PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : FC Bayern Munich | اف سی هالیوود | فصل 2018-2019



nw_nk
08-08-2018, 10:21
رومینیگه: ترافیک هافبک داریم، هر که می‌خواهد برود

کارل هاینتس رومینیگه، نایب رئیس بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه در فصل نقل و انتقالات فعال می‌ماند اما در جهتی که اکثر هواداران بایرن خواهان آن نیستند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بعد از انتقال آرتورو ویدال به بارسلونا که اخیراً انجام شد روزنامه‌ی آلمانی آبند‌زایتونگ گزارش داده که غول مونیخی همچنان قصد دارد تعدادی از بازیکنان خود را روانه‌ی دیگر تیمها کند، به خصوص در خط میانی.

رومینیگه گفت:" اینکه در فصل نقل و انتقالات شاهد شایعات زیادی باشیم طبیعی است. همه می‌دانند که ما 9 هافبک داریم ولی سه یا حداکثر چهار پست خالی برای آنها داریم. یعنی ترافیک هافبک در بایرن خیلی بالا است. بنابراین هم نظر ما و هم نظر سرمربی تیم این است که اگر بازیکنی بخواهد برود، ما این را جدی بررسی خواهیم کرد".

رومینیگه از آغاز تابستان صحبت‌هایی با این مضمون مطرح کرده بود چرا که او معتقد است نیکو کوواچ سرمربی جدید بایرن ممکن است پیش از اولین بازی بایرن در بوندس‌لیگا برای انتخاب ترکیب اصلی تیم خود با بحران مواجه شود. بحران از این لحاظ که نیمکت بایرن پر از بازیکنان در کلاس جهانی است و انتخاب از بین چنین فوتبالیست‌های بزرگی ممکن است بار سنگینی بر روی دوش کوواچ بگذارد و او را از انجام دیگر وظایف خود بازدارد.

رومینیگه با اینحال از کوواچ ابراز رضایت کرده و به آبندزایتونگ گفت:" ما از کوواچ راضی هستیم و به او اعتماد کامل داریم. او با تمام توان و علاقه با تیم تمرین می‌کند. از همه مهمتر اینکه او اعتماد ما را پشت سر دارد و نسبت به بایرن، تعصب دارد".

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


من با در نظر گرفتن اینکه هواداران بایرن در انجمن دو ساله ناپدید شدن تاپیک رو زدم. هر کدوم از دوستان پست درخور فصل جدید باشگاه آماده کردن مدیران به ابتدای تاپیک منتقل میکنن.

nw_nk
10-08-2018, 10:31
ریبری: وقتی با هم دهمین فصلتان را آغاز خواهید کرد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
23-08-2018, 21:19
کنایه آرتورو ویدال به رئال مادرید: با VAR، بایرن مونیخ دو بار دیگر قهرمان اروپا می‌شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی جدید بارسلونا به رئال مادرید کنایه زد.

ویدال 31 ساله که در این تابستان با رقمی نامعلوم از بایرن مونیخ خریداری شد، سه سال در جمع باواریایی‌ها توپ زد. او و هم تیمی‌هایش در دو سال گذشته هر بار در لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید - که هر دو بار هم قهرمان شد - از دور رقابت‌ها کنار رفتند. البته در هر چهار بازی رفت و برگشت، دو تیم به داوری اعتراض داشتند که البته آلمانی‌ها بیشتر از قضاوت داوران ناراضی بودند.

به گزارش مارکا، آرتورو ویدال در مصاحبه با موندو دپورتیوو درباره لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید:



جام مورد علاقه‌ام، لیگ قهرمانان اروپاست. می‌دانم که بارسا پیشتر چند بار این جام را فتح کرده اما دوست دارم با من هم این قهرمانی را تکرار کند. دوست دارم هر سال این جام را ببرم. اگر VAR در سال‌های اخیر وجود داشت، من و بایرن مونیخ دو قهرمانی اروپای دیگر در کارنامه داشتیم.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohamad skystar
25-08-2018, 22:32
امیدوارم امسال هم مثل سال گذشته نتایج عالی هم در بوندسلیگا و هم در لیگ قهرمانان داشته باشیم

mohamad skystar
27-08-2018, 22:22
دور دوم جام حذفی، بایرن مهمان تیم دسته چهارمی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

قرعه کشی دور دوم جام حذفی فوتبال المان انجام شد. طبق این قرعه کشی باواریایی ها در خانه ی تیم rodinghausen به میدان می روند.این تیم در دسته چهار و در لیک منطقه ای عضویت دارد .در دیگر بازی های مهم لایپزیک با هافن هایم، کلن باشالکه، هانوفر با ولفسبورگ، گلادباخ با لورکوزن، اگزبوزگ با ماینز و دورتموند با یونیون برلین دیدار می کنند.این دیدارها قرار است 8 و 9 آبان برگزار شوند.

هواداران بایرن

nw_nk
06-09-2018, 19:32
لام اسطوره بایرن: گواردیولا یک ابر مربی است

پپ گواردیولا بین سال های 2013 تا 2016 سرمربی بایرن بود و این تیم را به سه قهرمانی متوالی در بوندسلیگا هدایت کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

گواردیولا از بایرن تیمی مهارنشدنی در فوتبال آلمان ساخت که هفته ها زودتر قهرمانی خود را مسجل می کرد. او البته در لیگ قهرمانان توفیقی پیدا نکرد ولی توانست تاثیرات بسیار مثبتی بر بایرن و حتی فوتبال آلمان بگذارد.

فیلیپ لام، کاپیتان سابق بایرن و مانشافت در توصیف گواردیولا گفت:



گواردیولا؟ پپ یک ابر مربی است! خیلی خوب است. او در زمینه آنالیز تیم حریف و مفهوم بازی بهترین است. نمی‌دانم او چه تاثیری روی فوتبال آلمان داشته اما در بایرن مونیخ با آموزش سبک بازی موردنظر و پست هر بازیکن، روی همه ما تاثیر گذاشت. می‌دانستیم که تیم حریف در هر شرایطی از بازی چه کاری انجام می‌دهد.

اینکه بایرن مونیخ همیشه قهرمان بوندس لیگا می‌شود، خوب است؟ نه. برای جذابیت لیگ مهم است که میان تیم‌ها رقابت وجود داشته باشد. خوشحالم که بایرن می‌برد و قهرمان می‌شود اما اگر به چالش کشیده می‌شد، خوب بود. در اسپانیا، بارسا، رئال و اتلتی شانس قهرمانی دارند ولی اینجا در آلمان در ماه آوریل قهرمان مشخص می‌شود! (باخنده)



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%A7-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
19-09-2018, 17:39
خاوی مارتینز: اگر من تصمیم گیرنده بودم تنها مسی را به بایرن مونیخ اضافه می کردم؛ او بهترین بازیکن تاریخ است

خاوی مارتینز معتقد است بایرن مونیخ ترکیب کاملی در اختیار دارد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش کیکر، مارتینز در مورد سرمربی جدید تیم اظهار داشت:

نیکو و رابرت فوتبالیست بودند. آنها هنوز هم عاشق فوتبال بازی کردن هستند و در تمرینات با ما بازی می کنند. وقتی در مورد فوتبال حرف می زنند شما می بینید که چقدر این ورزش را دوست دارند. این یک برتری و امتیاز مهم برای آنهاست. اگر یک فوتبالیست باشید چیزهای بیشتری در مورد این ورزش درک می کنید.

وی در مورد وضعیت بایرن مونیخ افزود:

اگر ترکیب ما را با سایر تیم های بزرگ اروپا مقایسه کنید باید بگویم ما به هیچ تیمی حسادت نمی کنیم. تنها بازیکنی که اگر من تصمیم گیرنده بودم به بایرن اضافه می کردم مسی است. از نظر من او بهترین بازیکن تاریخ است. البته چنین انتقالی غیرممکن است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
06-10-2018, 22:30
بایرن مونیخ 0-3 مونشن گلادباخ؛ بحران در مونیخ!

بایرن مونیخ در شبی که نمایش بسیار ضعیفی ارائه داد و در همان 20 دقیقه ابتدایی 3 گل دریافت کرد، در نهایت 0-3 مغلوب گلادباخ شده و برای سومین هفته در کسب پیروزی در بوندسلیگا ناکام ماند.

شرح بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خلاصه بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohamad skystar
14-10-2018, 21:49
از لوو تا بایرن، 4 دلیل برای تیره روزی های آلمان

تیم ملی آلمان دیگر نشانی از تیم قهرمان جهان سال 2014 ندارد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان با یوآخیم لوو، بدترین روزهای سالیان اخیر خود را تجربه می کند.پس از جام جهانی اسف بار روسیه که با قرار گرفتن در رتبه چهارم، برای اولین بار نتوانست راهی یک هشتم نهایی شود، مانشافت حالا در لیگ ملت های اروپا نیز در گروه سه تیمی متشکل از فرانسه و هلند، تیم سوم است و اگر نتواند در دو بازی بعدی خود پیروز شود، به دسته دوم رقابت ها سقوط خواهد کرد.
آلمان شب گذشته در زمین هلند با سه گل مغلوب شد تا ثابت شود روزهای بحرانی ژرمن ها ادامه دار است.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بازیکنان و سبک بازی یکسان: لوو در جام جهانی سعی داشت تا اسکلت تیم قهرمان جهان سال 2014 را حفظ کند. نویر، بواتنگ، هوملس، هکتور، کروس و مولر در لیگ ملت های اروپا نیز بازیکنان ثابتند؛ در حالی که استعدادهایی چون دراکسلر، تراشتگن، سانه و برتراند همچنان در انتظار فرصتی برای رسیدن به ترکیب اصلی هستند.
آلمان بسیار شبیه به اسپانیای دل بوسکه بین سال های 2012 تا 2016 است. تیمی کند با حداقل خلاقیت در زمین، دینامیک پایین و بدون مهره های جانشین تاثیرگذار. سبک بازی ژرمن ها نیز دیگر برای همه قابل پیش بینی است.

ضعف مفرط خط دفاعی: دو مدافع میانی آلمان یعنی هوملس و بواتنگ مدت هاست که از فرم واقعی خود به دور هستند. این دو در بایرن مونیخ نیز روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند. آلمان برابر هلند سنگین ترین شکست دوران مربیگی لوو در مانشافت را تجربه کرد. در جام جهانی اکثر گل های دریافتی آلمان روی ضد حملات و جاماندن مدافعان کند این تیم بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

وضعیت بد بایرن: بایرن مونیخ اغلب در طول تاریخ، تاثیر مستقیمی روی کیفیت بازی های تیم ملی آلمان داشته است. اسکلت اصلی مانشافت را بازیکنان بایرن تشکیل می دهند. برابر هلند نیز 5 بایرنی در ترکیب اصلی آلمان قرار داشتند. بازیکنانی که در تیم باشگاهی خود نیز روزهای تاریکی را سپری می کنند. بایرن تیم ششم بوندسلیگاست و به شکل عجیبی همچون تیم ملی آلمان، از فقر نوآوری و شادابی رنج می برد. ترکیب ثابت بایرن نیز در سال های اخیر کمتر تغییری به خود دیده است.
کمبود مهره موثر در فاز تهاجمی: پس از خداحافظی کلوزه و ماریو گومز از بازی های ملی، آلمان حالا در خط حمله، مهاجمانی زهردار را به خود نمی بیند. امیدها روی تیمو ورنر است که در 20 بازی ملی خود زننده 8 گل بوده ولی هنوز نتوانسته در حد مهاجمان سابق مانشافت نشان دهد.
برابر هلند حتی به مارک اوث نیز میدان داده شد که او هم کار خاصی انجام نداد. اوث فصل گذشته 17 گل برای هوفن هایم زد ولی امسال برای شالکه هنوز نتوانسته گلزنی کند. آلمان برای اولین بار در طول تاریخش در سه بازی متوالی موفق به گلزنی نشده است.

منبع : ورزش3


- - - Updated - - -

بایرن مونیخ به عبور از بحران امیدوارتر شد

بازگشت داوید آلابا و رافینیا دو بازیکن مصدوم بایرن مونیخ به تمرینات این تیم باعث شده غول بزرگ فوتبال آلمان به بهبود وضعیت خود و رهایی از بحرانی که در هفته‌های اخیر با آن مواجه بوده امیدوارتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، آلابا که به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی عضله‌ی همسترینگ پای راست مدتی از میادین دور بود این هفته به تمرینهای بایرن بازگشت و به همراه توماس ویلهلمی فیزیوتراپ این تیم مدتی در زمین چمن به آرامی دوید و چند دقیقه‌ای دوهای سریع را هم امتحان کرد.

روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که آلابا در جریان این تمرین بایرن با روحیه ظاهر شده و به نظر می‌رسیده مصدومیت را با موفقیت پشت سر گذاشته و به زودی می‌تواند برای بایرن به میدان برود.

از سوی دیگر رافینیا ستاره‌ی دیگر بایرن که از ناحیه‌ی قوزک پای چپ مصدوم شده بود و چند هفته‌ی اخیر را برای درمان مصدومیتش استراحت کرده بود هم در تمرین اخیر بایرن مونیخ حضور داشت و به همراه پیتر هرمان یکی از مربیان بدنسازی بایرن تمرینهای انفرادی را انجام داد. این ستاره‌ی برزیلی بایرن با مربی اختصاصی‌اش تمرینات دوی سرعت، پاسکاری و دریبل را انجام داده و بعد به همراه او شوت زدن به گلهای کوچک را امتحان کرد.

به گزارش روزنامه‌ی بیلد طبق برنامه قرار است رافینیا از هفته‌ی آینده به صورت کامل به تمرینات بایرن بپیوندد و به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش زیر نظر نیکو کوواچ تمرین کند. اما آلابا به احتمال زیاد تا روز 20 اکتبر که بایرن قرار است در رقابتهای بوندس‌لیگا به مصاف ولفسبورگ برود به ترکیب این تیم برنخواهد گشت.

بازگشت رافینیا برای بهبود وضعیت خط دفاع بایرن بسیار مفید بوده و کمک زیادی به کوواچ خواهد کرد. چرا که رافینیا می‌تواند حتی تا زمان بازگشت آلابای اتریشی به جای او در پست دفاع چپ بازی کند. به عقیده‌ی روزنامه‌ی بیلد وقتی این دو دفاع کناری به صورت کامل به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شوند، بایرن مونیخ به احتمال زیاد مثل هفته‌های ابتدایی فصل در خط دفاع و فاز دفاعی مستحکم و کم فراز و نشیب خواهد شد.

بایرن هفته‌ی آینده در ادامه‌ی رقابتهای بوندس‌لیگا به مصاف ولفسبورگ خواهد رفت و با توجه به بحرانی که با آن روبرو است به هیچ چیز کمتر از کسب 3 امتیاز رضایت نخواهد داد چرا که کسب هر نتیجه‌ای به جز پیروزی می‌تواند به معنای پایان کار نیکو کوواچ در این تیم باشد.

منبع : ورزش3

nw_nk
19-10-2018, 22:40
اولی هوینس، رئیس بایرن: نباید به اوزیل آشغال می گفتم. باید او را عوضی و انسانی چرند خطاب می کردم. موضع من در مورد اوزیل روشن است. هدفم تغییر محور گفتگوها به سمت مباحث ورزشی بود و اینکه آن را از توهم نژادپرستی دور کنم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Bayern chief Hoeness: I should've said Ozil was crap, not sh*t

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
05-11-2018, 19:11
نکته آماری؛ نویر از 8 شوت اخیری که در بوندس لیگا به داخل چارچوب دروازه اش شلیک شده، 8 گل دریافت کرده است

کاپیتان ژرمن ها پس از تجربه کردن یک جام جهانی بد، هفته های دلچسبی را در بوندس لیگا هم سپری نمی کند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بایرن مونیخ پس از کسب چند نتیجه خوب، دوباره ناامیدکننده ظاهر شد و در خانه به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 مقابل فرایبورگ نرسید. در این بازی مانوئل نویر بازهم نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد تا رکورد عجیبی از او به ثبت برسد.

به نقل از اوپتا، از 8 شوت اخیری که تیم های بوندس لیگایی به داخل چارچوب دروازه مانوئل نویر زده اند، 8 گل به دست آمده است. به عبارتی نویر در بازی های اخیر حتی یک بار هم موفق به دفع یک شوت داخل چارچوب دروازه خود نشده است.

همچنین ریبری در این دیدار برای چهارصدمین بار در همه رقابت ها با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفت تا اولین بازیکن خارجی باشد که در این باشگاه از مرز +400 بازی می گذرد. آلابا و نویر نیز دویستمین بازی خود برای بایرن مونیخ در بوندس لیگا را تجربه کردند.

ضمن اینکه با توجه به پیروزی دورتموند مقابل وولفسبورگ و تداوم صدرنشینی این تیم، برای اولین بار از هفته سی ام فصل 2011/12 است که زنبورها به عنوان تیم بالاتر از بایرن مونیخ در جدول رده بندی، مقابل این تیم صف آرایی می کنند. دورتموند هفته آینده میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
11-11-2018, 00:21
دورتموند 3-2 بایرن: حکم اخراج کوواچ امضا شد؟

بایرن مونیخ در دیداری دیدنی و پرگل، با نتیجه 3-2 مغلوب بروسیا دورتموند شد.

در این دیدار شاگردان نیکو کوواچ دو با از حریف پیش افتادند اما در نهایت این زردها بودند که توانستند به یک پیروزی شیرین برسند. با این نتیجه، اختلاف دو تیم در صدر جدول به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد و فشارها روی کوواچ بیشتر شد.

شرح بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خلاصه بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
12-11-2018, 14:24
سیلی ریبری به صورت کارشناس فوتبال فرانسوی؛ بایرن مونیخ درگیری فیزیکی میان این دو را تایید کرد

جنجال ها در بایرن مونیخ، پایانی ندارند. پس از درگیری هامس رودریگز با نیکو کواچ و حسن صالح حمیدزیج و همچنین ایجاد جنجال میان توماس مولر و کواچ، نوبت به فرانک ریبری 35 ساله رسید تا حاشیه جدیدی را به وجود بیاورد.

به گزارش بیلد، در جریان شکست 3-2 بایرن مونیخ برابر دورتموند، پاتریک ژیلو، بازیکن فرانسوی سابق سن اتین و دستیار سابق ویلی سانیول در بوردو که هم اکنون کارشناس شبکه بین اسپورت است، فرانک ریبری را مقصر دو گل خورده بایرن مونیخ دانست و از او انتقادات فراوانی انجام داد. این موضوع به مذاق ریبری خوش نیامده و وی پس از دیدن ژیلو در تونل ورزشگاه، به او توهین کرد و سه بار به صورت ژیلو سیلی زد. ژان پیر پاپن، همکار ژیلو و بازیکن سابق بایرن مونیخ به همراه رافینیا، ریبری و ژیلو را از هم جدا کردند و ریبری پس از این اتفاق سوار اتوبوس باشگاه شد. ریبری نیز صادقانه این موضوع را به باشگاه بایرن مونیخ گزارش داد اما او و ژیلو، حاضر نشدند به بیلد در مورد این درگیری توضیحی بدهند. اگرچه حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این خصوص بیانیه ای منتشر کرده است:

فرانک ریبری به ما اطلاع داده که با پاتریک ژیلو، هم وطنش که مدت هاست او را می شناسد، درگیری داشته است. با ژیلو توافق کردیم تا روز شنبه در این مورد، در جلسه ای خصوصی صحبت کنیم. پاتریک ژیلو نیز علاقه خود را برای دیدار با ما اعلام کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
22-12-2018, 08:17
اینستاگرام فیلیپ لام: 5 سال پیش در چنین روزی با بایرن مونیخ جام باشگاه های جهان را کسب کردیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
03-02-2019, 08:52
بایر لورکوزن 3 - بایرن مونیخ 1: پایان رویای قهرمانی؟

بایرن مونیخ که در نیمه اول با برتری 0-1 به رختکن رفته بود، در نیمه دوم 3 گل دریافت کرد تا با توجه به تساوی دورتموند برابر فرانکفورت، اختلاف آنها با صدر به 7 امتیاز برسد.

خلاصه بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شرح بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
04-02-2019, 22:50
درخواست تجدیدنظر بایرن مونیخ در مورد محرومیت مولر از سوی یوفا رد شد؛ او هر دو بازی مقابل لیورپول را از دست می‌دهد

مهاجم با تجربه آلمانی، غایب بزرگ باواریایی ها در بازی با لیورپول است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در بازی مقابل آژاکس، مولر به دلیل خطای شدید روی تالیافیکو از زمین بازی اخراج شد. یوفا او را دو جلسه محروم کرد و حالا محرومیت مولر در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل لیورپول قطعی است.

به نقل از بیلد؛ بایرن مونیخ در نامه ای از یوفا در مورد محرومیت 2 جلسه ای مولر درخواست تجدیدنظر کرده بود. امروز یوفا این درخواست تیم آلمانی را به طور رسمی رد کرد تا عدم حضور مولر در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
14-03-2019, 10:49
لواندوفسکی پس از حذف بایرن مونیخ: نمی‌دانم چرا مقابل لیورپول تا این حد دفاعی و بدون ریسک بازی کردیم

شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و لیورپول دیدار برگشت خود را در آلیانز آرنا برگزار کردند که این دیدار با پیروزی 3-1 قرمزها همراه بود.

روبرت لواندوفسکی پس از این مسابقه گفت:



می دانستیم بازی سختی پیش رو است ولی به نظرم در هر دو مسابقه خیلی دفاعی بازی کردیم. در واقع برای فشار به حریف و ایجاد موقعیت چه در دیدار رفت چه شب گذشته تلاش نکردیم. خط دفاعی مان نیز خیلی عقب بود و اصلا ریسکی نکردیم. نمی دانم دلیلش چه بود.



ادامه مصاحبه

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
08-04-2019, 07:03
اختلاف نظر هونس و رومنیگه بر سر عملکرد کواچ

نیکو کواچ در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ اوقات ناخوشی بسیار سپری کرده و البته این سرمربی جوان کروات که سابقه بازی در این باشگاه را دارد انتظاری جز این را نداشت، چون به خوبی با جو حاکم بر باشگاه، فشارها و حاشیه ها آشنا بود. کواچ در مجموع با توجه به ترکیبی که در اختیار دارد نتایج قابل قبولی کسب کرده اما رویکرد نسبتا دفاعی او خصوصا در بازی های اروپایی باعث شده تا مسئولان باشگاه درباره آینده او تردید داشته باشند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بیلد گزارش داده که بین کارل هاینتس رومنیگه و اولی هونس بر سر ادامه همکاری با نیکو کواچ اختلاف نظر وجود دارد. گفته می شود هونس کاملا از کواچ حمایت کرده ولی رومنیگه دیدی انتقادی تر به عملکرد سرمربی تیم دارد. تفکرات دفاعی کواچ و تاحدی تغییر فلسفه هجومی بازی کردن بایرن مونیخ باعث شده تا رومنیگه رضایت کامل را از عملکرد این سرمربی جوان در اولین فصل حضورش در آلیانز آرنا نداشته باشد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
12-04-2019, 10:36
مشت و لگد در تمرین بایرن مونیخ

روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که دیروز پنج‌شنبه رابرت لواندوفسکی و کینگزلی کومان، دو ستاره بایرن مونیخ در جلسه تمرینی این تیم با هم درگیر شده‌اند. تا این لحظه باشگاه بایرن به صورت رسمی این خبر را نه تایید و نه تکذیب کرده است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بایرن مونیخ این هفته را با روحیه بسیار بالا شروع کرد چرا که با پیروزی 5-0 بر رقیب بزرگش بوروسیا دورتموند و صدرنشینی در بوندس‌لیگا وارد این هفته شده بود. بایرن پس‌فردا باید در چارچوب بوندس‌لیگا به مصاف فورتونا دوسلدورف برود و بایرنی‌ها قصد دارند با پیروزی در این بازی جایگاه صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کنند.

به گزارش بیلد، در جریان تمرین دیروز بایرن، رابرت لواندوفسکی و کینگزلی کومان آنچنان با هم درگیر می‌شوند که ژروم بواتنگ و نیکلاس سوله مجبور به مداخله شده و آنها را به زحمت از هم جدا می‌کنند. علت درگیری به گزارش بیلد این بوده که کینگزلی کومان، وینگر 22ساله فرانسوی از چیزی که لواندوفسکی به او گفته بوده ناراحت شده و از روی عصبانیت به او حمله‌ور شده است.

بیلد می‌گوید حتی دخالت هم‌تیمی‌های این دو هم نتوانسته اوضاع را آرام کند و هم لواندوفسکی و هم کومان چندین بار سعی کرده‌اند خود را به هم رسانده و درگیری فیزیکی را از نو آغاز کنند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
02-05-2019, 20:45
رای همیشگی من برای توپ طلا به مسی بود

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن فاش ساخت که برای توپ طلا همواره به لیونل مسی رای می داد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، بین سال های 2013 تا 2015 سرمربی تیم ملی کرواسی بود و صاحب رای برای انتخاب مرد سال فوتبال دنیا و توپ طلا و او نیز همواره به لیونل مسی رای می داد.

کوواچ که در نشست خبری بازی بایرن و هانوفر شرکت کرده بود، به تمجید از مسی پرداخت و نمایش درخشان شب گذشته او برابر لیورپول که با دو گل زیبای او همراه بود را نیز ستود.



فقط یک مسی وجود دارد و در این بحثی نیست. البته او اصلا نیاز به تمجید من ندارد و حرف در مقابل او کم می آورد. وقتی سرمربی کرواسی بودم و می خواستم برای توپ طلا رای بدهم، انتخاب من فقط مسی بود. البته بازیکنان بزرگ زیادی در دنیا وجود دارند ولی مسی بهترین است. همه می دانیم که تیم همیشه در اولویت اول قرار دارد ولی مسی بازیکنی است که تحت هر شرایطی تفاوت ها را رقم می زند.



لازم به ذکر است که مسی همچون رونالدو تاکنون 5 بار فاتح توپ طلا شده و احتمالا پاییز امسال توپ طلای ششم خود را نیز تصاحب خواهد کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
03-05-2019, 18:16
نه بایرن، نه رئال؛ هیچکس خامس را نمی‌خواهد

روزنامه اسپانیایی مارکا امروز گزارش روی جلد خود را به خامس رودریگز اختصاص داده و مدعی شده خامس در پایان فصل جاری به رئال مادرید برخواهد گشت ولی دوباره این تیم را ترک خواهد کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

رئال مادرید و بایرن مونیخ علاقه‌ای به حفظ هامس رودریگز ندارند

به نقل از مارکا، با وجود اینکه بایرن مونیخ می تواند قرارداد وی را دائمی کند ولی تصمیم گرفته تا پس از دو فصل حضور قرضی هافبک تهاجمی کلمبیایی، این کار را انجام ندهد و اجازه دهد او به مادرید بازگردد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
05-05-2019, 14:54
باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد قرارداد فرانک ریبری رو تمدید نمیکنه و این بازیکن در پایان فصل بعد 12 سال جدا میشه

دستاوردی که ریبری نتونست باهاش حریف نفوذ رئال مادرید بشه و توپ طلای 2013 رو ببره

ریبری



بوندسلیگا
حذفی آلمان
سوپرکاپ آلمان
چمپیونز لیگ
سوپرکاپ اروپا
جام جهانی باشگاهی
+
بهترین بازیکن بوندسلیگا
بهترین بازیکن اروپا
بهترین بازیکن سوپرکاپ
بهترین بازیکن جام جهانی باشگاهی



رونالدو



سوپرکاپ اسپانیا
+
55 گل

nw_nk
07-05-2019, 16:38
ریبری: بهترین خاطره ام در بایرن مونیخ، سه گانه رویایی 2013 و بدترین خاطره، باخت به چلسی است

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فرانک ریبری، وینگر 36 ساله فرانسوی پس از دوازده سال حضور در بایرن مونیخ، در تابستان از این تیم جدا خواهد شد. به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، ریبری در یک کنفرانس خبری گفت:



بهترین خاطره؟ خاطرات خوب زیادی دارم. سال 2013 یک سال فوق العاده و باورنکردنی بود. مثل یک رویا بود. از آن فصل خاطرات خوب زیادی دارم که بهترین گلم را نیز در همان فصل برابر گلادباخ در دقایق پایانی به ثمر رساندم. بدترین خاطره‌ام مربوط به بازی فینال با چلسی است. شکست در یک بازی ممکن است اما ما در کل آن بازی تیم برتر بودیم و بازی هم در خانه ما بود. هنوز هم آن بازی برای ما دردناک است و خاطره آن در ذهن ما است.

بازگشت به بایرن مونیخ در یک پست متفاوت؟ در خصوص این موضوع صحبت کرده ایم. بازگشت به مونیخ در دو سال آینده قطعی است چون آن‌جا خانه من است. جانشینان من؟ بازیکنان خوب زیادی وجود دارند. کینگزلی کومان کیفیت بسیار بالایی دارد و امیدوارم او و سرژ گنابری بتوانند مثل من و روبن زوجی عالی بشوند.



ادامه

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
18-05-2019, 21:55
بایرن مونیخ 5 - فرانکفورت 1

خلاصه بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بایرن قهرمان بوندسلیگا شد

nw_nk
01-06-2019, 22:44
رومنیگه: در دوران فن خال، هاینکس و گواردیولا ما فوتبال زیبایی ارائه می کردیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کارل هاینتس رومنیگه همیشه مصاحبه های جالبی داشته و به طور واضح سیاست های باشگاه بایرن مونیخ را بیان می کند. کاملا مشخص است که رومنیگه می خواهد بایرن مونیخ زیبا و هجومی بازی کند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]