PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : هزينه تمام‌شده هر Sms ...



soleares
02-10-2006, 17:21
ييس مركز پيام كوتاه امام‌خميني(ره) شركت ارتباطات سيار، هزينه تمام شده هر Sms براي مخابرات را 70 تا 100ريال اعلام و اضافه كرد كه سازمان تنظيم مقررات تعرفه Sms را بررسي مي‌كند.

رستمي، در گفت‌وگو با خبرگزاري ارتباطات و فناوري اطلاعات نرخ تمام شده هر پيام كوتاه (sms) ارسالي براي مشتركان تلفن‌همراه در شرايط كنوني را معادل 30درصد هر پالس مكالمه عنوان كرد.

رستمي، گفت: با توجه به پارامترهايي نظير ميزان اشغال مدار، هزينه نگهداري پيام‌هاي كوتاه و همچنين ديگر مسائل فني، پرداخت هزينه هر پيام كوتاه براي مشتركان به مبلغ 100ريال منصفانه است.

رييس مركز پيام كوتاه امام‌خميني(ره) شركت ارتباطات سيار، گفت: نرخ پرداختي بابت Sms پيش از اين، از طريق صاحبان مجمع متشكل از وزيران ارتباطات و فناوري اطلاعات، اقتصاد و امور دارايي و همچنين رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و اداره تعرفه‌هاي هيات‌مديره مخابرات تعيين و نهايي شده است. با اين حال، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با استعلام اين موضوع، در صدد است تا قيمت نهايي هر پيام كوتاه را كاهش دهد.

رستمي در پايان گفت: با كاهش نرخ نهايي Sms براي مشتركان، به طور قطع حجم پيام‌هاي كوتاه ارسالي شهروندان نيز افزايش خواهد يافت و امكان ايجاد ارتباط ميان مشتركان تلفن‌همراه، با سهولت بيشتر فراهم خواهد شد.

soleares
02-10-2006, 17:23
به نظرتون زياده يا خوبه ؟ شما حساب كنيد اگر روزي 20 تا اس ام اس بفرستيد ميشه ماهي 600 تا و قيمتش ميشه 6000 تومان ...

نظراتتون رو اعلام كنيد ..