PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : راه حل برای نوشتن آسان تر یک مطلب تکراری



mahi58
25-12-2017, 14:52
با سلام به شما عجیجان. :n02:

این مساله یه مشکلیه که چندین بار تا به حال داشتم:

- مورد اخیرش که پیش اومده اینه که یه سری فرم تکمیل شده هست که مربوط به مشخصات افراده، و مسؤول مربوطه به اشتباه به جای فرم های جدید توی یک سری فرم های قدیمی پر کرده و الان مشکل اداری ممکنه ایجاد بشه. فرم های جدید نسبت به فرم های قدیمی تنها فرقی که دارند اینه که یه نصفه کاغذ A4 مطلب اضافی توشون هست. حالا من نمی خوام اینها چندصد تا فرم قدیمی رو یکی یکی توی فرم های جدید ببرند، بلکه به جاش می خوام زیر همون فرم های قدیمی اون اطلاعات جدید رو اضافه کنم.

- مورد مشابه دیگه اینه که زیاد پیش اومده چند جمله خاص رو من به طور خیلی تکراری لازم باشه توی پرونده ها بنویسم، که بسیار خسته کننده است.

برای حل این مشکل و آسون تر نوشته شدن یه مطلب تکراری چه راه حلی وجود داره؟

* یه راهی که به ذهن آدم می رسه اینه که بدیم از روی نوشته ها مهر بسازند، ولی مساله اینجاست که مهرها اکثرا کوچکند و نوشته هایی که من لازم میشه بنویسم بعضا طولانی و شامل چند خط مطلب هستند.

* راه حل دیگه اینه که آدم از پرینت استفاده کنه، ولی این هم باز پرینتر باید دقیقا توی یه جای خاص از برگه نوشته رو بندازه که موضوع مشکلیه (دقیق نبودن پرینترهای بانک ها و فرم های کج و کوله رو همه مون دیدیم). ضمن این که بعضی موقع ها لازم میشه مطالب نوشته شده تایپی نباشند و با دست خط خود نویسنده باشند.

قاعدتا باید تکنولوژی سال 2017 برای این که یه مطلب (حالا تایپی یا خودکاری) صدها یا هزاران بار روی یه کاغذ نوشته بشه راه حلی داشته باشه...

اگر در این تاپیک اسپم نکنید و مطالب مفید و به درد بخور بنویسید در جهان آخرت به بهشت می روید! :n19:

ملا نصرالدین
25-12-2017, 15:33
با سلام به شما عجیجان. :n02:

این مساله یه مشکلیه که چندین بار تا به حال داشتم:

- مورد اخیرش که پیش اومده اینه که یه سری فرم تکمیل شده هست که مربوط به مشخصات افراده، و مسؤول مربوطه به اشتباه به جای فرم های جدید توی یک سری فرم های قدیمی پر کرده و الان مشکل اداری ممکنه ایجاد بشه. فرم های جدید نسبت به فرم های قدیمی تنها فرقی که دارند اینه که یه نصفه کاغذ A4 مطلب اضافی توشون هست. حالا من نمی خوام اینها چندصد تا فرم قدیمی رو یکی یکی توی فرم های جدید ببرند، بلکه به جاش می خوام زیر همون فرم های قدیمی اون اطلاعات جدید رو اضافه کنم.

- مورد مشابه دیگه اینه که زیاد پیش اومده چند جمله خاص رو من به طور خیلی تکراری لازم باشه توی پرونده ها بنویسم، که بسیار خسته کننده است.

برای حل این مشکل و آسون تر نوشته شدن یه مطلب تکراری چه راه حلی وجود داره؟

* یه راهی که به ذهن آدم می رسه اینه که بدیم از روی نوشته ها مهر بسازند، ولی مساله اینجاست که مهرها اکثرا کوچکند و نوشته هایی که من لازم میشه بنویسم بعضا طولانی و شامل چند خط مطلب هستند.

* راه حل دیگه اینه که آدم از پرینت استفاده کنه، ولی این هم باز پرینتر باید دقیقا توی یه جای خاص از برگه نوشته رو بندازه که موضوع مشکلیه (دقیق نبودن پرینترهای بانک ها و فرم های کج و کوله رو همه مون دیدیم). ضمن این که بعضی موقع ها لازم میشه مطالب نوشته شده تایپی نباشند و با دست خط خود نویسنده باشند.

قاعدتا باید تکنولوژی سال 2017 برای این که یه مطلب (حالا تایپی یا خودکاری) صدها یا هزاران بار روی یه کاغذ نوشته بشه راه حلی داشته باشه...

اگر در این تاپیک اسپم نکنید و مطالب مفید و به درد بخور بنویسید در جهان آخرت به بهشت می روید! :n19:

راستش مشکل اول رو اصلا متوجه نشدم
ولی در مورد مهر ،مهر هایی که بشه توش جمله نوشت هم هست.مثلا خود ما از مهر هایی مثل شکست در باربری بر عهده مشتری است .و این چک فاقد هر گونه قلم خوردگی است استفاده میکنیم.
همچنین میشه دو جمله یک اندازه رو داخل یک مهر جا داد.
ضمنا میتوانید چند نمونه فرم تهیه کنید.از هر کدام یک نمونه پر کنید و هر کدام که لازم بود را کپی بگیرید