مشاهده نسخه کامل
: مشکل در خرید از دیجیکالا (اسپیکر خریدم و ساب ووفر قسمت اصلی در جعبه نبوده)
mohsenP3000
26-06-2019, 17:43
سلام دوستان
یه اسپیکر 3 تیکه از دیجیکالا خریدم الان بدستم رسید. توی بسته ش فقط دو تیکه بود (بلند گو ها) اون ساب ووفرش نیست توش. زنگ زدم می گن چون فروشنده دیجیکالا نیست از 7 روز ضمانت برخوردار نیستید و نمی تونید تعویض کنید الان باید چیکار کنم؟ از کی و به کجا شکایت کنم؟
قیمت 210 بوده. بخوام شکایت بنویسم و برم دادگاه هم وقتم می ره و هم هزیته شکایت خودش حدود 150 تومن می شه.
دوستان راه حلی دارند؟ الان می گن که بوده داخل بسته بندی و ما مطمئنیم. می گم من باز کردم ناقصه. قسمت اصلی نیست داخل جعبه. (اولش که می گفتن مدلشه!!!!! و داخل بسته بندی فرق داره!!!!! می گم قسمت اصلی اسپیکر نیست. بعد هم همون صحبت های بالا.)
من زیاد ازشون خرید داشتم هیچ وقت چنین مشکلی پیش نیومده بود یا اگرم بود ضمانت 7 روزه بود و حل شد.
الان تکلیف چیه؟ یه راهی بهم بگید.
شما تا شش ساعت فرصت دارین از زمان تحویل، کالا رو مرجوع کنین.
زنگ بزنین حتما... بگین که ثبت کنن و مامور بیاد پس ببره و پولتونو چند روز بعد پس میدن.
شما هر اپراتوری که برداشت گفت نه، دوباره زنگ بزنین به یکی دیگه ...تا آخرش شکایتتون رو ثبت کنن.
mohsenP3000
26-06-2019, 21:23
شما تا شش ساعت فرصت دارین از زمان تحویل، کالا رو مرجوع کنین.
زنگ بزنین حتما... بگین که ثبت کنن و مامور بیاد پس ببره و پولتونو چند روز بعد پس میدن.
شما هر اپراتوری که برداشت گفت نه، دوباره زنگ بزنین به یکی دیگه ...تا آخرش شکایتتون رو ثبت کنن.
سلام و تشکر
همون موقع تحویل 5 بار تماس گرفتم و در سایت ثبت کردم و به همه ایمیل ها و اون بخش تماس با ما اطلاع دادم. برای مرجوع کردن قبول نکردن. می گن فروشنده دیجیکالا نبوده و بستر فروش بوده فقط.
فردا صبح حضوری می رم دفترشون.
من یه بار پاور بانکی خریدم که کاملا مشخص بود کارکرده و کهنه و پر خط و خش بود پس فرستادم
یکبار هم یک جفت لاستیک برای ماشین خریدم که یکیش له شدگی داشت اون رو هم پس دادم ( با اینکه باند پیچی اش باز شده بود )
اصولا نباید مشکلی باشه تماس میگیرید به پشتیبانی و مشکل رو اعلام میکنید و درخواست مرجوعی رو مطرح میکنید
mohsenP3000
27-06-2019, 08:06
من یه بار پاور بانکی خریدم که کاملا مشخص بود کارکرده و کهنه و پر خط و خش بود پس فرستادم
یکبار هم یک جفت لاستیک برای ماشین خریدم که یکیش له شدگی داشت اون رو هم پس دادم ( با اینکه باند پیچی اش باز شده بود )
اصولا نباید مشکلی باشه تماس میگیرید به پشتیبانی و مشکل رو اعلام میکنید و درخواست مرجوعی رو مطرح میکنید
سلام عجب داستانی شده این دیجیکالا.......
الان دارم می رم دفترشون ببینم چی می شه.
مرسی از نظرتون.
فقط پاوربانک رو واقعا پس گرفتن؟ خدا رو شکر که به پول تون یا تعویض اون رسیدید.
لاستیک هم جالبه. جون آدمه دیگه بعد له شدگی داشته.......
نمی دونم چرا مرجوعی قبول نمی کنن، می گن موقع سفارش هم نوشتیم فقط سلامت و اصالت کالا و چون فروشنده هم ما نبودیم ضمانت بازگشت نداره.
حالا الان می رم حضوری ببینم حرف حساب شون چیه......
بدبختی اینه با پلیس فتا مطرح کردم می گن اول شکایت کنید بعد به ما بگید پیگیری کنیم.
تشکر از شما :n16:
hamid3369
27-06-2019, 08:18
سلام عجب داستانی شده این دیجیکالا.......
الان دارم می رم دفترشون ببینم چی می شه.
مرسی از نظرتون.
فقط پاوربانک رو واقعا پس گرفتن؟ خدا رو شکر که به پول تون یا تعویض اون رسیدید.
لاستیک هم جالبه. جون آدمه دیگه بعد له شدگی داشته.......
نمی دونم چرا مرجوعی قبول نمی کنن، می گن موقع سفارش هم نوشتیم فقط سلامت و اصالت کالا و چون فروشنده هم ما نبودیم ضمانت بازگشت نداره.
حالا الان می رم حضوری ببینم حرف حساب شون چیه......
بدبختی اینه با پلیس فتا مطرح کردم می گن اول شکایت کنید بعد به ما بگید پیگیری کنیم.
تشکر از شما :n16:
شما میتونی از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خرید کنی داره بازار کامپیوتر به دست میگیره سابقه خرید من زیاده واقعا عالی بودن خودشون فروشنده و وارد کننده هستند سایت اینترنتی دارن
mohsenP3000
27-06-2019, 12:57
شما میتونی از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خرید کنی داره بازار کامپیوتر به دست میگیره سابقه خرید من زیاده واقعا عالی بودن خودشون فروشنده و وارد کننده هستند سایت اینترنتی دارن
قیمت ها خیلی خوب بود ولی هزینه ارسالش واقعا زیاده.
مشکل بعدی هم اینه که نمی شه درب منزل پرداخت کرد و یه خورده بحث اطمینان از پرداخت هست.
در کل باید یه چیزای کوچیکی اول ازشون بخرم ببینم چطوری هستن.
hamid3369
27-06-2019, 17:37
قیمت ها خیلی خوب بود ولی هزینه ارسالش واقعا زیاده.
مشکل بعدی هم اینه که نمی شه درب منزل پرداخت کرد و یه خورده بحث اطمینان از پرداخت هست.
در کل باید یه چیزای کوچیکی اول ازشون بخرم ببینم چطوری هستن.
دوست عزیز حق با شماست با اطمینان رو کسب کنید ولی من یک عدد پاور کامپیوتر و هارد دیسک و لپ تاپ و باتری ups و پرینتر و مادربرد ....خریدم :n12: نگران نباشین اصلا 8 هزار بیشتر پول پست بده ولی چنس مرغوب میگیری برای خودت خودشون مستقیم که از وارد کننده گرفتن ....میتونید یه روز تفریحی با مترو یا با ماشین خودتون برین هم دوری بزنین و هم بگین میخوام از فروشگاه بازدید کنم مشتری مدار هستن
«مقداد آیتی» قیمتها رو پائینتر میزنه تا شما خرید کنی. وقت خریدت رو ثبت کردی، تماس میگیرن که قیمت این جنس بالاتره و باید پول بیشتر واریز کنی.
تو روز روشن میخوان سرت کلاه بذارن.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
لطفاً نتیجه این مشکلتون رو هم اعلام کنید. اولین باره چنین چیزی از دیجیکالا میشنوم. دیگه باید مراقب دیجیکالا هم باشیم!
محمد7966
27-06-2019, 20:43
پشتیبان دیجیکالا تو توئیتر هم خوب جواب میده.اونجا هم میتونید مشکلتون رو بگید.
mohsenP3000
27-06-2019, 23:38
«مقداد آیتی» قیمتها رو پائینتر میزنه تا شما خرید کنی. وقت خریدت رو ثبت کردی، تماس میگیرن که قیمت این جنس بالاتره و باید پول بیشتر واریز کنی.
تو روز روشن میخوان سرت کلاه بذارن.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
لطفاً نتیجه این مشکلتون رو هم اعلام کنید. اولین باره چنین چیزی از دیجیکالا میشنوم. دیگه باید مراقب دیجیکالا هم باشیم!
حضوری رفتم و جنس رو هم بردم، اول گفتن پذیرش حضوری نداریم و جنس رو خودمون پیک می کنیم و مرجوع و بعد دوباره زیر بار نمی رفتن تا یه خانمی که ظاهرا مدیر یه بخش بود اومد و گفت چنین چیزی امکان نداره و مرجوع نمی کنیم شنبه آقای ...... میان شما جنس رو با خودتون ببرید اگر قبول کردن ما خودمون پیک می فرستیم برای مرجوعی.
با فروشنده هم تماس گرفتن و الکی یه بحث زرگری کردن.
حالا تا 1 شنبه اگر مرجوع نکنن رسما شکایت ثبت می کنم.
boeing.airbus
29-06-2019, 16:31
از افراد مطمئنی شنیده ام دیجی کالا خرید داشته اند و برگه گارانتی اش فاقد هولوگرام بوده و قابل استفاده نبوده هرچه زنگ زده اند آخر سر به نتیجه نرسیدن!
خوب کاری کردین حداقل اطلاع رسانی کردین تا بقیه گول این شرکت را نخورند و با کم شدن مشتریانش کارشان را اصلاح کنند.
موفق باشید
پلیس فتا فقط ...
زنگ بزن بگو نیاین ببرید به پلیس فتا زنگ میزنم
boeing.airbus
29-06-2019, 16:46
افرادی هستن که نماد اعتماد ندارند و درگاه شخصی نیز برای پرداخت ندارند ولی هرگز کارشان ایرادی ندارد. ولی دیجی کالا هر روز کالای مشکل دار به مردم میدهد ولی نماد اعتمادش حذف و درگاه پرداختش قطع نمیشود!:n04:
mohsenP3000
29-06-2019, 17:51
پلیس فتا فقط ...
زنگ بزن بگو نیاین ببرید به پلیس فتا زنگ میزنم
امروز زنگ زدم همین رو گفتم، گفتند به هرجا می خواید شکایت کنید.
اصلا به ..... نیست.
ولی چون کلاهبرداری کردن ازم حتما از طریق رسمی شکایت می کنم. همین فردا.
mohsenP3000
30-06-2019, 17:22
امروز شکایت قضایی کردم.
تا ببینیم چی پیش میاد.
با تشکر از دوستان:n16:
MOHAMMAD_ASEMOONI
02-07-2019, 17:38
سلام
وضع بازار ایران اونقدر خراب شده که در خریدِ حضوری هم هزار و یک کلک و تخلف انجام میدند مثل :
کم فروشی , گرونفروشی , تقلبی فروشی , تاریخ گذشته فروشی , مخلوط فروشی , فاسد فروشی , قاچاق فروشی و غیره
دیگه چه توقعی دارین از خرید غیر حضوری ؟
.
بهترین کار اینه که در حضور پیک و قبل از امضا کردنِ رسیدِ کالا , بسته ی کالا رو باز کنین و چک کنین و از همه چیز هم فیلم بگیرین و اگر مشکل و کسری داره اصلاً پرداخت نکنین و پسش بدین به پیک
.
===================================
میلیونها تومن صرفه جویی در هزینه های خودرو و زندگی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
قوانین و مقرراتِ گفتگو و تبادلِ نظر
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
برنامه های مهم و کاربردی برای گوشیهای اندرویدی
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
وضع بازار ایران اونقدر خراب شده که در خریدِ حضوری هم هزار و یک کلک و تخلف انجام میدند مثل :
کم فروشی , گرونفروشی , تقلبی فروشی , تاریخ گذشته فروشی , مخلوط فروشی , فاسد فروشی , قاچاق فروشی و غیره
دیگه چه توقعی دارین از خرید غیر حضوری ؟
.
بهترین کار اینه که در حضور پیک و قبل از امضا کردنِ رسیدِ کالا , بسته ی کالا رو باز کنین و چک کنین و از همه چیز هم فیلم بگیرین و اگر مشکل و کسری داره اصلاً پرداخت نکنین و پسش بدین به پیک
.
===================================
میلیونها تومن صرفه جویی در هزینه های خودرو و زندگی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
قوانین و مقرراتِ گفتگو و تبادلِ نظر
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
برنامه های مهم و کاربردی برای گوشیهای اندرویدی
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خب شما دقت نکردید.
اگه هنگام دریافت از پُست، بسته رو باز کنید حتماً باید پولش رو پرداخت کنید. یعنی مأمور پست اجازه نمیده اوّل داخل بسته رو ببینی و بعد پول رو بدی.
mohsenP3000
03-07-2019, 09:59
خب شما دقت نکردید.
اگه هنگام دریافت از پُست، بسته رو باز کنید حتماً باید پولش رو پرداخت کنید. یعنی مأمور پست اجازه نمیده اوّل داخل بسته رو ببینی و بعد پول رو بدی.
سلام
ایشون احتمالا ایران زندگی نمی کنن برای همین انقدر ایده آل همه چی رو می بینن.
منم برای همین اظهار نظر نکردم، چون کلا یه فاز دیگه ای هستن.
MOHAMMAD_ASEMOONI
03-07-2019, 13:45
خب شما دقت نکردید.اگه هنگام دریافت از پُست، بسته رو باز کنید حتماً باید پولش رو پرداخت کنید. یعنی مأمور پست اجازه نمیده اوّل داخل بسته رو ببینی و بعد پول رو بدی.
سلام
اشتباه از خریداره
شما حاضرید ماهیِ توی دریا رو بخرید ؟
صد سال نمیخرید . تا صید نشه و نیارند و چک نکنید که چی هست و چه وقت صید شده و از کجا صید شده محاله بخرید
اینکه کالایی خریده شده در نت رو میارند دم در خونه اصلاً کافی نیست برای پرداخت پولش چون توی قوطی دربسته هست و معلوم نیست چی توی قوطی هست .
حداقل باید قوطی باز بشه در حضور پیک و ظاهرش همه چیزش چک بشه که کم کسری و شکستگی نداشته باشه . کار کرده و مرجوعی دیگران نباشه
.
بنده خونه ی یکی از اقوام بودم . یه چیز 150 تومنی خریده بودند از همین فروشگاههای اینترنتی
پیک اومد بسته رو داد و گفت امصا کنید و پرداخت کنید
اقوام بنده خیلی خونسرد گفت:
چشم . بازش کنیم ببینیم چی چی توی این جعبه هست و چک کنیم بعدش پرداخت میکنیم
پیک چیزی نگفت .
باز کرد , چک کرد دید همه چیز درسته بعدش امضا کرد و پرداخت کرد
تا وقتی که پول ندادین و امضا نکردین , اونها میدوند دنبال شما . وقتی پرداختِ پول و امضا انجام بشه بعدش اگه کالا مشکل داشته باشه شما هستید که باید بدوید دنبال اونها
همون موقع که هنوز امضا نکردین و پول پرداخت نکردین , شما سلطان هستید و تنور هم داغِ داغ . باید بگین تا جعبه رو در حضور پیک باز نکنم و چک نکنم نه امضا میکنم و نه پول میدم .
البته این رو باید با لحن آروم و مودبانه و با خونسردی به پیک بگین .
یعنی وقتی میگه امضا و پرداخت , بهش بگین:
چشم , اجازه بدین در حضور شما جعبه رو باز کنم ببینم چی برام فرستادند برام , بعدش چشم , امضا میکنم و پرداخت میکنم .
.
اصلاً ممکنه کالای یه مشتری دیگه رو براتون فرستاده باشند .
خلاصه امضا و پرداخت برای بسته ی سربسته اشتباهه
حالا دیگه صلاح مملکت خویش خسروان دانند
اونهایی هم که پول و امضا میدند برای بسته ی دربسته دیگه باید توقع مشکلات اشتباهشون رو هم داشته باشند
Mohammad Hosseyn
03-07-2019, 20:07
امروز شکایت قضایی کردم.
تا ببینیم چی پیش میاد.
با تشکر از دوستان:n16:
بهتر بود به صنف مربوط ابتدا شکایت می کردید که گرفتار مراحل قضایی نشوید... الان هم مشکلی نیست و میتوانید اینکار را بکنید... فکر میکنم مشکلتان زودتر حل شود. راه حل دیگر اینکه سعی کنید در شبکه های اجتماعی (مثل تویتری که دوستمون فرمودن یا صفحه نظرات همان کالایی که خریدید) مسئله را شرح بدید... وقتی ناراضایتی شما از خدماتشان دیده شود احتمال دارد خودشان برای کم نشدن فروش باهاتون همکاری کنن. این راهکار را یکی از دوستانم در لینکدین برای شرکت بیدبرگ امتحان کرد و از شرکت با ایشون تماس گرفتن و با سلام و صلوات تمام مشکل را حل کردن و در حالی که قبل از آن صحبت از این بود که هرجا میخواهی برو شکایت کن! البته ایشان واقعا متن جالبی نوشته بود که بعنوان یه تجربه از استفاده از بیدبرگ در همان لینکدین به نسبت شیر شده و دیده شده بود.
به هر حال پیشنهاد من مراجعه به صنف هست.
mohsenP3000
03-07-2019, 23:26
بهتر بود به صنف مربوط ابتدا شکایت می کردید که گرفتار مراحل قضایی نشوید... الان هم مشکلی نیست و میتوانید اینکار را بکنید... فکر میکنم مشکلتان زودتر حل شود. راه حل دیگر اینکه سعی کنید در شبکه های اجتماعی (مثل تویتری که دوستمون فرمودن یا صفحه نظرات همان کالایی که خریدید) مسئله را شرح بدید... وقتی ناراضایتی شما از خدماتشان دیده شود احتمال دارد خودشان برای کم نشدن فروش باهاتون همکاری کنن. این راهکار را یکی از دوستانم در لینکدین برای شرکت بیدبرگ امتحان کرد و از شرکت با ایشون تماس گرفتن و با سلام و صلوات تمام مشکل را حل کردن و در حالی که قبل از آن صحبت از این بود که هرجا میخواهی برو شکایت کن! البته ایشان واقعا متن جالبی نوشته بود که بعنوان یه تجربه از استفاده از بیدبرگ در همان لینکدین به نسبت شیر شده و دیده شده بود.
به هر حال پیشنهاد من مراجعه به صنف هست.
به صنف هم شکایت می کنم مشکلی نیست. شنبه می رم.
تو صفحات شون هم می نویسم.
ممنون از راهنمایی تون.
ata.royalfalcon
04-07-2019, 10:48
یاد مشکل خودم افتادم .
یه TV سامسونگ 4K از دیجیکالا خریدم که بعداً فهمیدم دست دوم و کارکرده بوده و روی پنل هم خط خش داشت . بعد از چند ماه دوندگی و شکایت به اتحادیه با ضرر 400 هزار تومنی پس دادم .
ساعت کارکرد رو از منو مخفی پیدا کرده بودم (14110 دقیقه در عکس زیر) . احتمالاً نمایشگاهی یا پشت ویترینی بوده .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
یاد مشکل خودم افتادم .
یه TV سامسونگ 4K از دیجیکالا خریدم که بعداً فهمیدم دست دوم و کارکرده بوده و روی پنل هم خط خش داشت . بعد از چند ماه دوندگی و شکایت به اتحادیه با ضرر 400 هزار تومنی پس دادم .
ساعت کارکرد رو از منو مخفی پیدا کرده بودم (14110 دقیقه در عکس زیر) . احتمالاً نمایشگاهی یا پشت ویترینی بوده .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فروشنده خود دیجیکالا بود؟
ata.royalfalcon
04-07-2019, 12:25
فروشنده خود دیجیکالا بود؟
نه . فروشنده خود دیجیکالا نبود .
mohsenP3000
04-07-2019, 12:39
نه . فروشنده خود دیجیکالا نبود .
سلام و عرض ادب
دقیقا مشکل منه. منتها مال من کلا دستگاه اصلی اسپیکر ها (ساب ووفر) رو دزدیدن. مشکل هم همین بود که فروشنده خود دیجیکالا نبوده. می گن ما بستر فروش بودیم و ضمانتی نداریم.
خدا لعنتشون کنه. تو این گرونی تلویزیون دسته 2 میندازن به ملت.
محمد7966
04-07-2019, 12:59
سلام و عرض ادب
دقیقا مشکل منه. منتها مال من کلا دستگاه اصلی اسپیکر ها (ساب ووفر) رو دزدیدن. مشکل هم همین بود که فروشنده خود دیجیکالا نبوده. می گن ما بستر فروش بودیم و ضمانتی نداریم.
خدا لعنتشون کنه. تو این گرونی تلویزیون دسته 2 میندازن به ملت.
بهتره برید توئیتر اونجا از دیجیکالا بد بگید.پشتیبانش زود میاد میگه مگه چه تجربه بدی از دیجیکالا داشتید که ناراضی هستید؟بعد میگه کد سفارشتون رو هم بدید به ما تا مشکل رو رفع کنیم؟
همین الان هم برید توییتر(نیازی به ثبتنام هم نیست.خود من هم عضو توییتر نیستم)،قسمت دایرکتوری که برید،کلمه دیجیکالا رو سرچ کنید ،از این دست پیامی که بالا نوشتم،می بینید که پشتیبان دیجیکالا می نویسه.
به گفته خود پشتیبان دیجیکالا در توئیتر،اگر فروشنده ای خلاف کنه پنلشو در دیجیکالا میبندن و دیجیکالا قطع همکاری میکنه باش
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.