Reza Azimy_RW
20-01-2020, 13:02
سلام خدمت رفقا من این دو تا کارو قبلا به عنوان نمونه کار از خودم منتشر کرده بودم که بعضی از رفقا کم لطفی کردن و گفتن تو یو دی کی همینجوری هرچی بریزی همین کیفیته :|
ممنون ازشون حالا من یه آوانس هم به خودشون میدم با اثن Unreal 4 با درخت و متریالای اماده و با کیفیت که متخصصای آنریل انجین طراحیش کردن خودشو ببینم یه درخت با کیفیت کوچولو دو دقیقه وقت میبره بزن ازش عکس بگیر تفاوتو حس کن .
چرا ؟
چون 10 سال پیش زمانی که اینا رو زدم قرار بود تو شرکتی به عنوان لول دیزاینر و طراح متریالو پارتیکل و ... کارر کنم :
بیشتر از 300 ساعت ویدئو آموزشی رو قدم به قدم باهاش تکرار کردم کاملا اصولی میتونم پارتیکلی که میخام رو خام با بهترین کیفیت (فراتر از سمپلهای خوده یو دی کی ) بزنم یا متریالو به صورت اصولی یا نورپردازی و ایجاد اتمسفر مورد نظر رو فوق حرفه ای یاد گرفتم .
بعد بعضیا میان میگن یو دی کی که هر چی بندازی توش خوشگل میشه شما با مدلای اماده و متریالایی که متخصصای آنریل انجین ساختن تو 5 دقیقه نمونه کوچیکشو بساز ما هم ببینیم :thumbsdow
برنامه نویسی هم تا تهشو خوردم و قورت دادم از شیدر نویسی تا برنامه نویسی میکروکنترولرها و الکترونیک . پس یه پیغام :
اون کسی که با تغییر دادن چند تا عدد تو کدهای آماده به یه نتایج ضعیف رو به متوسطی میرسه خودشونو قاطی نکنه / دقیقا منظورم مخاطب خاص خودم بود که همه میشناسینش :hmm: شما نیستی دوست عزیز خودش میدونه قدمت روی چشم :دی
فقط خاستم ارزش این کارها فراموش نشه اینا 10 سال پیش توسط خودم طراحی شدن /فقط مدل درختا آمادس متریالشم اصلاح شده . البته قبلا بچه ها بعضیاشو دیدن واسه روشن شدن یه سری موضوعات که تو دلم مونده بود این تایپیکو زدم :
1 _ UDK
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](2).jpg
2 _
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پشه های توی فضا هم با پارتیکل زدم اینقدر حرکات طبیعی دارن کف میکنی .
اینم عکس از یه صحنه طراحی شده با همین انجین توسط افراد تغریبا حرفه ای که بدانند یو دی کی به خودی خود معجزه نمیکند » (و برای کساییی که با قدرت طبیعی و معمولی این انجین قدیمی اشنایی ندارن )
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] xHk725yiiHCCLfrh8O1z5QPOohDIaIeljMHgDF5CVlOqpeNLcJ 80NK65_fV7S1UaEo97TCltqLMrPz1F4SN5pRKG8Ip6qPJkS26N GsJ1cVhbcSGSL7ORD0H2uCez34ng/CD7.jpg
راستی چند عکس از یه بازی سه بعدی که واسه یونیتی حدود 6-7 سال پیش ساختم پیدا کردم جالب بود گفتم اشتراک بزارم مدلسازی سه بعدی / گرافیک دو بعدی / لول دیزاین / شیدر و ... همه کار خودم با بازیهای امروز ایرانی که واسه اندروید منتشر میشه مقایسه کنید . البته وقتی منتشرش کردم واسه یه کوتاهی که چکپوینت نزاشتم خسته کننده و در کل زیاد موفق نشد ولی از نظر فنی 22ه :دی :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
کلا ما دستمون طلاییه حالا چه کوییسست باشه چه یونیتی چه انریل چه انجیین خود نوشته :n10:
ارزوی موفقیت واسه همه و :
سیییییی یوووووو :دی
ممنون ازشون حالا من یه آوانس هم به خودشون میدم با اثن Unreal 4 با درخت و متریالای اماده و با کیفیت که متخصصای آنریل انجین طراحیش کردن خودشو ببینم یه درخت با کیفیت کوچولو دو دقیقه وقت میبره بزن ازش عکس بگیر تفاوتو حس کن .
چرا ؟
چون 10 سال پیش زمانی که اینا رو زدم قرار بود تو شرکتی به عنوان لول دیزاینر و طراح متریالو پارتیکل و ... کارر کنم :
بیشتر از 300 ساعت ویدئو آموزشی رو قدم به قدم باهاش تکرار کردم کاملا اصولی میتونم پارتیکلی که میخام رو خام با بهترین کیفیت (فراتر از سمپلهای خوده یو دی کی ) بزنم یا متریالو به صورت اصولی یا نورپردازی و ایجاد اتمسفر مورد نظر رو فوق حرفه ای یاد گرفتم .
بعد بعضیا میان میگن یو دی کی که هر چی بندازی توش خوشگل میشه شما با مدلای اماده و متریالایی که متخصصای آنریل انجین ساختن تو 5 دقیقه نمونه کوچیکشو بساز ما هم ببینیم :thumbsdow
برنامه نویسی هم تا تهشو خوردم و قورت دادم از شیدر نویسی تا برنامه نویسی میکروکنترولرها و الکترونیک . پس یه پیغام :
اون کسی که با تغییر دادن چند تا عدد تو کدهای آماده به یه نتایج ضعیف رو به متوسطی میرسه خودشونو قاطی نکنه / دقیقا منظورم مخاطب خاص خودم بود که همه میشناسینش :hmm: شما نیستی دوست عزیز خودش میدونه قدمت روی چشم :دی
فقط خاستم ارزش این کارها فراموش نشه اینا 10 سال پیش توسط خودم طراحی شدن /فقط مدل درختا آمادس متریالشم اصلاح شده . البته قبلا بچه ها بعضیاشو دیدن واسه روشن شدن یه سری موضوعات که تو دلم مونده بود این تایپیکو زدم :
1 _ UDK
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](2).jpg
2 _
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پشه های توی فضا هم با پارتیکل زدم اینقدر حرکات طبیعی دارن کف میکنی .
اینم عکس از یه صحنه طراحی شده با همین انجین توسط افراد تغریبا حرفه ای که بدانند یو دی کی به خودی خود معجزه نمیکند » (و برای کساییی که با قدرت طبیعی و معمولی این انجین قدیمی اشنایی ندارن )
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] xHk725yiiHCCLfrh8O1z5QPOohDIaIeljMHgDF5CVlOqpeNLcJ 80NK65_fV7S1UaEo97TCltqLMrPz1F4SN5pRKG8Ip6qPJkS26N GsJ1cVhbcSGSL7ORD0H2uCez34ng/CD7.jpg
راستی چند عکس از یه بازی سه بعدی که واسه یونیتی حدود 6-7 سال پیش ساختم پیدا کردم جالب بود گفتم اشتراک بزارم مدلسازی سه بعدی / گرافیک دو بعدی / لول دیزاین / شیدر و ... همه کار خودم با بازیهای امروز ایرانی که واسه اندروید منتشر میشه مقایسه کنید . البته وقتی منتشرش کردم واسه یه کوتاهی که چکپوینت نزاشتم خسته کننده و در کل زیاد موفق نشد ولی از نظر فنی 22ه :دی :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
کلا ما دستمون طلاییه حالا چه کوییسست باشه چه یونیتی چه انریل چه انجیین خود نوشته :n10:
ارزوی موفقیت واسه همه و :
سیییییی یوووووو :دی