ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آموزش رفع مشکل تایم اوت مودم Z6000 اینترنت نسل چهار ثابت



Karmand707
06-03-2018, 13:21
اگر شما هم یکی از دارندگان مودم های اینترنت نسل چهار ثابت TD-LTE به خصوص مودم Z6000 هستید، ممکن است به این مشکل برخورد کرده باشید. زمانی که چند ساعت از مودم استفاده‌ای نکرده اید و قصد کانکت شدن از طریق وای فای را دارید، می بایست حتما یک بار مودم را خاموش روشن کنید تا بتوانید وصل شوید. طبق درخواست دوستان رانمایی حل مشکل این موضوع را خدمتتان عرض می کنم.

در اول کار می بایست مودم را با کابل LAN به یک سیستم کامپیوتر یا از طریق وای فای به دستگاهی متصل کرد و آدرس ای پی 192.168.1.1 را در مرورگر اینترنتی خود وارد کنید و پس از ظاهر شدن قسمت ورود تنظیمات با یوزر و پسورد administrator وارد شوید.سپس از منوی System در قسمت web setting وارد شوید و در منوی session timeout بالاترین عدد یعنی 1440را وارد نمایید و تنظیمات را ذخیره کرده و مودم را خاموش روشن کنید.

با انجام این کار مشکلات برطرف می گردد.
موفق و موید باشید.
کارمند بخش 707 ایرانسل:n16:

ashkanlll
07-03-2018, 01:50
واقعا عالی بود ممنون

Karmand707
11-03-2018, 16:25
واقعا عالی بود ممنون

خواهش میکنم دوست من
موفق باشید

Black.Jack
17-03-2021, 14:28
اصلا همچین چیزی در قسمت سیستم وجود ندارد . Web setting اصلا وجود ندارد