PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : همراه با یوزرها در مسیر جام ملت های آسیا (2019)



green-mind
11-09-2018, 21:59
.
.
جام ملت‌های آسیا یک جام فوتبال است که کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) آن را برگزار می‌کند. قهرمان این جام، قهرمان قاره آسیا در رشته فوتبال می‌باشد و به‌طور خودکار به جام کنفدراسیون‌ها راه می‌یابد. این جام از سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۸۳ هر چهار سال یک بار برگزار می‌شد. به دلیل هم‌زمانی این جام با جام ملت‌های اروپا و المپیک، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا دورهٔ این بازی‌ها را تغییر دهد تا در سطح جهان به این جام توجه بیشتری شود. بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴، این جام در سال ۲۰۰۷ برگزار شد (با فاصله سه سال)، اما از این پس باز هم هر چهار سال یک‌بار برگزار شد

green-mind
12-09-2018, 13:14
به گزارش خبرورزشی، کارلوس کی روش بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در نشست خبری گفت: این بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. به هر دو تیم به خاطر چنین مسابقه ای تبریک می گویم.
وی ادامه داد: این مسابقه جذاب و دیدنی بود و نتیجه اش اهمیتی نداشت. این دیداری برای آماده سازی در راه جام ملتهای آسیا بود. کوپر تنها یک ماه است که به ازبکستان پیوسته است.
سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: نتیجه گیری در جام ملتهای آسیا سخت و پیچیده است و هر تیمی می خواهد در این مسابقات قهرمان شود. این یک پروسه سخت و دشوار است.قبل از جام جهانی تاکتیک ها و برنامه های ما متفاوت بود. بعد از جام جهانی، تاکتیک های ما تغییر کرده است. جام ملتهای آسیا و جام جهانی با هم متفاوت هستند. ما بازیکنان جوانی در اختیار داریم و به آنها فرصت می دهیم.
کی روش درباره قراردادش با تیم ملی ایران گفت: اگر بخواهم درباره آینده ام صحبت کنم باید بگویم هنوز قراردادی امضا نکرده ام و فعلا منتظر هستم
.
خبرورزشی.

Ahmad
12-09-2018, 19:03
حالا همه‌ی یوزرها می‌تونن همراه بشن در این مسیر یا فقط تعداد خاصی یوزر براشون این امکان وجود داره :n09:

green-mind
12-09-2018, 23:07
.
.
حرف نزن مدیر جان ، الان وقت لذت بردن هست از لحظس ، نه صحبت
برو ی تاپیک دیگه سخنوری کن یا جایی که سخنانت واسه شنوندت جذاب باشه. که متاسفانه تو این تاپیک اینطور نیست
در ضمن تو گذشته باب مدیریت به کاربران اخطار رعایت نظم تاپیک میداد الان مثل اینکه اوضاع برعکسه ،
.

لذت لحظه من و به هم نریز مدیر عزیز:n01:
.
._________________________________________________ ________

کارلوس کی‌روش: تیم ملی با مسئله‌ای فوری، جدی و خطرناک روبه‌روست/ زمان بی‌تفاوتی به پایان رسیده است
کارلوس کی‌روش پس از برگزاری دیدار مقابل ازبکستان بدون اشاره به مسئله‌ای روشن به حملاتی اشاره کرد که به‌سمت تیم ملی صورت می‌گیرد و خواست به این حملات سیستماتیک پایان داده شود.
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ ورزشی فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار دوستانه مقابل ازبکستان به سایت فدراسیون فوتبال گفت: می‌دانم که به‌صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم، اما به‌عنوان یک مربی وظیفه خود می‌دانم که توجه رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و مسئولان ورزش را به این مسئله جلب کنم که ما می‌بایست بر حملاتی که به‌صورت سیستماتیک به‌سمت تیم ملی انجام می‌شود، نقطه پایانی را بگذاریم.

وی ادامه داد: می‌بایست جلوی این‌گونه حملات سیستماتیک هم‌اکنون گرفته شود و من یک بار دیگر از ریاست و اعضای فدراسیون درخواست می‌کنم که از این‌گونه حملات و صحبت‌ها که در تلاش هستند میان نسل جوان ما به‌صورت سیستماتیک تفرقه بیندازند، جلوگیری کنند. همه مطلع هستیم که در شرایط دشواری نه‌تنها در تیم ملی بلکه در کشور هستیم و ما نیازی به این‌گونه صحبت‌های زشت و تمسخرآمیز نداریم و دقیقاً در لحظه‌ای که نیاز به اتحاد بیشتر و کنار هم بودن بیشتری داریم، نباید این‌گونه صحبت‌ها و حرف‌ها مطرح بشود.

کی‌روش خاطرنشان کرد: مطرح کردن این‌گونه صحبت‌ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و هدف آن بازیکنان تیم ملی و خود تیم ملی فوتبال است که به هیچ عنوان قابل قبول و دارای وجاهت نیست، چراکه این‌گونه شرایط به این موضوع منتهی می‌شود که ما ریسک و احتمال اینکه بازیکنان بیشتری را از دست بدهیم و تیم ملی لطمه بخورد، بیشتر شده و شرایطی هم که برای بازیکنی مانند سردار آزمون به‌وجود آمده، باید حل شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: این یک مسئله بسیار فوری، جدی و خطرناکی است، برای اینکه اگر بخواهیم روحیه و اتحاد تیم ملی را حفظ کنیم، نباید به این‌گونه صحبت‌های تفرقه‌آمیز و صحبت‌هایی که تنها برای به‌وجود آوردن دودستگی و لطمه زدن به تیم ملی مطرح می‌شود، بی‌تفاوت باشیم. زمان بی‌تفاوتی به پایان رسیده است.

کی‌روش افزود: می‌دانم شاید برخی افراد بگویند که من پایم را فراتر از حوزه مسئولیتم می‌گذارم، به‌دلیل اینکه در حال حاضر به‌صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم، اما وقتی با افرادی که قصد دارند به‌صورت مستقیم به منافع تیم ملی ایران لطمه وارد کنند مواجه می‌شویم، این امری کاملاً غیر قابل قبول است.

green-mind
16-09-2018, 10:22
.
:
:


/صحبت هــای جنجتای هاشمی طبا


نسل جدید شاید تصور کند مصطفی هاشمی طبا همان فردی است که چندی قبل در انتخابات ریاست جمهوری فقط یک کاندیدای ساده بود اما سال ها پیش در دهه ۷۰ ، ورزش کشور در اختیار هاشمی طبا بود؛
او رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی است و نظراتش هم درباره کی روش و تیم ملی خیلی جالب است؛
***
*کی‌روش می‌خواهد برود، برود نباید به یک خارجی اینقدر وابسته باشیم. نمی توانیم فقط به دنبال این باشیم تا فقط درخواست کی‌روش را فراهم کنیم این همه مربی در دنیا هستند که با خرج کم توانستند بسیاری از تیم‌های ملی را موفق کنند. مگر کشورهایی مثل عراق، ژاپن و کشورهای آسیایی از چه مربیانی استفاده می‌کنند.
.
*کی‌روش اگر جدا شود مگر آسمان به زمین می‌آید. مساله کشور تیم ملی نیست، کشور این همه مشکلات و بار سنگین دارد از کجا پول بیاورد وقتی یک قطره کره جنوبی نفت ما را نمی‌خرد، وقتی مشکل ارز داریم چرا باید هزینه‌ای ۴۰ میلیاردی برای تیم ملی بکنیم و در آخر با همین هزینه ما باید با تیم‌هایی مثل سیرالئون بازی دوستانه برگزار کنیم این مدیریت ورزشی نیست.
.
*مگر قبل از جام جهانی تیم ملی ایران چند بازی دوستانه برگزار کرد. مهمترین بازی دوستانه ایران با سیرالئون بود. قبل از جام جهانی کی‌روش دستور داد با چه تیم‌هایی بازی کنند در صورتی که با تیم‌های بزرگی بازی دوستانه‌ای برگزار نکرد!
.
*مدیران ما در حال حاضر از حقوق کی‌روش بزنند. حقوق کی‌روش ولخرجی است. کی‌روش را می‌خواهیم چه کار. اینقدر مربیان باکیفیتی داریم که بخواهیم از مربیان ایرانی استفاده کنیم. امثال علی دایی و امیر قلعه‌نویی می‌توانند به تیم ملی کمک کنند مگر چه می‌شود یا می‌بریم یا می‌بازیم. مگر کی‌روش در جام ملت‌های آسیا مقابل عراق شکست نخورد و حذف نشد.ولی زمانی که قلعه‌نویی با تیم ملی در ضربات پنالتی در جام ملت‌ها حذف شد او را برکنار کردند.

منبع : فــارس

radarz
16-09-2018, 10:31
تیم ایران جز 4 تیم اول هم نمیشه :n02:

green-mind
23-09-2018, 21:17
قرارداد کارلوس کی روش تا سال ۲۰۱۹ تمدید شد.

nw_nk
05-10-2018, 15:08
مشکل بازنشستگی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حل شد؛ مدارک جانبازی به داد آقای رئیس رسید!

رئیس فدارسیون فوتبال مدرک جانبازی خود را تکمیل کرده تا شامل قانون بازنشستگان نشود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاری میزان، پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی و اعلام لیست ۱۲ نفره از مدیران بازنشسته فدراسیون‌ها باید از سمت‌های خود کنار بروند. برخی از این مدیران طی روزهای اخیر تلاش گسترده‌ای برای ارائه مدارکی کرده‌اند تا بازنشستگی خود را به نوعی توجیه کنند و با ارائه این مدارک بار دیگر در سمت خود باقی بمانند.

در همین ارتباط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان که وی نیز به عنوان یکی از مدیران بازنشسته معرفی شده، بعد از مدت‌ها پیگیری مدارک جانبازی خود را تکمیل کرده تا به این ترتیب به نوعی در فدراسیون ماندگار شود. مهدی تاج مدارک ۵۲ درصد جانبازی خود را طی روزهای اخیر به مسئولان مربوطه ارائه داده تا به این ترتیب مشکلی در خصوص ادامه فعالیت در فدراسیون فوتبال نداشته باشد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

green-mind
17-10-2018, 15:00
گزارش خبرورزشی،کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل بولیوی در نشست خبری، گفت: بازی بسیار خوبی را مشاهده کردیم. فوتبال مدرن و فوتبال زیبا که کار‌های ترکیبی زیبایی داشت. مطمئن هستم هوادارانی که به ورزشگاه آمدند وقتی به منزل خود باز می‌گردند راضی هستند چرا که بازی خوبی را مشاهده کردند. از این بازی رضایت کافی دارند.* باید حدقل ۴ گل به ثمر می‌رساندیموی افزود: باید کارایی ما بیشتر باشد. تنها توانستیم ۲ گل در این بازی به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم حداقل باید ۴ گل به ثمر می‌رساندیم. همانطور که گفتم نتیجه بازی‌های آماده سازی و دوستانه مهم نیست. مهم حفظ تعادل و هماهنگی تیم بود. تک به تک بازیکنان امشب استحقاق تبریک و تحسین از سوی ما را دارند. بازیکنان لیاقت این را دارند که هر چیزی که برای آماده سازی جهت حضور در جام ملت‌ها لازم است در اختیارشان قرار بگیرد.* باید تیم ملی را به خانه دیگر هواداران در نقاط مختلف ایران ببریمکی‌روش در ادامه تأکید کرد: از هوادارانی که امروز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم. ما هنوز بازی‌هایی که در فیفا دی نوامبر است را پیش رو داریم. امیدواریم با دو تیم دیگر بازی دوستانه برگزار کنیم. تلاش می‌کنیم تا تیم ملی را در خانه‌های هواداران دیگر فوتبال در ایران ببریم. شهر‌هایی مثل اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز و یا شهر‌های دیگر که هواداران ایران در سرتاسر ایران در آن حضور دارند ببریم. البته باید با تیم‌های مهمانمان که با آن‌ها بازی داریم صحبت کنیم و امیدواریم بتوانیم هماهنگی لازم را برای برگزاری بازی در شهر‌های دیگر به وجود بیاوریم. یعنی تیم ما‌ن را به هواداران تیم ملی نزدیک‌تر کنیم.*مدافعان وسط تیم ملی برای ۱۰ سال آینده فوتبال ایران کافی هستندوی در مورد اینکه در دفاع با توجه به غیبت مرتضی پورعلی گنجی تمرکز تیم کمتر بود، اظهار داشت: بدون شک ما دوست نداریم هیچ بازیکنی مصدوم باشد. این مسابقات آماده سازی فرصتی برای بازیکنان دیگر است تا به میدان بروند. پورعلی گنجی بازیکن مهم و با اهمیتی برای ما است، اما روز بازی چشمی و حسینی و تداوم کارهایشان در بازی دفاعی به ما امیدواری بیشتری در ادامه کار می‌دهد. به خاطر داشته باشید چند وقت پیش چشمی در استقلال در پست هافبک بازی می‌کرد، اما من او را برای جام جهانی در پست دفاع آماده کردم. حسینی قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فقط یک بازی دوستانه در کارنامه داشت، اما الان به یک دفاع خوب و با استحکام تبدیل شده است. این مدافعان وسط برای ۱۰ سال آینده فوتبال ایران کافی هستند. بدون شک یک تیم خوب از بازیکنانی با کیفیت بالا، با تجربه کافی و انگیزه لازم تشکیل می‌شود. یکبار دیگر می‌گویم ما نسبت به قبل خیلی شرایط بهتری داریم. البته هنوز در جایگاهی که ما می‌خواهیم و بقیه عاشق آن هستند که در آن باشیم نیستیم. اگر سوال دیگری هستند از من بپرسید وگرنه در مورد مسئله مورد نظرم صحبت کنم.*آینده‌ای فوق العاده در انتظار کشور ایران استکی‌روش در مورد سوالی مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، گفت: در درجه اول از لذتی که بازیکنان بابت حضور مادران و خواهران خود که سال‌ها دوست داشتند آن‌ها را در زمین ببینند چشیدند من هم لذت بردم و جزوی از این اتفاق بودم. این بسیار باعث افتخار بود. مطمئنا در جامعه ما (کی‌روش در این لحظه عذرخواهی کرد و گفت: میگوید جامعه ما، چون خودش را جزوی از این جامعه می‌داند) این یک مسئله فرهنگی و حساس است. بنده فکر می‌کنم آینده فوق العاده در انتظار این کشور است. اگر این شروع مسیر هم باشد باید به آن خوشامد گفت. مطمئن هستم بقیه جهان هم به این مسئله بسیار احترام می‌گذارند. مطمئنا این مسئله‌ای است که باید در دستان مسئولان باشد. باید اعتراف کنم که این مسئله بسیار خوب و جالب بود که بانوان امروز در ورزشگاه تیم ملی را تشویق کردند.*در ایران فرصت چندانی برای دیدن بازی با این کیفیت ندارید وی در مورد اینکه آیا از سرعت تیم ملی در ضد حملات راضی بود، گفت: دو شکل بازی مختلف انجام دادیم. در نیمه اول انتقال توپ ما سریع و مستقیم بود و حرکات قطری با توپ را در زمین شاهد بودیم. در نیمه دوم سعی کردیم حفظ توپ کنیم و با پاس بیشتر رو به جلو حرکت کنیم. فکر می‌کنم در هر دو نیمه خوب بودیم و فقط یک مقدار در زدن گل خجالتی بودیم. اگر صحبت من از خضوع و افتادگی فاصله دارد عذرخواهی می‌کنم، اما به شخصه فکر می‌کنم شما در ایران فرصت چندانی برای دیدن بازی با این کیفیت ندارید. با کمال احترام فوتبالی که امروز شاهد بودیم در یک سطح دیگر بود.*قرارداد ۶ ماهه را پذیرفتم، زیرا می‌خواستم به ۸ سال زندگی‌ام در ایران وفادار باشمکی‌روش در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در فرصت کم باقی مانده تا جام ملت‌ها در ذهن او چه می‌گذرد و دوست دارد به چه شکلی برنامه آماده سازی خود را تا جاملت‌ها دنبال کند، گفت: برای یک چیز اینجا حضور دارم. وقتی مهدی تاج و محمود اسلامیان برای تمدید قرارداد از من دعوت کردند در آن برهه جزوی از برنامه من نبود که پیشنهادی که تنها ۶ ماهه است را قبول کنم چرا که پیشنهادات دیگری داشتم که به مدت ۴ سال بود. این چالش را پذیرفتم چرا که می‌خواستم به هشت سال زندگی خودم و اتفاقاتی که اینجا رخ داده متعهد و وفادار باشم. به برخی که شاید برای این مسائل ارزش قائل نیستند باید بگویم من و کادرفنی ام در این مورد فدارکاری‌های زیادی کردیم. اعتقاد دارم ما استحقاق یک فرصت برای رقابت خوب داریم. به هیچ وجه آسان نیست، اما می‌توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم.*برخی به صورت سیستماتیک به صداقت ما لطمه می‌زنندکی‌روش در پایان تأکید کرد: دیگر باید چه کنیم که مستحق این فرصت باشیم. چه کار دیگری باید انجام دهیم که بتوانیم احترام برخی از افراد را در این کشور به دست بیاوریم. چه کاری باید انجام دهیم که پاسخ و راه حل مناسب برای آماده سازی به دست بیاوریم. آن‌هایی که به صورت سیستماتیک به صداقت ما لطمه می‌زنند و به ما بی‌حرمتی می‌کنند. دیگر باید چه کاری انجام دهیم. واقعا شگفت زده هستم چرا که بازیکنان کاملا به تیم ملی متعهد هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند.*بسیار خسته هستم؛ اگر ما را نمی‌خواهید در صورتمان این حرف را بزنیدوی ادامه داد: تمام تلاشمان را می‌کنیم، اما در فیفا دی سپتامبر از ۲ فرصت بازی دوستانه یک بازی انجام دادیم و در فیفا دی اخیر از دو فرصت فقط یک بازی انجام دادیم. از طریق دوستم سرمربی بولیوی توانستیم یک بازی را نجات دهیم. در بازی با ازبکستان هم همینطور بود. اگر صادقانه بخواهم بگویم از این همه بی احترامی خسته شدم. بسیار خسته هستم. توهین‌ها و اسامی که به ما لقب می‌دهند، دروغ‌هایی که گفته می‌شود ما را خسته کرده است. اگر ما را نمی‌خواهید در صورتمان این حرف را بزنید. فکر می‌کنم برخی از اصحاب رسانه و برخی از مربیان خاص همیشه همان ارکستر هستند. متاسفانه رهبران ارکست صورتشان را نشان نمی‌دهند. امیدوارم خداوند به ما کمک کند و بتوانم قدرت ادامه کار را داشته باشم. اجازه بدهید با این جمله صحبتم را به پایان برسانم، فکر می‌کنم بازیکنان ما، کادرفنی ما، مسئولان اداری فدراسیون، رئیس فدراسیون استحقاق کمی احترام داریم. دیگر باید چه کاری انجام دهیم که این احترام به دست بیاید

BeyondHD
06-11-2018, 11:10
گروه ایران مشخص شده؟

green-mind
16-12-2018, 21:40
محاسبات ما به طور کلی اشتباه از آب درآمد؛ چرا که قبلا گمان می کردیم آنچه در دوران پیش از برگزاری جام جهانی روسیه برای تیم ملی اتفاق افتاد، حداکثر فشار وحشتناکی بود که در طول این سال ها تجربه کرده ایم!
نگو که آن فشار، فقط یک جوک مسخره است و آنگاه که در آستانه برگزاری جام ملت های آسیا قرار می گیریم، مضحکه ای دیگر را تجربه خواهیم کرد.
آدم های ساده دلی هستیم. یعنی اگر این فوتبال و آدم هایش را در یک مقیاس دقیق محاسباتی قرار می دادیم این گونه رکب نمی خوردیم!
در فضای تمسخرآمیز امروز که مثلا تا کمتر از ۲۰ روز دیگر باید برای سفر به جام ملت های آسیا، چمدان ها را ببندیم شاهد یک بحث رقابتی غریبانه هستیم.
عده ای رسما مقابل منافع ملی قرار گرفته اند و علیه تیم ملی کشور، مواضعی سرسختانه دارند. کی روش نیز به آنها پا می دهد و افرادی که مترصد چنین فرصت هایی هستند، ضربه را درست از جایی وارد می کنند که نقطه ضعف تیم ملی است.
بوی خیانت می آید؛ ادکلن مشمئزکننده ای که عطرش، تندتر و زننده تر از فضای جام جهانی است.
ماجرای غم انگیز امروز ماورای سوختن «تر و خشک» با هم است؛ چون کی روش اگر بسوزد می گوییم سوخت و رفت و دیگر هرگز بر نمی گردد اما با تیمی که متعلق به همه ماست چه کنیم؟
اگر یک شکست حقارت بار دیگر در کارنامه فوتبال ایران ثبت شود و جام ملت های آسیا، اختتامیه ای ویران کننده برای ما داشته باشد چطور؟ آیا خودمان را می بخشیم؟
چرا تصور می کنیم این تیم ملی ما نیست؟
شمشیرهایی که از رو برای تیم ملی کشیده شده، فاجعه ای را به تصویر می کشد. ما چقدر دچار استحاله شده ایم که برای شکست تیم ملی در جام ملت های آسیا روزشماری می کنیم؟
فارغ از این که سرمربی تیم ملی چه کسی است و ما چقدر دوستش داریم یا از او متنفریم، این تیم مال کدام آب و خاک است؟ این تیم متعلق به چه کسی است؟ این تیم برای کجاست؟ مال کدام نقشه جغرافیاست؟
مگر این؛ تیم ملی ایران نیست...
.
منبع:خبرورزشی

r1340
02-01-2019, 01:39
سلام ببخشید مسابقه پیش بینی جام ملتها هم مثل جام جهانی داریم؟

green-mind
12-01-2019, 14:17
خبری
تأیید رفتن کی‌روش از ایران؟
تأیید رفتن کی‌روش از ایران؟

شنبه | ساعت 07:12
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، همان زمان هم خبر از پیشنهاد دو تیم ملی مکزیک و کلمبیا به گوش رسیده بود. مهدی تاج اما با رد چنین شایعاتی گفت که کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد و جایی نمی‌رود. کی‌روش ولی حسابی ناراحت بود؛ او که تصور می‌کرد جام جهانی خوبی را پشت‌سر گذاشته توقع تمدید قرارداد دست‌کم دوساله را داشت ولی همان زمان و حتی قبل‌تر از آنکه پیشنهاد تمدید قرارداد شش ماهه را گرفته بود حسابی ناراحت شده بود. مسئولان فدراسیون #فوتبال اما نمی‌خواستند دست به ریسک بزنند و دوباره قراردادی با کی‌روش ببنندد که بعدها تبعات زیادی داشته باشد؛ چیزی که به نظر می‌رسید این بود که با کی‌روش توافق کنند در صورت نتیجه‌گرفتن در جام ملت‌های #آسیا قراردادش با ایران تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تمدید شود. البته این ظاهر ماجرا بود چون از قرار معلوم #کی‌روش نخواسته آینده‌اش را به نتیجه‌گیری در جام ملت‌ها پیوند بزند. او می‌گوید: «رؤیای ایران رسیدن به نیمه‌نهایی است» و روی این جمله تأکید زیادی دارد؛ اینکه او در پیش‌شرط تمدید قراردادش حضور در نیمه‌نهایی را قید کرده یا نه، هنوز مشخص نیست ولی مسئولان ایرانی هم به چیزی به‌غیر از قهرمانی #تیم ملی راضی نمی‌شوند و به نظر می‌رسد (می‌رسید) تنها انجام این خواسته است که می‌تواند کی‌روش را دوباره سرمربی تیم ملی نگه دارد.

توافق با تیمی دیگر قبل از جام ملت‌ها؟

کی‌روش قرارداد شش‌ماهه با ایران را پذیرفت؛ هرچند سر چگونگی آن و امضایش هیچ بحث مشخصی نشد ولی از همان زمان که قراردادش با ایران تمام و زمزمه‌های تمدید قرارداد شش‌ماهه به گوش رسید، رایزنی‌اش با بقیه کشورها برای گرفتن تیمی جدید را شروع کرد. طبق قانون فیفا هر مربی و بازیکنی که فقط شش ماه از قراردادش باقی مانده باشد می‌تواند مذاکرات جدید با تیم‌های دیگر را از سر بگیرد. کی‌روش هم با استناد به همین قانون ظاهرا پیش از جام ملت‌ها مذاکراتش را از سر گرفته و حالا خبر نهایی آن منتشر شده است. ماجرا مربوط به برگزاری فینال جام لیبرتادورس در شهر مادرید است؛ جایی که دو تیم آرژانتینی بوکا و ریور در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم رفتند تا بازی برگشت جام لیبرتادورس را برگزار کنند. در حاشیه برگزاری همان بازی که کی‌روش، سرمربی ایران هم دعوت شده بود تا بازی را از نزدیک ببیند، خبر رسید که مسئولان تیم ملی کلمبیا با این مربی پرتغالی دیدار کرده‌اند تا برنامه‌هایش برای هدایت کلمبیا را بشنوند. اگرچه نزدیکان تیم ملی خبر چنین مذاکره‌ای را تأیید نکردند، ولی از سوی آنها هیچ چیزی تکذیب هم نشد تا مشخص شود حضور کی‌روش در تیم ملی ایران پس از جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در خبری بخوانید: به روزترین اخبار ورزشی را در خبری بخوانید

کی‌روش همین اسفند در کلمبیا

حالا که چند هفته‌ای از شایعه آن مذاکره می‌گذرد خبر رسیده که کلمبیا با کارلوس کی‌روش به توافق رسیده است و سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از جام ملت‌های آسیا هدایت زردهای آمریکای جنوبی را به عهده می‌گیرد. این خبری است که سایت روزنامه مشهور اسپانیایی مارکا منتشر کرده و نوشته است: «مسئولان فوتبال کلمبیا با کارلوس کی‌روش به توافق رسیده‌اند و این مربی بعد از جام ملت‌های آسیا هدایت تیم کلمبیا را به طور رسمی به عهده خواهد گرفت. کی‌روش اولین حضورش روی نیمکت کلمبیا را با انجام بازی‌های دوستانه ماه مارس تجربه خواهد کرد. سرمربی سابق رئال‌مادرید که سابقه کارکردن در منچستریونایتد را هم در کارنامه دارد، در شرایطی سرمربی کلمبیا شد که با لوئیس فیلیپه اسکولاری رقابت تنگاتنگی برای این پست داشت، ولی در نهایت با نپذیرفتن این پیشنهاد از سوی اسکولاری، کی‌روش به عنوان سرمربی کلمبیا انتخاب شده است». این خبر در شرایطی منتشر شده است که سایت روزنامه «اکیپ»، سایت مطرح‌ترین روزنامه ورزشی #اروپا هم چنین خبری را تأیید کرده و نوشته که کی‌روش سرمربی کلمبیا شده است و بعد از جام ملت‌های آسیا هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.

ایرانی‌ها نخواستند ماندنم طولانی‌مدت شود

انتشار این خبر، آن هم در شرایطی که تیم ملی ایران درگیر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است، کمی اردوی ایران را تحت تأثیر قرار داده و باعث شده است که پیش از بازی دوم تیم ملی در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، بخشی از سؤال خبرنگاران از سرمربی تیم ملی، همکاری‌اش با تیم کلمبیا باشد. کی‌روش اما با اشاره به این موضوع که فعلا تمرکزش را روی بازی‌های ایران در جام ملت‌ها گذاشته است، علاقه‌ای نداشت شفاف به این سؤال پاسخ دهد، ولی صحبتی را مطرح کرد که به نظر می‌رسید بوی تأیید دارد و رفتن او از ایران محتمل است. «الان زمان مناسبی برای مطرح‌کردن این‌گونه صحبت‌ها نیست. چون من وظیفه‌ای دارم و باید تا بی‌نهایت تمرکز و انگیزه‌مان را در بازی مقابل عراق و ویتنام نشان دهیم. الان زمانی نیست که بخواهم درباره مسئله‌ای فکر کنم یا تمرکزم را برای مسائل دیگری بگذارم. تنها مطلبی که از آن مطمئنیم این است که مسئولان فوتبال ایران با نظارت وزارت ورزش از ماه جولای به بعد نخواستند ماندن من طولانی‌تر شود، ولی در حال حاضر وظیفه بی‌نهایت دشواری را پیش‌رو داریم آن هم بازی‌هایی است که باید انجام دهیم. با تمرکز بالا هم روی این مسئله فکر می‌کنیم و تأکید می‌کنم یکی از قوی‌ترین خانواده‌های فوتبالی هستیم». لینک کوتاه لینک کپی شد

green-mind
15-01-2019, 18:55
بچه ها به نظرتون کی‌روش می‌ره ؟
تو شبکه های خارجی که اکثرا میگن با کلمبیا تموم کرده
امروز هم خبر ورزشی ی تحلیلی مبنی بز این کرد که اگه حتی کی‌روش با کلمبیا هم به توافق نرسه دیگه ایران موندگار نیست
چه خواهد شد؟

nw_nk
20-01-2019, 21:03
بیرانوند و سیو پنالتی بازیکن عمانی با توصیه سردار آزمون: چطوری مبارک؟

علیرضا بیرانوند در همان دقیقه نخست بازی برابر عمان توانست دروازه تیم ملی را نجات دهد. ضربه پنالتی شوک آور به سود عمان بار دیگر با سیو علیرضا بیرانوند همراه شد و نکته جالب این بود که سردار آزمون جهت ضربه پنالتی بازیکن عمانی را به بیرانوند گوشزد کرده بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سیو پنالتی احمد مبارک بازیکن تیم ملی عمان در همان دقیقه نخست بازی تیم ملی برابر عمان، بار دیگر همه را به یاد پنالتی معروف کریس رونالدو انداخت که علیرضا بیرانوند در جام جهانی مهار کرده بود.

در شرایطی که عمان با یک پنالتی زودهنگام می‌رفت تا اولین شوک را به ایران وارد کند، علیرضا بیرانوند در نفش ناجی تیم ملی ظاهر شد و با حرکت در جهت ضربه احمد مبارک به صورت درازکش و کشیده ضربه پنالتی دقیق مبارک را به کرنر فرستاد تا تبحر خود در ضربات پنالتی را به نمایش بگذارد.

نکته جالب این بود که سردار آزمون پیش از ضربه پنالتی به بیرانوند توصیه کرد به سمت راست دروازه حرکت کند و شیرجه بزند و ضربه احمد مبارک نیز دقیقاً در همان مسیر به توپ نواخته شد. اتفاقی که پس از مهار پنالتی سبب خوش و بش سردار و بیرانوند نیز شد.

پس از ظهور پدیده "چطوری کریس" توسط بیرانوند و سپس پنالتی جام جهانی روسیه، اکنون باید منتظر پدیداری "چطوری مبارک" نزد هواداران فوتبال در شبکه‌های اجتماعی باشیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

green-mind
20-01-2019, 23:05
بیرانوند و سیو پنالتی بازیکن عمانی با توصیه سردار آزمون: چطوری مبارک؟

علیرضا بیرانوند در همان دقیقه نخست بازی برابر عمان توانست دروازه تیم ملی را نجات دهد. ضربه پنالتی شوک آور به سود عمان بار دیگر با سیو علیرضا بیرانوند همراه شد و نکته جالب این بود که سردار آزمون جهت ضربه پنالتی بازیکن عمانی را به بیرانوند گوشزد کرده بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سیو پنالتی احمد مبارک بازیکن تیم ملی عمان در همان دقیقه نخست بازی تیم ملی برابر عمان، بار دیگر همه را به یاد پنالتی معروف کریس رونالدو انداخت که علیرضا بیرانوند در جام جهانی مهار کرده بود.

در شرایطی که عمان با یک پنالتی زودهنگام می‌رفت تا اولین شوک را به ایران وارد کند، علیرضا بیرانوند در نفش ناجی تیم ملی ظاهر شد و با حرکت در جهت ضربه احمد مبارک به صورت درازکش و کشیده ضربه پنالتی دقیق مبارک را به کرنر فرستاد تا تبحر خود در ضربات پنالتی را به نمایش بگذارد.

نکته جالب این بود که سردار آزمون پیش از ضربه پنالتی به بیرانوند توصیه کرد به سمت راست دروازه حرکت کند و شیرجه بزند و ضربه احمد مبارک نیز دقیقاً در همان مسیر به توپ نواخته شد. اتفاقی که پس از مهار پنالتی سبب خوش و بش سردار و بیرانوند نیز شد.

پس از ظهور پدیده "چطوری کریس" توسط بیرانوند و سپس پنالتی جام جهانی روسیه، اکنون باید منتظر پدیداری "چطوری مبارک" نزد هواداران فوتبال در شبکه‌های اجتماعی باشیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

واقعن گلر قهاری هست ، منتظرم ببینم چه تیمی آخر می‌ره
کی‌روش هم که چه تعریف هایی ازش میکنه

green-mind
20-01-2019, 23:07
بازی فردا عربستان ژاپن دیدن داره
آخ که چه دوست دارم عربستان بیاد بالا :دی

green-mind
24-01-2019, 23:58
یعنی اصلا تو این تاپیک کولاک کردید یوزرهای محترم :دی
زدیم چین و اونم 3 تا دم بچه ها و کی‌روش گرم
بعد 15 سال رفتیم نیمه نهایی :n12:

nw_nk
28-01-2019, 21:30
ایران صفر - ژاپن 3: شوک به مردان کی‌روش پای فینال

شرح بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سنگین ترین شکست تاریخ ایران در مرحله حذفی

باخت 3-0 به ژاپن سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال ایران در مراحل حذفی جام ملت های آسیا محسوب می شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اولین باخت 90 دقیقه ای ایران پس از 23 سال

شکست مقابل ژاپن نخستین باخت 90 دقیقه ای ایران در جام ملت ها پس از 23 سال بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
28-01-2019, 23:35
خداحافظی اینستاگرامی کی‌روش؛ اینجا پایان است

آنقدر توقعات از تیم ملی بالا رفته بود که حتی خود کی روش هم که در کنفرانس ها به هیچ وجه زیر بار اینکه تیمش مدعی قهرمانی است، نمی رفت، پس از شکست برابر ژاپن و در نشست خبری با اشاره به آهنگی از سمت خود استعفا کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کارلوس کی روش دقایقی پس از پایان دیدار برابر ژاپن با انتشار پستی اینستاگرامی بار دیگر به صورت غیر رسمی از تیم ملی فوتبال ایران پس از 8 سال خداحافظی کرد.



هیچ کلمه ای تشکر من از بازیکنانم را توصیف نمی‌کند. آن ها در طول این سال ها همه تلاش، حمایت و تعهد خود را به کار گرفتند. باعث افتخارم بود که در طی این 8 سال شانه به شانه این مردان حضور داشتم و همیشه و همیشه با شخصیتی فوق‌العاده با همه سختی ها روبرو شدم. شخصیت و منشی که من فکر میکنم شایسته حضور در فینال بودند.به ژاپن تبریک میگویم. تیمی که امشب بهترین تیم در زمین بود. اما به تیم ملی برای چیزی که برای مردمشان ساختند، برای فوتبالی که به دنیا نشان دادند و برای میراثی که برای آینده به جای گذاشتند، افتخار میکنم. این یکی از بهترین خانواده های فوتبالی من بود و برای همه بازیکنان بهترین آرزوها را دارم. حالا پایان اینجاست. من کار خودم به روش خودم انجام دادم. من با حمایت کادر فنی ام، همه تلاشم را کردم. از همه شما متشکرم. و همچنین با تشکر از همه طرفداران ایران.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%A7%D9%85%DB%8C-%DA%A9%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AC%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

nw_nk
28-01-2019, 23:39
اشتباه و غفلتی که حسرت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را ادامه‌دار کرد؛ لعنت به اعتراضی که بی‌موقع انجام شود!

در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن تن به شکست 3 بر 0 داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما نقطه عطف این بازی اشتباه مرگبار مدافعان ایران در اعتراض بیهوده‌ به داور بازی بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 مقابل ژاپن تن به شکست داد تا حسرت‌ها برای عدم قهرمانی در این رقابت‌ها همچنان ادامه داشته باشد. صحنه گل ایران یکی از غیرحرفه‌ای‌ترین اشتباهات طول تاریخ فوتبال ایران بود. در حالی که داور مسابقه هیچ عکس العملی به سرنگون شدن بازیکن ژاپنی در محوطه جریمه نداشت بازیکنان ایران در جریان بازی و زمانی که توپ با رد شدن از عرض زمین فاصله بسیار زیادی داشت کاسه داغ‌تر از آش شده و تقاضای اخطار برای بازیکن ژاپنی کردند. غافل از این که تاکومی مینامینو با هوشیاری و سرعت خود به دنبال توپ می‌دود و همان توپ تبدیل به گل شد و شیرازه ایران را از هم پاشید. حتی اگر تلخی باخت امشب در سال‌های آینده از یاد هواداران برود، خاطره این اشتباه مضحک از خاطر مردم فوتبالدوست ایرانی پاک نخواهد شد. لعنت به اعتراضی که بی‌موقع انجام شد و یک جام را از ما گرفت!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Pessimist
30-01-2019, 19:45
8 سال پیش یادم میاد تو این فروم در مورد باخت ایران جلوی کره ی جنوبی صحبت میکردیم و بعد از هشت سال تیم ایران باز هم حذف شد واقعا اینا کی میخوان برنامه ریزی کنن برای فوتبال ایران؟ قطر رو ببینید که جمعیت کشورش خیلی از ایران کمتره اما اومده فینال

nw_nk
01-02-2019, 19:25
قطر 3-1 برد و جلوی پنجمین قهرمانی ژاپن رو گرفت. ژاوی یک ماه قبل نیمه نهایی، فینال و قهرمان جام ملت های آسیا رو درست پیشبینی کرده بود :n04:

nw_nk
01-02-2019, 19:29
پیش بینی عجیب ژاوی از جام ملت های آسیا قبل از مسابقات؛ قطر با شکست ژاپن در فینال، قهرمان خواهد شد!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

طرفداری

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ورزش سه

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] C-%DA%98%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B2-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%84%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-2019

nw_nk
01-02-2019, 19:58
ژاپن 1 - قطر 3

خلاصه بازی با گزارش انگلیسی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

صحبت های ‌سانچز بعد از قهرمانی در جام ملت ها

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 20.mp4

لحظه بالا بردن کاپ جام ملتهای آسیا 2019 توسط حسن الهایدوس

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

گل ها فوق العاده بود :n01:

green-mind
02-02-2019, 02:15
در کمال ناباوری ، قطر قهرمان شد و این نشون میده بسیار آگاهانه در مسیر جام جهانی حرکت کردند باید دید تو جام جهانی چی کار میکنند.