PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پیشگویی از سال 2020 ! دنیا چه شود ؟



mojt90
18-06-2020, 20:24
پیشگویی از سال 2020 ! دنیا چه شود ؟


جنگ، استیضاح ترامپ و افزایش مخاطره‌آمیز سطح آب دریاها


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%85%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B6%D8%A7%D8%AD-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE.jpg


یکی از تشابهات پیشگویی‌های نوستراداموس از سال ۲۰۲۰ و پیشگویی‌های همیلتون مرگ دونالد ترامپ است. همیلتون در سال ۲۰۱۸ گفته بود ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ترور می‌شود. فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ بود که ترامپ مورد تروری نافرجام قرار گرفت. بنا به پیش‌بینی هملیتون: «ترامپ از سمت خود برکنار نمی‌شود اما یکی از نزدیکانش به او خیانت می‌کند. استیضاح ترامپ موجب افزایش قدرت وی خواهد شد.» او همچنین اشاره کرده رسوایی ترامپ او را بی‌اعتبار می‌کند و اینکه «ترامپ دوباره به سمت رئیس‌جمهوری می‌رسد و فلوریدا از جمله ایالت‌هایی است که ناباورانه به او رأی می‌دهند.» نوستراداموس همچنین در مورد محاکمه‌ی فردی مهم نوشته است. از سویی دیگر هملیتون نیز هم از احتمال وقوع جنگی بزرگ سخن گفته بود و هم استیضاح ترامپ. همیلتون همچنین اشاره کرده بود: «پوتین و ترامپ صلح می‌کنند.»


پیش‌بینی‌های نوستراداموس در مورد تغییرات آب و هوایی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%85%D9%88%D8%B3.jpg





یکی دیگر از تفسیرهای جنجال‌برانگیزی که از پیشگویی‌های نوستراداموس از سال ۲۰۲۰ شده تغییرات آب و هوایی در سال ۲۰۲۰ است که به افزایش مخاطره‌آمیز سطح آب دریاها اشاره دارد. بنا به پیشگویی‌هایی همیلتون نیز بلایای طبیعی در سال ۲۰۲۰ زمین را فرامی‌گیرند. او نوشته: «در سال ۲۰۲۰ زلزله‌های متعددی رخ می‌دهد، خصوصاً در ژاپن و هند که برگزاری المپیک تابستانی را با مشکل مواجه می‌کند. در آمریکا نیز زلزله‌هایی رخ خواهد داد.» او همچنین مدعی شده: «فلوریدا طوفانی مخرب خواهد داشت» و گفته در جزیره‌ای کوچک که به نامش اشاره نکرده آتشفشان فوران می‌کند.


بررسی نتیجه پیش بینی:
نوستراداموس در تمام دنیا طرفدارانی دارد اما منتقدان این پیشگوی قرن شانزدهم باور ندارد که وی قدرت پیشگویی داشته. برایان دانینگ که پادکست‌هایی با عنوان اِسکِپتوید منتشر می‌کند می‌گوید: «به پیشگویی‌های نوستراداموس ایرادات بسیاری وارد است. ترجمه‌های اشتباه و مبهم، تفسیرهای دلخواهانه، نوشتار مبهم و نامشخص او، رمزگشایی‌های واهی در رباعیات او همگی فریب است و افراد بسیاری گفته‌های او را به شکلی غلوآمیز بازگو کرده‌اند.» او در ادامه می‌گوید: «نوستراداموس قطعاً یکی از افراد معتبر زمان خود بوده و خلق داستان‌های واهی از گفته‌هایش بی‌حرمتی بزرگی به شخصیت حقیقی او محسوب می‌شود. باید برای نقشی که او در توسعه‌ی داروسازی و ادبیات رونسانس داشته ارزش قائل شویم و همچنین نباید کارهای مؤثر او را با برچسب قدرت‌های جادویی او بی‌ارزش جلوه دهیم.»





پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ : پایان دنیا، ترور پوتین و سونامی






پیشگویی بابا ونگا از پایان دنیا


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


یکی از وحشتناک‌ترین پیشگویی‌های بابا ونگا مربوط به پایان دنیاست. خوشبختانه او پیش‌بینی کرده این اتفاق لااقل تا ۳۰۰۰ سال دیگر، یعنی سال ۵۰۷۹ نخواهد افتاد، اما او هیچ اشاره‌ای به چگونگی پایان دنیا نکرده. با این حال پیش‌بینی همیلتون از سال ۲۰۲۰ این بوده که در این سال جنگی در خاورمیانه آغاز می‌شود و سال ۲۰۲۰ را همراه با فجایع طبیعی و ناآرامی‌های سیاسی می‌دانسته.


بنا به پیشگویی هملیتون، سال ۲۰۲۰ با چندین زمین‌لرزه همراه خواهد بود و ژاپن و هند به شدت خواهند لرزید.



پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ : از ترور پوتین تا صلح ترامپ-پوتین


طرفداران این روشن‌دل پیشگو بر این باورند که یکی از پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ این بده که پوتین، رئیس جمهور روسیه در این سال ترور می‌شود. همیلتون اما پیشگویی کرده که پوتین با ترامپ صلح می‌کند. از دیگر پیشگویی‌های هملیتون این بوده که در پی شورش‌های هنگ‌کنگ مشکلاتی برای رئیس جمهور چین رقم می‌خورد. او در این‌باره گفته: «شورش‌های چین را پیش‌بینی کرده بودم و گفته بودم در چین انقلابی خواهد شد. البته سال ۲۰۲۰ چین آرام نخواهد بود و شورش‌های تازه‌ای در این کشور شکل می‌گیرد. شی جین‌پین، رئیس‌جمهور این کشور نیز در نهایت پس از چند سال با اعمال تغییراتی موافقت خواهد کرد.»


پیشگویی بابا ونگا از سونامی در سال ۲۰۲۰


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







آیا پیشگویی‌های بابا ونگا حقیقت داشته‌اند؟





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%8 6%D8%AF%D8%9F.jpg




با اینکه بابا ونگا را لقب نوستراداموس بالکان داده‌اند اما گفته می‌شود فقط ۸۵ درصد از پیشگویی‌هایش حقیقت داشته‌اند. از پیشگویی‌های او که به حقیقت پیوستند می‌توان به غرق‌شدن زیردریایی روسی کورسک در سال ۱۹۸۰ اشاره کرد. طرفداران او حتی بر این باورند که او ظهور داعش و پیروزی اوباما در انتخابات آمریکا را نیز پیشگویی کرده بود. اما مثلاً پیشگویی اشتباهش این بوده که فقط یک نفر از رنگین‌پوستان آمریکا به ریاست جمهوری می‌رسد.
وبسایت اِسکِپتیکس می‌نویسد پیشگویی بابا ونگا ادعایی کذب بیش نیست. در این وبسایت آمده: «بابا ونگا یا بی‌سواد بود و یا کم‌سواد و ظاهراً هیچ کتابی را به دست خود ننوشته است. آن دسته از پیشگویی‌های ونگا که سینه به سینه منتقل شده همگی تفسیر یوحنایی از آینده‌ی زمین هستند، خصوصاً در اروپا، و حتی در مریخ که جنگی در سال ۳۰۰۵ درمی‌گیرد و مسیر زندگی در زمین تغییر می‌کند. هرچند اگر نگاهی کمی مثبت‌تر به پیشگوهایی‌هایش بیندازیم خواهیم دید که او پیش‌بینی کرده انسان سال ۲۰۲۸ به سیاره‌ی زهره می‌رسد و در پی منابع طبیعی می‌گردد، اما از جو سمی و خورنده‌ی این سیاره اطلاعی نداشته؛ یا اینکه پیش‌بینی کرده تمدن انسان تا سال ۲۱۳۰ خواهد توانست به کمک فضایی‌ها زیر آب هم زندگی کند.»


منبع >: روزیاتو

Afshin405
19-06-2020, 03:38
من نمیدونم این جناب نوستراداموس و بابا ونگا و امثالهم چی گقتن ولی یه چیزو خوب میدونم و اونم اینه که هیچ کس به غیر از خداوند متعال از اینده دنیا خبر نداره والسلام........ ///