PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آیا پرونده (کارنامه‌ها) دوران پنج ساله دبستان بین سالهای 1362 تا 1368 هنوز در آموزش پرورش هست و می‌تونم بگیرم؟



Nostophobia
28-02-2021, 15:13
سلام

دبستان را بین سالهای 1362 تا 1368 در سه تا دبستان مختلف سپری کردم و نام و جا و منطقه رو می‌دونم. مایلم پرونده اون پنجساله رو که کارنامه و هر چی که هست رو داشته باشم. آیا هنوز در بایگانی مدرسه‌ای که سال پنچم دبستان رو تمام کردم وجود داره یا در بایگانی آموزش و پرورش منطقه هنوز ممکنه باشه و یا نابود شده:sad:؟ پرونده و کارنامه‌های مقطع راهنمایی و دبیرستان رو کامل دارم ولی مال دوران دبستان رو ندارم و الان که سالها از اون دوران گذشته مایلم داشته باشم. آیا باید به آموزش و پرورش منطقه‌ای که دبستان در آنجا بوده برم؟ آیا به نظرتون بهم می‌دن؟ فکر نمی‌کنم چیز با ارزشی برای اونها باشه و اگر تا الان نابود شده باشه یه روزی نابودش می‌کنن؛ پس ترجیح می‌دم دست خودم باشه. اگر کسی دوست و آشنایی در آموزش و پرورش داره و می‌تونه کمکم کنه لطفا در خصوصی بهم پیام بده. ممنونم می‌شوم.

tekkentala
28-02-2021, 17:07
سلام

آره میدن چیز مهمی نیست اصلا ... اول به مدرسه مراجعه کنید، اگر نداشتن باید برید آموزش و پرورش. اینا چیزایی نیست که بخوان نابودش کنن ولی چون خیلی وقته گذشته قطعا یه مقدار دوندگی داره