PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مدير ياهو: توان تبليغاتي اينترنت دست كم گرفته شده است



soleares
17-11-2006, 09:06
تري سمل مدير ياهو سه‌شنبه 14 نوامبر (23 آبان) گفت رشد توان تبليغاتي اينترنت دست كم گرفته شده است، چرا كه پيش‌بيني‌ها آگهي‌هاي بر روي سايت‌هاي رسانه‌اي اجتماعي يا موبايل و اگهي‌هاي ويدئويي را در نظر نگرفته‌اند.
به گزارش خبرگزاري رويترز سمل در يك سخنراني در لندن گفت پيش‌بيني‌ها در مورد آگهي‌هاي آنلاين تنها آگهي‌هاي گرافيكي و جستجويي را در نظر مي‌گيرند.

سمل كه دركنفرانس Internet Advertising Bureau Engage 2006 سخن مي‌گفت افزود:" همانطور كه همه ميدانيد ويدئو به عامل عمده‌اي در اينترنت بدل شده است."همشهري !

" ويدئو در سراسر اينترنت حضوري هميشگي پيدا خواهد كرد و شيوه مناسبش براي آگهي‌كردن را خواهد يافت."

"بنابراين اين عوامل، موضوع آگهي روي موبايل و سايت‌هاي شبكه‌سازي اجتماعي و يا ويدئو در اين پيش‌بيني‌ها در نظر گرفته نشده است، بنابراين ما فكر مي‌كنيم رشد واقعي تبليغات آنلاين كمتر از حد واقعي ارزيابي شده است."

سمل گفت اسپانسرشدن، اشكال متفاوت تبليغات و شيوه‌هاي ابتكاري و نويني مانند تلفيق آگهي با ويدئوي آنلاين به سرعت رشد خواهد كرد.

شركت خريد و طراحي رسانه‌اي ZenithOptimedia پيش‌بيي‌كرده است كه امسال اينترنت سهم بيشتري از هزينه‌هاي جهاني تبليغات را نسبت‌ به روش‌هاي خارج از خانه مانند بيل‌بوردها دريافت خواهد كرد و انتظار مي‌رود كه از اين لحاظ به زودي بر راديو نيز پيشي بگيرد.