PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نحوه ی فوروارد کردن تماس در سانترال TDA پاناسونیک



faterrasa
25-07-2018, 02:10
در سانترال پاناسونیک این امکان وجود دارد که تماس های دریافتی یک داخلی را در حالت های مختلف شامل : کلیه ی تماس ها، در صورت اشغال بودن داخلی، در صورت عدم پاسخگویی و در حالت اشغالی/عدم پاسخگویی، بر روی داخلی دیگر فوروارد کنید. در این صورت تماس ها در حالت انتخاب شده به داخلی در نظر گرفته شده، فوروارد می شود. برای آشنایی با نحوه ی کار این فیلم آموزشی را مشاهده کنید.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]