ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بازی Assassin’s Creed Shadows شامل مکانیک‌های مخفی‌کاری عمیقی خواهد شد...



shabnam1986
25-11-2024, 22:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اگر شرایط متفاوت بود، بازی Assassin’s Creed Shadows تاکنون عرضه می‌شد؛ شرکت Ubisoft تصمیم گرفت به جهت اصلاح و ارائه بازی در بهترین حالت ممکن، آن را به تاخیر بیندازد.
به همین دلیل، انتظار طرفداران از نسخه نهایی بسیار بالا است. تنها چند ماه تا زمان عرضه این عنوان باقی مانده و یوبیسافت نگاهی دقیق‌تر به مکانیزم‌های مخفی‌کاری ارائه کرده.
اطلاعات جدید منتشر شده در وبسایت یوبیسافت روی مکانیزم‌های مخفی‌کاری مانور می‌دهند؛ به خصوص هنگامی که در قامت شخصیت نائوئه، شینوبی داستان، ایفای نقش می‌کنید. هرچند برخی از این مکانیزم‌ها برای یاسوکه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
هر دو شخصیت از مکانیزم‌های نظارت (Observe) برخوردار هستند. از طریق همین مکانیزم‌ها، بازیکنان می‌توانند هدف‌ها، دشمنان، لوت‌ها، کالکتیبل‌ها و مأموریت‌های خود را شناسایی، علامت‌گذاری و بررسی کنند. بازیکنان در این بازی از عقاب/پرنده همراه بهره نخواهند برد. با این وجود، هنگام بازی در نقش نائوئه می‌توانید از سیستم کلاسیک Eagle Vision استفاده کنید.
از سیستم Eagle Vision تا ابزار قتل[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 048-1280x720.jpg
سازندگان درباره سیستم Eagle Vision درون Shadows گفتند:

سیستم Eagle Vision، یک مکانیزم کلیدی مخفی‌کاری است. نائوئه از این طریق می‌تواند روی کشف دشمنان و اهداف باارزش گیمپلی، همچون مکان‌های با قابلیت پنهان شدن، تمرکز کند. بازیکنان با ترکیب قابلیت‌های Observe و Eagle Vision می‌توانند دشمنان را از پشت دیوار و موانع شناسایی و سپس علامت‌گذاری کنند.
در حین بازی با نائوئه، شما به حرکت‌های بیشتری که برای مخفی‌کاری طراحی شده‌اند دسترسی خواهید داشت؛ نام این حرکات Shinobi Moves است. بازیکنان می‌توانند در سایه‌ها مخفی شوند، با استفاده از شوریکن خود منابع نور را نابود کرده و سایه ایجاد کنند، در حالت خم شده حرکت کرده و صدای کمتری تولید کنند (به خصوص روی کف‌های چوبی کهنه) و برای اولین بار قابلیت سینه‌خیز حرکت کردن را داشته باشند.
نائوئه ۴ قابلیت انحصاری شینوبی و ابزار اساسینی زیر را خواهد داشت:


بمب دودزا (Smoke Bombs): دقیقاً کارایی کلاسیک خود را خواهد داشت.
چاقوهای کونای (Kunai Knives): می‌توانند پس از هدف‌گیری دقیق، با یک ضربه، هدف را به قتل برسانند.
شوریکن (Shuriken): جهت حواس‌پرتی محیطی و گیج (Stun) کردن دشمنان.
زنگوله‌های شینوبی (Shinobi Bells): برای پرت کردن حواس دشمنان و فریب دادن آنها.

از بازگشت Double Assassination تا هوش مصنوعی پیشرفته[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایر حرکت‌ها و قابلیت‌هایی که نائوئه به آن‌ها دسترسی دارد، به شرح زیر هستند:

قابلیت عبور از میان شکاف‌ها، پنهان شدن در فضاهای کوچک و جعبه‌ها، از پشت گرفتن دشمن و جابه‌جا شدن با آنها در بازه زمانی محدود و در نهایت، بازگشت قابلیت کلاسیک دابل اساسینیشن (Double Assassination).
یاسوکه حرکات مخفی‌کاری بسیار کمتری خواهد داشت (چرا که شخصیت او روی مبارزه‌های مستقیم تمرکز دارد). این کاراکتر می‌تواند با استفاده از تیر و کمان قتل‌های مخفیانه خود را انجام دهد. قتل‌های او با استفاده از سلاح‌های سردی انجام می‌شوند که صدای بیشتری نسبت به نائوئه تولید می‌کنند.
یوبیسافت در نهایت، مطلب بررسی مخفی‌کاری خود را با اشاره به واکنش دشمنان نسبت به حضور شما تمام کرد؛ پس از شناسایی و ناپدید شدن، دشمنان به صورت دو نفره (یکی مراقب و دیگری جستجوگر) به دنبال بازیکن می‌گردند. در نتیجه، تاکتیک‌هایی چون سوت زدن تنها دفعه اول عمل می‌کنند و پس از آن باعث شک و تردید دشمن می‌شود. چنین شرایطی روی قتل‌های شما از مکان‌های پنهان تاثیر منفی می‌گذارند.
سامورایی‌ها را نمی‌توان در فضای بمب دودزا به قتل رساند، چرا که این نوع دشمن از محیط خطر خارج می‌شود. از طرفی، سامورایی‌ها را نمی‌توان راحت به قتل رساند. دشمنان مذکور در جست‌وجوی شما، علف‌ها را می‌برند. البته قابلیت قتل تضمینی (Guaranteed Assassination)، همچون عناوین کلاسیک، در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

گیمفا

shabnam1986
25-11-2024, 22:19
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همواره مخفی‌کاری یکی از عناصر اصلی در بازی‌های Assassin’s Creed بوده؛ هرچند این سری از زمان اضافه کردن المان‌های نقش‌آفرینی، تاکید کمتری بر مخفی‌کاری داشته است. اما در Assassin’s Creed Shadows، تمرکز ویژه‌ای روی این مورد گذاشته شده که در ادامه نگاهی به آن داریم.
کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) جزئیاتی از مکانیک‌های مخفی‌کاری این بازی ارائه کرده که بسیاری از آن‌ها حول ابزارها و توانایی‌های منحصربه‌فرد یکی از دو شخصیت قابل بازی، نائویی (Naoe) طراحی شده‌اند. همچنین تیم سازنده اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی دشمنان و عملکرد آن‌ها در مراحل مخفی‌کاری ارائه داده است.
بازیکنان در طول مراحل، اغلب باید به مکان‌هایی مانند قلعه یا دژ نفوذ کنند. این مناطق به شدت محافظت شده هستند و انتظار می‌رود پر از نیروهای دشمن باشند. قلعه‌ها به چند بخش مجزا تقسیم شده‌اند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به صورت پویا از حالت مخفی‌کاری خارج یا دوباره وارد آن شوند.
در صورت شناسایی، دشمنان روش‌های جستجوی خاصی را برای مقابله با تهدید اتخاذ خواهند کرد. به عنوان مثال، آن‌ها به‌صورت دوتایی حرکت کرده و مراقب یکدیگر خواهند بود؛ بنابراین استفاده از روش‌های سنتی مانند جلب توجه آن‌ها با صدای سوت و از بین بردن یکی پس از دیگری دیگر کارایی نخواهد داشت و ممکن است باعث افزایش شک آن‌ها و لو رفتن بازیکن شود.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]برخی دشمنان نیز قادر خواهند بود حرکات Assassination را خنثی کنند که این امر به میزان پیشرفت شما در این مهارت بستگی دارد. هنگام نزدیک شدن به دشمن، یک نشان ظاهر می‌شود که رنگ آن می‌تواند به شما اطلاع دهد که می‌توانید او را مخفیانه بکشید یا خیر. رنگ سفید به معنی کشتن مخفیانه فوری، زرد نشان‌دهنده وارد کردن مقداری آسیب و قرمز به معنی بی‌اثر بودن حمله است. بنابراین، بهبود مهارت‌های Assassination برای دریافت نشان‌های سفید برای انواع دشمنان ضروری است.
با این حال، بازی دارای گزینه‌ای در تنظیمات خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد همه دشمنان را با یک حرکت Assassination از بین ببرند.
Assassin’s Creed Shadows همچنین انواع جدیدی از دشمنان را معرفی می‌کند که تهدیدات منحصر‌به‌فردی در مراحل مخفی‌کاری ایجاد خواهند کرد. برای مثال:


خدمتکاران: نوعی از دشمنان ضعیف که مسیرهای گشت مخصوص به خود را دارند و در به صدا درآوردن هشدار و فراخوانی نیروهای کمکی تخصص دارند.
سامورایی‌ها: دشمنانی بسیار مرگبار و نخبه که به راحتی حرکات Assassination را خنثی می‌کنند، در دود نمی‌توان آن‌ها را کشت و می‌توانند بوته‌هایی که شما ممکن است در آن پنهان شده باشید را ببُرند و عموماً کمتر تحت تاثیر ترفندهای شما قرار می‌گیرند.

یوبیسافت اعلام کرد که در روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد مکانیک‌های مبارزه و جابه‌جایی در بازی ارائه خواهد داد.

گیمفا