ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : The Witcher 4 اجازه می‌دهد شخصیت سیری را تعریف کنید و بر تمامی جنبه‌های بازی کنترل داشته باشید...



shabnam1986
14-12-2024, 17:29
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود.
کالمبا در این باره گفت:

من تلخی و کله‌شق بودن او را دوست دارم. گاهی اوقات باید با احساسات و قلب خود تصمیم بگیری و من این ویژگی سیری را دوست دارم. او کم‌تر محاسبه می‌کند و استراتژی می‌چیند و بیشتر با احساسات پیش می‌رود.
وی در ادامه توضیح داد که قرار داشتن سیری در ابتدای مسیر ویچر شدن، اجازه می‌دهد داستان را طوری طراحی کنند که کنترل کامل در دستان پلیر قرار بگیرد و آن‌ها بتوانند با تصمیمات خود، به شخصیت سیری شکل بدهند. کالمبا توضیح داد:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.
به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.
البته، کنترل بیشتر تنها به داستان‌سرایی و انتخاب سرنوشت سیری از طریق مسیرهای مختلف روایی محدود نمی‌شود، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری خواهد داشت و کنترل بیشتری به مخاطبین می‌دهد. کارگردان بازی در این باره گفت:

ابزار بیشتری را در اختیار پلیرها قرار خواهیم داد تا بازی نه تنها از حیث روایی دارای عواقبی باشد، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری پیدا کند. ما قصد داریم به پلیرها فرصت‌هایی را ارائه دهیم تا تجربۀ خود را تعریف کنند.
وی همچنین توضیح داد که The Witcher 4 نسبت به نسخۀ سوم تنوع بیشتری در گیم‌پلی خواهد داشت و به مانند Cyberpunk 2077، از این حیث غنی‌تر خواهد بود:

من باور داریم گیم‌پلی در Cyberpunk 2077 متنوع‌تر از The Witcher 3 بود و اجازه می‌داد در زمینۀ ساخت بیلد‌های مختلف برای کاراکتر اصلی، آزادی عمل بیشتری داشته باشید. این چیزی است که از آن بازی درس گرفته‌ایم و می‌خواهیم به The Witcher 4 بیاوریم. قصد داریم گیم‌پلی The Witcher 3 را بهبود دهیم، اما در عین حال شیوۀ اکتشاف دنیا را نیز به سطح بالاتری برسانیم.


گیمفا

shabnam1986
14-12-2024, 17:36
بازی The Witcher 4 با هیچ یک از پایان‌های The Witcher 3 تناقض نخواهد داشت...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
با توجه به صحبت‌های طراح روایت و Lore سری Witcher، بازی The Witcher 4 هیچ یک از پایان‌های نسخه سوم را نقض نمی‌کند و بازی طوری نوشته شده تا همۀ آن‌ها به عنوان یک پیشینه منطقی باشند.
Cian Maher، طراح روایت بازی، در این باره گفت:

یک پیچیدگی که وجود دارد این است که در یکی از پایان‌های سیری می‌میرد، اما اگر دقت کرده باشید، اشاره‌هایی نیز وجود دارند که او احتمالاً زنده می‌ماند.
Maher در ادامه تایید کرد که The Witcher 4 قرار نیست با هیچ یک از پایان‌های canon متناقض باشد یا به آن‌‎ها بی‌احترامی کند.

گیمفا

shabnam1986
15-12-2024, 19:03
نکات مخفی و تحلیل تریلر معرفی The Witcher IV از زبان سازندگان...



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بازی The Witcher 4 کمی پیش در مراسم The Game Awards 2024 معرفی شد و بلافاصله توانست مهم‌ترین معرفی شب لقب بگیرد.
حال سباستین کالمبا (Sebastian Kalemba)، کارگردان بازی The Witcher 4، در قالب ویدیویی به تحلیل تریلر پرداخته است. کالمبا نزدیک به ۱۰ سال است که در CD Projekt Red حضور داشته و پیش‌تر رئیس بخش انیمیشن استودیو بوده و روی The Witcher 3، گسترش‌دهنده‌های آن و Cyberpunk 2077 کار کرده است. پیش از استخدام در CD Projekt Red، او در Platige Image، استودیوی متخصص تریلرهای CGI که همواره با CD Project همکاری کرده مشغول به کار بوده است. برجسته‌ترین کار او در Platige Image، نخستین تریلر سینماتیک The Witcher 3 است که در آن گرالت به کشتار سربازان نیلفگاردی می‌پردازد. تریلری که شباهت‌های بسیاری به تریلر نخست The Witcher 4 دارد.


تریلر معرفی The Witcher IV ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

مردم همچنان از ویچرها متنفرند[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
«این دنیا احتیاجی به قهرمان ندارد، به یک حرفه‌ای نیاز دارد». این جمله نمایان‌گر نخستین اهداف ساپکوفسکی در زمان خلق Witcher بود و CD Projekt Red از سال ۲۰۰۷ آن را در راس اکثر داستان‌هایش قرار داده است. این جمله اولین حرف کالمبا در مصاحبه با IGN درباره تریلر نیز بود. کالمبا گفت در سرزمین‌های شمالی (Northern Kingdoms) هیولاکش‌های حرفه‌ای یا همان ویچرها جانشین قهرمانان عادی داستان‌های فانتزی هستند و مشکلات مردم را برطرف می‌کنند. اما برخلاف قهرمانان، آن‌ها قشر مورد علاقه مردم نیستند و اکثریت از آن‌ها می‌هراسند. این موضوع در اولین برخورد سیری در تریلر با مردم مشخص می‌شود و نگاه پر از تنفر مردم به او بسیار عیان است.

مردم، خصوصا در مناطقی که تمدن به پایان کارش رسیده، شاید یک یا دو بار در زندگی‌شان با یک Witcher برخورد کنند، اما داستان‌ها و افسانه‌های بسیاری درباره این هیولاکش‌ها شنیده‌اند. به باور مردم، ویچرها خود هیولاهایی هستند که به مبارزه با دیگر هیولاها مشغول می‌شوند اما در واقعیت، ویچرها آورنده آرامش و خوبی هستند. در تریلر، لحظه‌ای که روستاییان برای اولین بار Witcher را می‌بینند بسیار بخش مهمی است چرا که در لحظه با پروتاگونیست داستان‌مان رو به رو می‌شویم.
سیری (Ciri)، با نام کامل Cirilla Fiona Elen Riannon، دخترخوانده گرالت و یکی از محوری‌ترین شخصیت‌های مجموعه کتاب‌های Witcher و بازی The Witcher 3، پروتاگونیست نسخه چهارم خواهد بود. سیری از نوادگان لارا دورن (Lara Dorren) است، الف ساحره‌ای که تمام دخترانی که از نسلش زاده شدند دارای Elder Blood بودند و به همین واسطه قدرتمندترین موجودات جهان ویچر لقب می‌گرفتند. زندگی سیری یکی از پرجزئیات‌ترین و در عین حال پر رمز و رازترین بخش‌های لور Witcher محسوب می‌شود و ما می‌توانیم ساعت‌ها درباره داستان‌های مربوط به او صحبت کنیم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در The Witcher 4، سیری در نقش یک Witcher تمام‌عیار ظاهر می‌شود. او حالا با گذراندن Trial of the Grasses، پروسه‌ای بسیار دردناک و مرگبار که تمام Witcherها باید آن را پشت سر بگذارند، تمام ویژگی‌های عادی این قاتلان هیولا را داراست.
رونمایی از سیری به عنوان یک Witcher اتفاقی عجیب برای طرفداران بود چرا که در داستان‌های ساپکوفسکی و CD Projekt Red هیچ سندی درباره یک Witcher زن وجود ندارد. خانم Małgorzata Mitręga، تهیه‌کننده بازی The Witcher 4 درباره این موضوع صحبت کرد:

تبدیل شدن سیری به یک Witcher تصمیم بسیار بزرگ و مهمی برای این شخصیت و ما بود. اعلام این موضوع باعث ایجاد ایده‌پردازی‌های بسیاری خواهد شد، چه زمانی و چگونه سیری، یک زن، توانست Witcher شود. ما در این باره چیزی نگفتیم چون می‌خواهیم بازیکنان خودشان آن را در بازی تجربه کنند.
آدام بادوسکی (Adam Badowski)، رئیس استودیوی CD Projekt Red نیز در شبکه اجتماعی توییتر پس از واکنش طرفداران، چنین گفت:

عزیزان، اگر برایتان سوال است که سیری چگونه توانسته Witcher شود، در The Witcher IV داستانی روایت می‌شود که جواب سوال‌هایتان را می‌دهد. ما به ساخته‌های آندره ساپکوفسکی بسیار احترام می‌گذاریم و از او بابت خلق این جهان بسیار ممنونیم.
روستا[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تریلر با دو صحنه مجزا شروع می‌شود، دو مراسم آماده‌سازی کاملا متفاوت که در نهایت به یکدیگر متصل می‌شوند. از همان ثانیه نخست تریلر به رسم‌های قدیمی مردمان اروپایی می‌پردازد؛ به گفته کالامبا گلی که روی آب شناور است در حقیقت گلی خاص در فرهنگ مردم اسلاو است که در زمان گذشته در مراسمات ویژه که به قصد از بین بردن بدی برگزار می‌شده به کار می‌رفته است.
روستاییان دختر جوانی به نام میونی (Mioni) را آماده برای یک مراسم می‌کنند. در این لحظه ما هیچ ایده‌ای از هدف این مراسم نداریم و به گفته سازندگان هدف آن‌ها همین بوده است. بسیاری شاید حدس می‌زدند که روستا میزبان یک جشن است اما با ورود به جمعیت و دیدن چهره جدی آن‌ها، این حدس به کنار می‌رود و دیگر ایده‌ای نداریم. در ادامه با مشخص شدن برنامه روستاییان، بی‌رحمی دنیای Witcher به تماشاگران یادآوری می‌شود. این روستا که در پادشاهی‌های شمالی واقع شده به مانند دیگر مناطق این سرزمین درحال فروپاشی با اعتقاد مردم به خرافه اداره می‌شود و آن‌ها راه مقابله با هیولایی که آزارشان می‌دهد را قربانی کردن خودشان برای خوشایندی خدایان می‌دانند.
همان طور که گفتیم، روستای نمایش داده شده در تریلر در سرزمین‌های شمالی واقع شده است. نام این روستا Stormford بوده و به گفته سازندگان در یکی از شمالی‌ترین پادشاهی‌ها قرار دارد. با توجه به موقعیت پادشاهی‌های شمالی و این که کالمبا اعلام کرده بازیکنان به سرزمین‌هایی سفر می‌کنند که در نسخه‌های پیشین حضور نداشتند، می‌توان حدس زد که Stormfrod احتمالا در Kovir یا Poviss واقع شده باشد.
هیولاها[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در صحنه مبارزه با The Bauk رو به رو می‌شویم، موجودی افسانه‌ای در باور مردم محلی صربستان که در تاریکی پنهان می‌شود و می‌توانند ترس‌های انسان‌ها را بو کرده و با استفاده از آن‌ها قربانی خود را از لحاظ روانی فلج کند.
در مواجه سیری با Bauk، سازندگان جزئیات اندکی از مکانیک‌های گیم‌پلی را به اشتراک گذاشتند. به گفته کالمبا، سیری توانایی جذب قدرت عناصر موجود در جهان را دارد و این انرژی را به یک Spell تبدیل می‌کند. همچنین زنجیر، سلاح جدید اوست که با استفاده از آن هیولاها را به دام می‌اندازد. سیری همچنین می‌تواند با استفاده از Spellها، زنجیر را قدرتمندتر کند. استفاده سیری از زنجیر اشاره‌ای مستقیم به نخستین تریلری است که CD Projekt Red منتشر کرده، تریلر سینماتیک بازی The Witcher 1 که قصه The Voice of Reason از کتاب The Last Wish را بازسازی می‌کرد و در آن گرالت با استفاده از یک زنجیر، هیولا را به دام انداخت.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سری Witcher چه در کتاب‌ها و چه در بازی‌ها همیشه از موجودات افسانه‌ای اروپایی استفاده کرده و به گفته CD Projekt Red نسخه چهارم نیز به این روند ادامه خواهد داد. در این بازی بازیکنان با هیولاهایی الهام گرفته از افسانه‌های نورس، سلت و اسلاو رو به رو خواهند شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ساخت و هدف تریلربه گفته کالمبا، آن‌ها چندین نسخه از تریلر سینماتیک را ساختند و هر بار بسیاری از بخش‌های آن را تغییر دادند تا به نسخه نهایی رسیدند. این تریلر داستانی کوتاه از دختری جوان را روایت می‌کند که قربانی خرافات چند صد ساله مردمانش شده و تلاش‌های سیری برای نجات او بی‌نتیجه بودند. به گفته نویسندگان CD Projekt Red، تم کلی تریلر و هدف آن‌ها از روایت این داستان کوتاه این بوده که بازتابی کلی از داستان The Witcher IV و به طور کلی جهان Witcher ارائه بدهند، کاری که در تریلرهای سینماتیک The Witcher 3 نیز انجام داده بودند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته کالمبا می‌گوید که برخلاف پایان داستان تریلر، همه‌چیز در The Witcher IV به تلخی پایان نمی‌یابد. تریلری که تماشا کردیم در اصل یکی از ماموریت‌های بازی است و بازیکنان می‌توانند با تصمیم‌گیری‌های متفاوت، جان میونی و مردم روستا را نجات دهند.
بازی The Witcher IV هم‌اکنون توسط شعبه‌های لهستان CD Projekt Red در دست توسعه قرار دارد. این بازی مدتی پیش وارد توسعه کامل (Full Production) شده بود.

گیمفا

shabnam1986
17-12-2024, 12:12
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
استودیوی سی‌دی پراجکت در یکی از مصاحبه‌ها حول اندازۀ نقشه و محتویات بازی The Witcher 4 در مقایسه با The Witcher 3 صحبت کرده است.
سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در این باره گفت:
این سوال خوبی است. زمانی که در مورد میزان زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن Blood and Wine یا Heart of Stone فکر می‌کردیم را به یاد دارم. ما اعدادی مانند ۵ تا ۱۰ ساعت را در نظر می‌گرفتیم، اما نهایتاً به ۳۰ ساعت رسیدیم! بنابراین، نمی‌خواهیم بردۀ اعداد و ارقام باشیم. نقشه قطعاً کم و بیش هم‌اندازۀ Th Witcher 3 خواهد بود؛ تعداد کوئست‌ها نیز تقریباً باید مشابه باشد. اما باز هم باید تاکید کنم که بازی بزرگ خواهد بود و بسیار جاه‌طلبانه. پیش از هر چیز، ما می‌خواهیم یک تجربۀ به شدت درگیرکننده را به ارمغان بیاوریم. پس کیفیت را بر کمیت مقدم می‌دانیم.
کالمبا همچنین در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.
به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.


گیمفا

shabnam1986
17-12-2024, 12:16
موسیقی متن تریلر The Witcher IV منتشر شد...



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اولین قطعه از موسیقی بازی The Witcher IV با نام No Gods, Only Monsters، به صورت رسمی منتشر شد.
در ادامه می‌توانید به این قطعه گوش کنید:
دانلود ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 20Monsters%20%28The%20Witcher%20IV%29%20-%20Official%20Trailer%20Soundtrack_2.mp4)

این قطعه که در تریلر معرفی بازی The Witcher IV ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) شنیده می‌شود، به همراه دیگر موسیقی‌های بازی توسط P.T. Adamczyk، سازنده موسیقی متن Cyberpunk 2077 و Phantom Liberty ساخته شده است.
بازی The Witcher IV هم‌اکنون توسط شعبه‌های لهستان CD Projekt Red در دست توسعه قرار دارد. این بازی مدتی پیش وارد توسعه کامل (Full Production) شده بود.


گیمفا

shabnam1986
18-12-2024, 00:19
گرالت در The Witcher 4 در دوران بازنشستگی‌اش به سر می‌برد...



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در مصاحبه‌ای با رسانه Skill Up، کارگردان بازی The Witcher 4 از وضعیت گرالت در این بازی گفت.
به گفته سباستین کالمبا، کارگردان The Witcher 4، این بازی از همان ابتدا به پایان The Witcher 3 خواهد پرداخت و در تمام بازی اشارات بسیاری به سه‌گانه پیشین زده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات پایان The Witcher 3 که با آن مواجه خواهیم شد، بازنشستگی گرالت در پایان Blood and Wine است. به گفته کالمبا، در The Witcher 4 گرالت در دوران بازنشستگی خود بوده و در عمارتش واقع در Toussaint، مشغول لذت بردن از زندگی است.
در مصاحبه با Skill Up، چندین مورد جزئیات جدید درباره بازی مطرح شد که در ادامه آن‌ها را مطالعه می‌کنید:


سیری از Signهای ویچری استفاده نمی‌کند، بلکه از نوعی جادوی خالص بهره می‌برد
اندازه نقشه به اندازه The Witcher 3 خواهد بود اما بسیار پرجزئیات‌تر و با داستان‌های بیشتر
نسبت به The Witcher 3، بازی تمرکز بیشتری بر المان‌های نقش آفرینی خواهد داشت
تمرکز داستان بر ویچر شدن سیری و چالش‌های او است
زنجیر که در تریلر به نمایش گذاشته شد در گیم‌پلی قابل استفاده خواهد بود
سیری شیوه متفاوت‌تری نسبت به گرالت در کشتار هیولاها دارد، او ابزارهای بیشتری داشته و به واسطه سن کمترش بسیار سریع‌تر است

بازی The Witcher 4 هم‌اکنون توسط شعبه‌های لهستان CD Projekt Red در دست توسعه قرار دارد. این بازی مدتی پیش وارد توسعه کامل (Full Production) شده بود. تریلر معرفی بازی را در این نشانی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) می‌توانید تماشا کنید.


گیمفا