PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پخش صوت همراه با اختلال به هنگام اتصال به وای فای و استفاده از مرورگرهای مختلف



mohamadreza1995
19-06-2017, 14:30
سلام
یکی دو هفته ای میشه که وقتی لبتاب با وای فای به مودم و اینترنت متصله و هنگام استفاده از مرورگرهای مختلف ، پخش صدا از طریق پلیرهای مختلف اهنگ با اختلال و خش مواجه میشه مخصوصا موفعی که یک صفحه جدید رو باز میکنم کلا پخش صدا دچار مشکل میشه و بعد باز شدن صفحه اهنگ ادامه پیدا میکنه .
دوستان میتونن راهنمایی کنن ؟

shaahani
19-06-2017, 16:21
مشکل ممکنه از خیلی چیزها باشه دقیق نمیشه گفت ؛ اول باید عیب پیدا بشه تا بعد بشه راه حل داد درموردش .
اگه وقتی کامپیوتر با کارت شبکه LAN و با کابل به اینترنت وصل هست ؛ هیچ مشکلی وجود نداره و فقط در زمان استفاده از WIFI این مشکل بوجود میاد ممکنه درایور و تنظیمات کارت هوایی شما دچار مشکل شده باشه ؛ ابتدا تمام نرم افزار های مرتبط با شبکه هوایی و همینطور درایور کارت شبکهWifi خودتون رو پاک کنید و بعد سیستم را ریستارت کنید و مجدد فقط و فقط درایور کارت شبکه را نصب کنید و با استفاده از امکانات خود ویندوز به مودم متصل بشین .
بعضی از نرم افزارهای اضافه که همراه با درایور کارت شبکه WIFi بر روی سی دی های دستگاه ارئه میشه ؛ کمی دچار ایراد هستن و برای همین پیشنهاد میشه بجز نصب خود درایور اصلی که چند فایل کوچک است و در دیوایس منیجر ویندوز نصب میشه و نصب بودنشون دیده میشه؛ هیچ برنامه ای مرتبط با WIFI نصب نفرمایید.

تست کنید و اگه مشکل از کارت WIFI شما باشه مشخص میشه ، همچنین این ایراد ایجاد وقفه از خیلی مسائل سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی ممکنه ایجاد بشه
باید نرم افزار ها و سخت افزار ها بطور مجزا مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرند ، اما نگران نباشید مشکلات نرم افزاری بقدری زیاد هستند که ممکنه هر لحظه چنین ایرادهایی بوجود بیاره و در کل قابل حل شدن هست.
سعی کنید بیاد بیاورید که دو هفته پیش چه نرم افزار هایی نصب و یا چه تغییر ساختارهایی بر روی کامپیوتر اعمال کردین.

mohamadreza1995
22-06-2017, 00:22
متاسفانه با کابل lan هم مودم رو به لبتاب وصل کردم و همین مشکل باز هم پیش اومد .

با لبتاب بازی هایی رو که قبلا انجام میدادم الان هم انجام میدم ولی این یه مورد به طرز عجیب و غریبی مشکل ایجاد کرده . اسکن و ویروس کشی رو هم انجام دادم از تماام درایو ها و ویروس ها پاک شدن ولی مشکل حل نشد . :n29:

shaahani
22-06-2017, 01:11
ممکنه درایور های سخت افزار شما در اثر ریستارت و غیره آسیب دیده باشن .
تمام درایور های سخت افزار رو پاک کنید و دوباره نصب کنید ؛ ویروس اسکن تون آپدیت باشه حتما به نسخه آخر ؛سعی کنید ویندوز رو هم آپدیت کنید
درنهایت اگه موفق به حل مشکل نشدین بهتره یه متخصص، کامپیوتر رو ببینه و اگه بازم حل نشد ؛ ویندوز عوض کنید به احتمال 99% مشکل حل میشه و اگه نشه هم متاسفانه سخت افزار دچار مشکل یا آسیب شده . بعضی وقت ها تنظیمات اشتباه در بایاس مادربورد نیز باعث چنین مشکلاتی میشه .

mohamadreza1995
23-06-2017, 23:42
الان یادم اومد من همون موقع که این موقع پیدا شد ویندوز رو زده بودم برا اپدیت از منو استارت و قسمت ویندوز اپدیتز . امکان داره علتش به این برگرده ؟ اگر اره چطوری اپدیت های انجام شده رو برگردونم ؟

shaahani
24-06-2017, 00:29
از سیستم ریستور ویندوز استفاده کنید
سعی کنید دستگاه را به تاریخی قبل از زمان وقوع مشکل برگردانید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mohamadreza1995
04-09-2017, 21:44
من مشکلم همچنان پابرجاست و خیلی اذیت کنندست . کسی هست بتونه راه حلی بلد باشه ؟