PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : یک Dvd ویندوز ویستا دارای بیش از 19500 درایور سخت افزاری است



Nvidia
20-11-2006, 21:44
... و در هر بروز رسانی بر این تعداد درایور افزوده می شود. شاید به همین دلیل حجم ویندوز ویستا 2 گیگابایت شده است!

آیا تاکنون برای شما پیش آمده که بدنبال درایور قطعه سخت افزاری خود باشید و آرزو کنید که ویندوز بصورت پیش فرض دارای این درایور بود و یا آنکه سرویس بروز رسانی مایکروسات می توانست درایور مورد نظر را برای شما فراهم سازد؟!

با استفاده از سیستم عامل ویندوز ویستا نه تنها این امکان برای کاربران فراهم شده است بلکه لیست دایور های قابل پشتیبانی با گذشت زمان از این تعداد نیز بیشتر خواهند شد.

مهندس و مدیر ارشد کمپانی مایکروسافت "Jim Allchin" که در بخش توسعه سیستم عامل ویندوز ویستا نیز فعالیت می کند با تائید این مطلب می افزاید، ویندوز ویستا بیش از هر ویندوز دیگری دارای قابلیت پشتیبانی از درایورهای سخت افزاری خواهد بود.

در حالیکه کاربران کامپیوتر همواره مشتاق آن هستند تا با مراجعه به سایت سازندگان قطعات سخت افزاری نسبت به دریافت جدیدترین درایور ها اقدام نمایند، فراهم آوردن هزاران درایور جدید و سازگار با سیستم عامل ویندوز ویستا توسط مایکروسافت در شبکه بروز رسانی این شرکت، کار را برای استفاده کنندگان بسیار آسان تر خواهد نمود.

"Jim Allchin" می گوید از زمانی که ویندوز ویستا به صورت نسخه نهایی (RTM) آماده شده، تاکنون نزدیک به 11700درایور جمع آوری شده است بگونه ای که ویندوز به محض نصب یک قطعه سخت افزاری جدید بر روی سیستم آنرا تشخیص می دهد و گزینه های مختلف را برای کاربر به نمایش می گذارد تا او بهترین درایور را انتخاب و نصب نماید.

البته بهترین روش آن است که شما ابتدا درایوری را که به همراه قطعه سخت افزاری خریداری شده در یک CD دریافت کرده اید نصب نمایید و پس از آن در صورت ارائه نگارش جدیدتر درایور، آنرا از طریق مایکروسافت دریافت کنید.


منبع : Winbeta.Net

Esi2260
23-11-2006, 01:55
Nvidia جان

دستت درد نکنه، یعنی واقعا خیالمون حداقل از این بابت راهت باشه؟