PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ازدواج حق همه ست یا حق بعضی ها نیست ؟



renfield
18-06-2019, 02:09
منظورم از ازدواج همون چیزیه که عرف جامعه ست حالا چه مهظری باشه چه سفید چه سیاه ..


من تجربه خودم رو میگم . به نظر میرسه غربی شدن در جامعه ما بومی سازی شده و یکی از خرافات غربی که جا افتاده اینه که آدم میشینه تو یه جمعی شروع میکنه حرف زدن همشون (مخصوصا خانوما) میگن بله بله ! (یعنی این از اون آدم ها ست ) و ما از این آدم ها . یه جور آپارتاید جنسی که شهروند های مذکر را به 2 دسته تقسیم میکنه شهروند درجه یک و درجه 2

مگه نمیگن اسلام اومده مساوات و برابری به پا کنه . این چه جور برابری هست که همه برای یک نفر یا عده قلیل حرف در بیارن و بگن این ذاتا این جوریه و اون جوری و به همین دلیل نباید رابطه داشته باشه و نهایتا بچه دار بشه !! خانوم های قاجاری ما هم که عاشق این حرف ها و خرافات هستند .

radarz
18-06-2019, 07:55
:n14::n14::n14: متاسفانه عدالت رو خدا براي همه يكسان تعريف نكرده

Tethys
18-06-2019, 09:20
ازدواج ربطی به دین یا فرهنگ و جغرافیا نداره!

برای ازدواج یا باید پولدار باشی, یا شانس داشته باشی یا استایل و قیافت حسابی اوکی باشه!

مثلا طرف ثروتمنده ... همه جذبش میشن و عیباش رو نمیبینن .. از انواع کثافت کاری چیزی نمونده تجربه نکنه ولی چون پول داره ناخوداگاه به حفظ شخصیتشم کمک میشه و البته جایگاه اجتماعی و اقتصادی خوبیم داره.

اونی که شانس داره .. اصلاحا میگن مهره مار داره! همه جا جاشه و تو دل هر کسی یه ویلا ساخته نشسته... همینطورم به همه چی میرسه که ازدواج یه بخششه!

اونیم که استایل و قیافه داره ... شش میلیون فالور ناقابل صید کرده که چهار تا تبلیغ تو یک ماه بگیره و نظر چند تا ثروتمند رو جلب کنه نونش رو درآورده.. هم از نظر ازدواج و هم درآمد.


بدبخت بیچاره های معمولیم با خودشون وصلت میکنن... میفهمی که. حقیقت تلخیه.

متاسفم...

mojt90
18-06-2019, 16:05
ازدواج فقط برای پولدار ها ممکن شده ، خوش بحالشون.

فکر کنید با این اجاره خونه ها ، با این اوضاع اقتصادی ، چطور میشه با حقوق کارگری زندگی کرد ؟ :n03::n04: