PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سرویس پیام رسان Google Allo



Milad4171
29-03-2018, 20:49
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



گوگل اٙلو (به انگلیسی: Google Allo) یک نرم‌افزار پیام‌رسانی فوری برای تلفن همراه توسعه یافته به وسیله گوگل است که در ۱۸ می ۲۰۱۶ در گوگل آی/او رونمایی شد. این نرم‌افزار در تابستان ۲۰۱۶ برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس منتشر شد.

ویژگی‌هااین نرم‌افزار براساس شماره تلفن کاربر کار خواهد کرد.

پاسخ هوشمنداین نرم‌افزار موبایلی برای پاسخ به آخرین پیام فرستاده شده از سوی هموند و براساس تکنولوژی یادگیری ماشینی به شما پیشنهادهایی، در پاسخ به پیام، ارائه می‌نماید که از بین چندین گزینه قابل انتخاب می‌باشند. این ویژگی همچنین می‌تواند براساس آخرین تصویر ارسال شده توسط کاربر یک پاسخ برای شما پیشنهاد نماید. شبیه این ویژگی در نرم‌افزار موبایلی گوگل با نام اینباکس نیز وجود داشت. این ویژگی بر اساس انطباق رفتارهای کاربر، پیشنهادها را ارائه می‌نماید.

حالت ناشناساین حالت یک گزینه قابل انتخاب است که با استفاده از آن می‌توان گزینه‌های گفتگوهای پاک شونده، یادآورهای خصوصی و ارسال پیام به صورت رمزگذاری سرتاسری را انتخاب و فعال نمود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]نجوا/فریادبا استفاده از این ویژگی می‌توان شدت صدای یک پیام متنی را افزایش یا کاهش داده و به مخاطب خود انتقال دهند. کاربران می‌توانند اندازه پیغام‌های خود را با توجه به حالت‌های احساسی‌شان بزرگ یا کوچک کنند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دستیار گوگلیک دستیار مجازی محاوره‌ای است که ارتباط مستقیمی با دستیار گوگل و گوگل ناو دارد و امکانات مربوط به جستجوی صوتی از طریق آن پشتیبانی می‌شود.


این پیام رسان در سیستم عامل اندروید - آی او اس و همچنین یک نسخه تحت وب برای استفاده در کامیپوترهای دسکتاپ قابل استفاده است. گفته شده به زودی اپلیکشن برای استفاده در سیستم عامل مک و ویندوز نیز ارائه میشود.


آدرس وبسایت سرویس :


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

kian98
09-05-2018, 19:24
به نظر من حالا که تلگرام فیلتره ، بهتره به این برنامه مهاجرت کنیم ، حداقل این یکی یه غول تکنولوژی پشتشه :n02: