مشاهده نسخه کامل
: پژو 207 جدید
M.Amorous
07-08-2017, 12:12
با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان.
مدتی هست به فکر عوض کردن ماشینم هستم. ماشینم در حال حاضر سمند سورن مدل 94 هست. مشکلم هم باهاش اینه که زیاد از کیفیتش راضی نیستم ولی خوب از لحاظ موتوری مشکلی نداره. حالا تو فکرم 207 جدید بگیرم موندم چطوریه داستان این 207 های جدید. شنیدم میگن کولرش وقتی ماشینو چند ساعت زیر آفتاب میذاری کار نمیکنه و یه سری مشکلات برقی داره که با آپدیت حل شده ظاهرا. با توجه به اینکه ماشین خودمو زمانی که تحویل گرفتم یه سری مشکلات این چنینی داشت و هفته ها میرفتم نمایندگی و میومدم تا ماشینم درست شد ترس دارم 207 هم اینطوری باشه. اخیرا هم که 4 ستاره شده کیفیتش. نظر شما چیه دوستان و پیشنهاد میرید بخرم این ماشینو یا نه؟ اگه آره اتومات یا دستی؟
Pourya-pc
08-08-2017, 20:40
با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان.
مدتی هست به فکر عوض کردن ماشینم هستم. ماشینم در حال حاضر سمند سورن مدل 94 هست. مشکلم هم باهاش اینه که زیاد از کیفیتش راضی نیستم ولی خوب از لحاظ موتوری مشکلی نداره. حالا تو فکرم 207 جدید بگیرم موندم چطوریه داستان این 207 های جدید. شنیدم میگن کولرش وقتی ماشینو چند ساعت زیر آفتاب میذاری کار نمیکنه و یه سری مشکلات برقی داره که با آپدیت حل شده ظاهرا. با توجه به اینکه ماشین خودمو زمانی که تحویل گرفتم یه سری مشکلات این چنینی داشت و هفته ها میرفتم نمایندگی و میومدم تا ماشینم درست شد ترس دارم 207 هم اینطوری باشه. اخیرا هم که 4 ستاره شده کیفیتش. نظر شما چیه دوستان و پیشنهاد میرید بخرم این ماشینو یا نه؟ اگه آره اتومات یا دستی؟
درود بر شما .
در ابتدا باید عرض کنم ۲۰۷ های جدید حاصل کمک پژو فرانسه به ایرانخودروست چرا که در مدت تحریم توقف تولید ۲۰۷ رو داشتیم . اما شرکت کروز منتظر نموند و بیشتر قطعات داخلی و برقی ۲۰۶ رو تولید کرد و تونست تولید ۲۰۶ رو روی خط نگه بداره . اما ۲۰۷ به دلیل داشتن گیرباکس اتومات تولید نشد تا به امروز .
تقریبا تمام قطعات داخلی ۲۰۷ های جدید اعم از داشبورد و صفحه نمایش و سیستم صوتی ساخت کروز هستند ( مانند ال ۹۰ و ساندرو ) موتور هم که TU5 ساخت داخل هست .
سیستم سوخت رسانی از کروز ایرانی به ساژم فرانسه تغییر کرده و دریچه گاز هم برقی شده . ECU نیز بوش چین تحت لیسانس آلمان هست ( یعنی در چین تولید میشه ولی همون بوش آلمان هست ) و دستخوش تغییرات خوبی شده و بهینه شده .
مورد بعدی گیرباکس اتومات ۲۰۷ هست که از دنده دستی محبوب تره .
گیرباکس ۲۰۷ های جدید برخلاف تصور خیلی ها ( که مانند H33 هست ) همون مدل قدیمی AL4 هست اما توسط شرکت Asin ژاپن مهندسی سازی شده و تغییرات بسیار مفیدی داشته . سیستم خنک کاری بهش اضافه شده و دیگه از تاخیر و تقه اثری نمونده .
نکته منفی که ۲۰۷ های جدید دارن یکی استفاده از تعلیق ۴۰۵ هست که کمی ماشین رو خشک تر از قدیمیا کرده اما پایداریش بهتر شده . و فرمون ماشین خیلی سنگین به نظر میرسه . احتمال هست عمدا هیدرولیک سفت شده تا پایداری ۲۰۷ بهتر بشه .
درکل اتومات رو پیشنهاد میدم چون دیگه واقعا دوره ماشین های دنده ایی در این ترافیک و مشکلات راه ارزش نداره .
درمورد مشکل کولر هم من نشنیدم کولر آف بزنه کولر ۲۰۶ همیشه زبانزد بوده و ۲۰۷ نیز از این قاعده مستثنی نیست .
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.