PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دولت آمریکا برای اولین بار پس از 70 سال، یک زن را اعدام می کند



بامدادنیکنفس
20-10-2020, 11:23
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، قصد دارد تا نخستین اعدام فدرالی را پس از حدود ۷۰ سال برای یک زن انجام دهد و این اعدام هشتم دسامبر سال جاری میلادی اجرا می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا ، لیزا مونتگومری در سال ۲۰۰۴ به قتل محکوم شد و حالا نخستین زنی است که پس از ۷۰ سال اعدام فدرالی علیه وی انجام می‌شود.
وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای آورده است، مونتگومری که به خفه کردن یک زن باردار در میزوری محکوم شده با تزریق ماده سمی در ایندیانا اعدام می‌شود.
درسال ۲۰۰۷، دادگاه منطقه ای در آمریکا در میزوری این زن را به مرگ محکوم کرد اما وکیل وی با گفت که موکلش مستحق زندگی است چون از نظر روانی مشکل دارد و در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
آخرین زنی که توسط دولت آمریکا اعدام شد، "بونی هدی" بود که در اتاق گاز در ۱۹۵۳ در میزوری اعدام ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) شد

anti-military
20-10-2020, 12:42
یعنی تو آمریکا اگه کسی عزیزترین شخص زندگیت رو وحشیانه و با نقشه قبلی هم بکشه حق قصاص برای خانواده اش نیست؟ اینها باز از حقوق بشر ایران ایراد میگیرن و وحشیانه حمله اقتصادی میکنن به کشوری با بیش از 80 میلیون جمعیت

بامدادنیکنفس
20-10-2020, 16:01
بله امریکا چیزی هست به اسم death row

معلوم هم نیست طرف چه مدت تو death row باشه تا اعدام بشه

فلسفه اش هم اینه که اگه بی گناه بود بیخودی اعدام نکرده باشن

mjx
20-10-2020, 19:12
بله امریکا چیزی هست به اسم death row

معلوم هم نیست طرف چه مدت تو death row باشه تا اعدام بشه

فلسفه اش هم اینه که اگه بی گناه بود بیخودی اعدام نکرده باشن

بمیرم برای این سیستم عادلانه!!

فلسفه رو بزارن کنار لطفا !! همون ادعام های خیابونی توسط پلیسهاشون رو کنترل بکنن!!!