PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل در کارت گرافیک



پسر ایران
27-03-2019, 20:21
سلام دوستان عزیز
من کارت گرافیک GEFORCE 8400 SE رو دارم با مانیتور صفحه تخت مدل SAMSUNG BW1932
و الان اپدیت نیست و روی قدیمی ترین ورژن هست
مشکل من اینه که وقتی کارت گرافیک رو اپدیت میکنم تصویر میپره و NO SIGNAL میشه:n34:
تاریخ های مختلف رو هم امتحان کردم و نشد
وقتی NO SIGNALمیشه به تنظیمات مانیتور هم دسترسی ندارم
حتما باید از حالت SAFE MOD اپدیت رو حذف کنم
لطفا کمکم کنید
مادر بورد گیگابایت مدل D33C98
CPU:2.8GHZ
RAM:2
WIN:7
32BIT
لطفا کمکم کنید خیلی نیاز دارم
ممکنه که کارت گرافیک با مانیتور همخوانی نداشته باشه؟
چون تو ی تاپیک دیگه تو همین سایت ی نفر دیگه این مشکلو با همین مدل کارت گرافیک داشت:n15:

dione
04-04-2019, 14:30
اگه مونیتور سی آر تی دارین ب اون وصل کنین و هرتز گرافیک رو بذارین رو 60 هرتز

Reza Azimy_RW
04-04-2019, 15:39
کارت گرافیکت اسیب دیده تعمیر کار با تجربه میخاد ولی مسئله ای نیست راحت برطرف میشه الان نهایت کاری که میتونی انجام بدی اینه با نرم افزار مخصوص کارت گرافیکت از توی ویندوز بایوسشو اپدیت کن ببینی جواب میده یا نه

پسر ایران
05-04-2019, 16:28
سلام
مانیتور سامسونگ مدل bw1932

- - - Updated - - -

میشه بیشتر راهنمایی کنید
خودم فنی کارم
لحیم مردگی یا ترکیدگی خازن نداره

shaahani
05-04-2019, 18:17
البته توجه داشته باشید در بازار کارت گرافیک های وجود دارند که اصل نیستند.
یعنی کارت گرافیکی دیگه ای که چیپ اصلی اون در اثر حرارت خراب شده را در پک بندی جدید به عنوان کارت گرافیک دیگری به فروش میرسانند
و یا اینکه قطعات ضایعات و دور ریز کارخانه های تولید کننده مربوط به کارت های خیلی قوی تر را برداشته و اماده سازی میکنند با نام مدل های پایین تری به فروش میرسانند و ظاهر کارت ها را نیز گاهی شبیه به کارت اصلی میکنند.
اینجورکارت ها فقط با درایور موجود در بسته بندی آن راه اندازی می شود و اگر با نسخه اصلی درایور آپدیت شوند، پاسخگو نخواهند بود.
البته در بعضی موارد نیز کارت اصلی ممکن است در اثر حرارت دچار مشکل شود و با تغییر کلاک و آپدیت دچار مشکل شوند؛ اما کارت های اصلی اگر خراب شوند، بدون آپدیت نیز اثرات خرابی آنها معمولا قابل مشاهده است.

بجز این موضوع، مشکلات دیگه ای نیز ممکنه وجود داشته باشه که خیلی بندرت پیش میاد و یکی از اونها اینه که مثلا کارت گرافیکی با آپدیت قابلیت استفاده از 16X لاین های مادربورد را پیدا میکند؛ اما مادربورد توان ارائه چنین سرعتی را ندارد و مشکل ایجاد می شود.
این موارد بسیار بسیار نادر هستند و معمولا حتی اگر ناهمخوانی سخت افزاری وجود داشته باشد، بصورت نرم افزاری سرعت در حداکثر سرعتی که تمام سخت افزارها میتوانند با آن کار کنند، قفل می شود و اصولا کار به آنجا نباید بکشد که تصویر به کلی قطع شود.

shaahani
05-04-2019, 18:23
همینطور بهتره نسخه های دیگه ای از درایور را نیز امتحان کنید، ممکنه نسخه مورد نصب شما ایراد داشته باشه و یا مربوط به کارت شما نباشه.
برای تعویض درایور بهتره ابتدا با برنامه Display Uninstaller و یا برنامه های مشابه ، بطور کامل درایور قبلی را حذف نموده و سپس اقدام به نصب نسخه درایور جدید نمایید و یا پس از نصب ویندوز تازه ای، اقدام به نصب درایور جدیدی نمایید.

درضمن چک کنید، ممکنه تصویر بعد از نصب درایور در خروجی دیگر کارت گرافیک داده می شود و نیاز است برای تنظیمات اولیه مانیتور را به خروجی دیگر متصل نمایید.

پسر ایران
06-04-2019, 12:49
سلام
منم احتمال میدم تقلبی باشه
چطور میتونم تقلبی رو اپدیت کنم
درضمن خروجی ها یکی شبیه خروجی چاپگره و یکی دیگه هم شبیه اون خروجی ای که موس قدیمی بهش وصل میشه این خروجی های فابریک پشت کیسو نمیگم روی کارت گرافیک هست
کارت گرافیک هیچ اپدیتی نداره درست کار میکنه
ویندوز هم خیلی عوض کردم
ممکنه ب خاطر 32یا 64بیتی بودن ویندوز باشه
چون تو سایت انودیا سرچ کردم اپدیت شو فقط ویندوز های 64 بیتی وجود داشت و من پایین روی ویندوز های دیگر زدم و 32 بیتی رو انتخاب کردم