PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دو تا سوال فوری دارم



*شبرنگ*
17-06-2020, 13:14
رفقا سلام بنده یه تالاری یکبار با لپ تاپ و دفعه بعد با گوشیم رفتم. سوالم اینه متوجه میشن با چه دستگاهی رفتم یا فقط در حد همون نمایش آی پی میفهمن؟
سوال بعدیمم اینه من هر بار آی پیم تغییر میکنه تموم این آی پی ها از اولین باری که رفتم مشخصه یا نه فقط آی پی آخر معلوم میشه؟

ms1ove
18-06-2020, 09:01
وقتی به یه سایتی مراجعه میکنی آیپی و نوغ سیستم عامل و مرورگر مورد استفاده مشخص میشه
برای آیپی هم آخرینش فکر کنم نشون میده

shaahani
18-06-2020, 12:33
در هرپستی که در هر تالاری شما ثبت میکنید، بجز اطلاعات اون پست، اطلاعات مربوط به آی پی، مرورگر و غیره شما نیز برای آن پست در بانک اطلاعاتی ذخیره میشود، کاربرانی که دسترسی نظارتی و مدیریتی دارند، این اطلاعات را در زیر هر یک از پست های ارسال شده، مشاهده میکنند.
بنابراین میتوان اینطور گفت که تمام آی پی های شما ذخیره می شود، همینطور اطلاعات ارتباطی مروبط به اتصال یا اتصال های شما در کوکی ها و در مرورگر شما ذخیره می شود، بنابراین هربار که به آنجا مراجعه کنید، اطلاعات قبلی توسط وب سایت مورد بازخوانی قرار می گیرد.

حالت private window و غیرفعال کردن کوکی ها و جاوا اسکریپت میتواند کمی برای ناشناس ماندن به شما کمک کند اما کاملا ناشناس باقی نخواهید ماند و بستگی به نحوه طراحی وب سایت مورد نظر دارد که تا چه اندازه اطلاعات شما را مورد بازخوانی قرار دهند، مثلا اگر از وی پی ان استفاده میکنید که آی پی آن مربوط به کشور انگلستان است اما ساعت سیستم شما روی ایران تنظیم شده است، سرور به سادگی میتواند متوجه شود که شما یک ایرانی هستید و از وی پی ان کشور انگلستان مشغول استفاده اید.