دهد .

DNS Accelerator - ابزاري كه به طور هوشمندانه سرعت اينترنت شما را افزايش داده و موجبب اتصال هرچه سريعتر شما به وب سايتهاي گوناگون مي شود .

Connection Speed Measurement - ابزاري براي اندازه گيري دقيق سرعت اتصال شما و تصميم گيري بر اينكه چه سيستم بهينه سازي براي اين اتصال مفيد تر است .

Clock Synchronization - ابزاري براي سازگار كردن ساعت سيستم با برترين و دقيق ترين ساعت هاي جهان به صورت طبقه بندي شده . براي مثال به طور هفتگي يا روزانه يا ماهانه ساعت خود را با آن ساعت به طور دقيق به روز و تنظيم كند .

Network Connections Viewer - نمايش دقيق اتصال هاي سيستم شما و بررسي پورت هاي درگير و گوش دادن به فعاليت آن ها .

WhoIs - گرفتن اطلاعات در رابطه با آي پي ادرس ها و آدرس سايتها در آورد جزييات در مورد آنها فقط با يك كليك در محيط اين ابزار !

Keep Connected - يكي از مشكلات بسياري از ISP هاي درجه ي چندم اين است كه خطوط اينترنت آنها هرچند وقت يك بار قطع مي شود يعني شما پس از مدتي اتصال خود به خود Disconnect مي شويد .

اين ابزار به شما كمك مي كند تا قبل از اتمام اعتبارتان هميشه متصل بمانيد !
حجم : 2.5 مگابايت
نسخه : 2.06
دريافت نرم افزار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
كرك نرم افزار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ml)

نقل قول : Windows

نوستر آداموس
26-11-2006, 10:05
دستت درد نكنه مرسي دادا