PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آیا از سامانه رسیدگی به شکایات 195 وزارت ارتباطات رضایت دارید؟ تجربیات خود را بیان کنید



صفحه ها : 1 [2]

naasr
29-01-2022, 15:10
این پیگیری سامانه 195 هم افتضاح شده خود شرکت قبول داره که مشکل وجود داره اما سامانه 195 هرچه تجدیدنظر میزنم کلی هم مستندات فرستادم میگه هیچ مشکلی در نحوه سرویس دهی مشاهده نشد قشنگ مشخصه یه مشت مفت خور بیسواد با پارتی اومدن که فقط کپی پیست کن که هیچ مشکلی نیست اسم این سامانه را باید بزارن سامانه حمایت از شرکتها و نادیده گرفتن حق و حقوق مشتری

shahram83
29-01-2022, 21:50
سیستم 195 فقط برای فریب مردم می باشد و یک سیستم حمایت از مشتری کاملاً و بطور عمدی جعلی است. حکومت برای اینکه هم از شرکت های اینترنت تابع خودش حمایت بکند ( خصوصی و غیر خصوصی فرقی نمی کند اگر رد صاحبانش رو دنبال کنید به خود حکومت و گماشته هاش خواهید رسید ) و هم برای اینکه وجه عمومی خودش را که حقیقتاً سالهاست نداره حفظ کنه، این سیستم را چند سال پیش راه اندازی کرد.
هرگز به این سیستم اعتماد نکنید و مطمئن باشید قرار نیست این سیستم از شما حمایت کنه یا عدالت را اجرا کنه.
حتی برای جمع آوری رانژه یا راه اندازی آن هم که کار پیش پا افتاده ای است در عمل خوب عمل نمی کنه. چنین چیزی در هر جای دیگر جهان یک قانون مشخص و معین داره و تخطی از آن بطور خودکار توسط بخش اجرای قانون رسیدگی میشود ولی در ایران حتی برای این هم بایستی نامه نگاری و شکایت کرد. که این خودش روشی برای اتلاف وقت مردم و اصطلاحاً سرگرم کردن مردم است. XD

awz2
05-02-2022, 16:00
فعلا یک هفته از شکایت راه اندازی که 2 هفته است تاخیر داشته گذشته حتی یک جواب کپی پست هم ندادن

paveej
16-06-2022, 13:12
کابلهای علمک رو دزدیدن.منم چندبار توی سامانه "مخابرات من" و شماره 20117 مخابرات گزارش خرابی تلفن دادم که نیومدن.قبلا خرابی تلفن که داشتم 24 ساعت بعد میومدن.توی 195 هم شکایت کردم.از اونم تا حالا خبری نشد.ولی سه روز دیگه هنوز مهلت پاسخگویی هست.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

radarz
16-06-2022, 14:20
در حد توانشون بله !!! بهرحال خیلی از افت و خیزهای اینترنت کشور برای زیر ساخت های داغونمونه :king:

paveej
21-06-2022, 05:15
امروز 31 خرداد هست و از مهلت پاسخگویی هم 2 روز گذشته .کلاٌ جواب ندادن.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

irmacfa
08-09-2022, 21:51
سایتشون خرابه شده، این دیگ خیلی بده
رفتم از مخابرات شکایت کنم دیدم اصلا سامنه 195 هم به درد نمیخوره

روانپریش
27-12-2022, 07:46
میشه از مخابرات برای مشکلات تلفن ثابت به سامانه 195 شکایت کرد؟

shervin115
27-12-2022, 13:08
میشه از مخابرات برای مشکلات تلفن ثابت به سامانه 195 شکایت کرد؟

بله

میتونید شکایت کنید

روانپریش
29-12-2022, 07:07
بله

میتونید شکایت کنید

منظورم خود مخابرات هستش نه برای اینترنت به خاطر مشکلات تلفت ثابت

shervin115
29-12-2022, 08:11
منظورم خود مخابرات هستش نه برای اینترنت به خاطر مشکلات تلفت ثابت

برای مسائل خود تلفن
همانند رانژه
مشکلات تلفن ثابت
مشکلات قبض و ...

shabnam1986
30-12-2022, 10:16
شکایت داشتم از سرعت پاینن اینترنت مخابرات بعد 5 روز کارشناس مخابرات اومد با اسپید تست موبایلش ی تست گرفت گفت در حد توانمون همینه پرونده تو 195 بسته شد همین

Amir1234646
03-01-2023, 10:34
منظورم خود مخابرات هستش نه برای اینترنت به خاطر مشکلات تلفت ثابت

برای شکایت از مخابرات بهتره به بازرسی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) شکایت کنید. من هر بار که به 195 شکایت کردم و به نتیجه نرسید به بازرسی مخابرات شکایت کردم رسیدگی کردن.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

haj_farbod
07-04-2023, 11:33
با سلام.
دوستان من در تاریخ 1401/12/22 شکایتی از ایرانسل در سامانه 195 ثبت کردم. طبق بازه زمانی که خود سایت اعلام میکنه باید رسیدگی به شکایت من تا تاریخ 1402/01/07 تمام می شد، اما هنوز که هنوزه (1402/01/17) جواب قطعی ای از سمت ایرانسل برای من نیومده و فقط هفته ای یک بار زنگ میزنن و می پرسن که مشکل شما حل شده یا نه ؟ و منم میگم که نه و میگن که مجداا در بخش شبکه برای شما پیگیری می کنیم.
من حتی از خود این سامانه 195 به یک مقام بالاتر که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشه شکایت کردم اما اونجاام معلوم نیست که کی جواب میخوان بدن و چه خواهد شد اصلا.
میخوام بدونم که کسی راهی داره تا من بتونم زودتر مشکلم رو حل کنم آیا ؟؟؟
....
مشکل چیه اصلا ؟
من توی اون تاریخ یه مودم tf-i60-b1 خریدم که از سرویس TD-LTE ایرانسل استفاده کنم. توی سایت ایرانسل خونه ما داخل پوشش قرار داشت و کارشناس فروش هم تأیید کرد که میتونم استفاده کنم. اما گویا واقعیت چیز دیگری هست و این مودم اصلا اینجا کانکت نمیشه که با توجه به تست جدیدی که کردم این کانکت نشدنش به دلیل کیفیت فوق العاده پایین این مودمه.
من یه گوشی Xiaomi Mi A2 Lite دارم که مال سال 2018 هست و میتونم برای مثال از سایت سافت98 با سرعت حداقل 5-6 مگابایت دانلود کنم اما این مودم با همون سیم کارت و توی همون نقطه که گوشیم هست حتی نمیتونه سایت سافت 98 رو باز کنه ( مودم قابلیت استفاده از سیم کارت 4G و TD-lte رو داره خیر سرش)
شاید بگید خوب شاید مودم کلا خرابه ... باید بگم که خیر روی پشت بام تست کردم و کانکت میشه و نهایت سرعتی که گرفته 30 مگابیت بوده (روی حالت TD-LTE) ولی آخه یه مودم در چه حد میتونه آشغال باشه که جایی که یه گوشی موبایل 2018 به راحتی کانکت و استفاده میشه، نتونه حتی کانکت بشه و داغون تر از اون هم این ایرانسل ......... که پاسخگو این آشغالی که فروخته نیست

iran100
19-04-2023, 19:43
با سلام.
دوستان من در تاریخ 1401/12/22 شکایتی از ایرانسل در سامانه 195 ثبت کردم. طبق بازه زمانی که خود سایت اعلام میکنه باید رسیدگی به شکایت من تا تاریخ 1402/01/07 تمام می شد، اما هنوز که هنوزه (1402/01/17) جواب قطعی ای از سمت ایرانسل برای من نیومده و فقط هفته ای یک بار زنگ میزنن و می پرسن که مشکل شما حل شده یا نه ؟ و منم میگم که نه و میگن که مجداا در بخش شبکه برای شما پیگیری می کنیم.
من حتی از خود این سامانه 195 به یک مقام بالاتر که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشه شکایت کردم اما اونجاام معلوم نیست که کی جواب میخوان بدن و چه خواهد شد اصلا.
میخوام بدونم که کسی راهی داره تا من بتونم زودتر مشکلم رو حل کنم آیا ؟؟؟
....
مشکل چیه اصلا ؟
من توی اون تاریخ یه مودم tf-i60-b1 خریدم که از سرویس TD-LTE ایرانسل استفاده کنم. توی سایت ایرانسل خونه ما داخل پوشش قرار داشت و کارشناس فروش هم تأیید کرد که میتونم استفاده کنم. اما گویا واقعیت چیز دیگری هست و این مودم اصلا اینجا کانکت نمیشه که با توجه به تست جدیدی که کردم این کانکت نشدنش به دلیل کیفیت فوق العاده پایین این مودمه.
من یه گوشی Xiaomi Mi A2 Lite دارم که مال سال 2018 هست و میتونم برای مثال از سایت سافت98 با سرعت حداقل 5-6 مگابایت دانلود کنم اما این مودم با همون سیم کارت و توی همون نقطه که گوشیم هست حتی نمیتونه سایت سافت 98 رو باز کنه ( مودم قابلیت استفاده از سیم کارت 4G و TD-lte رو داره خیر سرش)
شاید بگید خوب شاید مودم کلا خرابه ... باید بگم که خیر روی پشت بام تست کردم و کانکت میشه و نهایت سرعتی که گرفته 30 مگابیت بوده (روی حالت TD-LTE) ولی آخه یه مودم در چه حد میتونه آشغال باشه که جایی که یه گوشی موبایل 2018 به راحتی کانکت و استفاده میشه، نتونه حتی کانکت بشه و داغون تر از اون هم این ایرانسل ......... که پاسخگو این آشغالی که فروخته نیست

متاسفانه نقشه های پوشش ایرانسل و حتی اپراتور های دیگر نسبی می باشد و قابل اکتفا نمی‌باشد.
کارشناس فروش متاسفانه صرفا جهت اینکه شما خرید را انجام دهید این مورد را اعلام می دارد.

امکان نصب آنتن تقویتی دارد ؟

radarz
20-04-2023, 09:59
اگر حق با مشتری باشه عالی پیگیری میکنن --- وزارت خونه های این کشور به این سامانه ها نیاز دارن باید همشون راه بندازن :rambo:

lordthunder
08-10-2023, 21:47
قدیم شکایت های ثبت شده در این سامانه با جدیت پیگیری می شد، اما 3-4 سال هست که شدید مماشات میشه و شرکت های مخابراتی به راحتی تخلف می کنند، چون می دونند دوستان شون در 195 چیزی علیه شون انجام نخواهند داد.
4 سال هست که منطقه ما مشکل خط مخابرات داره و هر اینترنتی می گیریم دائم قطعی داره، اما عملا مخابرات می گه سودم کمه، نمی خوان خط رو تعمیر کنم!!!.

- - - Updated - - -

قدیم شکایت های ثبت شده در این سامانه با جدیت پیگیری می شد، اما 3-4 سال هست که شدید مماشات میشه و شرکت های مخابراتی به راحتی تخلف می کنند، چون می دونند دوستان شون در 195 چیزی علیه شون انجام نخواهند داد.
4 سال هست که منطقه ما مشکل خط مخابرات داره و هر اینترنتی می گیریم دائم قطعی داره، اما عملا مخابرات می گه سودم کمه، نمی خوان خط رو تعمیر کنم!!!.

shervin115
09-10-2023, 08:13
اگر حق با مشتری باشه عالی پیگیری میکنن --- وزارت خونه های این کشور به این سامانه ها نیاز دارن باید همشون راه بندازن :rambo:


هیچ پیگیری نمیشه


چند ماهی میشه روی تمامی خطوط پیامک ثبت شکایت نمیاد .

چندین بار هم تلفنی تماس گرفتم اپراتور متوجه نشد .

من هم بی خیال ثبت شکایت شدم

radarz
10-10-2023, 10:04
هیچ پیگیری نمیشه


چند ماهی میشه روی تمامی خطوط پیامک ثبت شکایت نمیاد .

چندین بار هم تلفنی تماس گرفتم اپراتور متوجه نشد .

من هم بی خیال ثبت شکایت شدم

پس دولت جدید تمایلی به پیگیری مشکلات ملت نداره !!! :rambo:

hermidassss
04-07-2024, 13:42
با سلام خدمت دوستان
من از پیشگامان سرویس جشنواره داشتم وقتی تموم شد درخواست تخلیه دادم پیشگامان گفت یا یک سرویس 200 هزار تومانی یک ماهه انخاب میکنی یا خط رو تخلیه نمیکنم و هر کاری دوست داری انجام بده
منم گفتم به 195 شکایت میکنم اونا هم گفتن برو انجام بده
خلاصه که که 31 خرداد در سامانه شکایت کردم الان 3 هفته هستش که سامانه هیچ عملی انجام نداده
حتی به کارشناسی که ارجاع دادن زنگ زدم بنده خدا گفت من نمیتونم زیاد پیگیری کنم وگرنه میگن شما فامیل منی ......
قانون رو طوری نوشتن یا دارن انجام میدن که خط منزل مارو شرکت دزد پیشگامان 3 هفته هست گروگان گرفته و ما نت ثابت نداریم
اصلا به هیچ وجه سمت پیشگامان نرید ...پیشگامان درسته قیمتش خوبه اما نه دیگه تخلیه میکنه نه حتی کیفیت اینترنت خوبی داره و همش قطعی داره و همشو تقصیر اینترنت سراسری میندازن

shervin115
04-07-2024, 15:36
با سلام خدمت دوستان
من از پیشگامان سرویس جشنواره داشتم وقتی تموم شد درخواست تخلیه دادم پیشگامان گفت یا یک سرویس 200 هزار تومانی یک ماهه انخاب میکنی یا خط رو تخلیه نمیکنم و هر کاری دوست داری انجام بده
منم گفتم به 195 شکایت میکنم اونا هم گفتن برو انجام بده
خلاصه که که 31 خرداد در سامانه شکایت کردم الان 3 هفته هستش که سامانه هیچ عملی انجام نداده
حتی به کارشناسی که ارجاع دادن زنگ زدم بنده خدا گفت من نمیتونم زیاد پیگیری کنم وگرنه میگن شما فامیل منی ......
قانون رو طوری نوشتن یا دارن انجام میدن که خط منزل مارو شرکت دزد پیشگامان 3 هفته هست گروگان گرفته و ما نت ثابت نداریم
اصلا به هیچ وجه سمت پیشگامان نرید ...پیشگامان درسته قیمتش خوبه اما نه دیگه تخلیه میکنه نه حتی کیفیت اینترنت خوبی داره و همش قطعی داره و همشو تقصیر اینترنت سراسری میندازن

شما شکایت کردید پاسخ چی دادند ؟

hermidassss
04-07-2024, 20:42
شما شکایت کردید پاسخ چی دادند ؟

گفتن واحد مراقبت از مشتری بهش سرویس جدید با قیمت مناسب پیشنهاد داده و الان منتطر پاسخ مشتری هست
منم بلافاصله پاسخ دادم دروغ میگن و اصلا بنده تمایلی ندارم از این شرکت سرویس بگیرم و خط را تخلیه کنید
درخواست تجدید نظر دادم و از 31 خرداد رفته برای تجدید نظر زیر نظر کارشناس رگولاتوری
کارشناس رو پیدا کردم و اونم درخواست زد که تخلیه کنن اما 5 6 روز هست شرکت باید تخلیه میکرده نکرده
بس که این شرکت دزد و بدبخت هست

دوستان سمت شرکت دزد پیشگامان نرید
قبل این دولت هم من شکایت کرده بودم ظرف سه روز بدون نیاز به این کارا تخلیه شده بود اما متاسفانه این دولت جدید گند زده به همه چیز

pcworld.user
05-07-2024, 14:10
این سامانه های دولتی متاسفانه بعلت ضعف و بی لیاقتی بسیاری از مدیران،، فقط تا زمانی خوب کار می کنن که خود سازنده و مخترعش اونجا بالاسر باشه
همینکه از اونجا بره تدریجا به گند کشیده میشه طوریکه میشه یه غده ی زائد و مزاحم. و نیاز میشه یه سامانه ی جدید بجاش راه بیفته
مثلا کلانتری های سابق بسیار ول و ولنگار بودن. هر کلانتری برای خودش یه شماره تلفن داشت که باید از ۱۱۸ گرفته می شد و مثلا صبح تماس می گرفتیم شاید شب یک مامور با موتورش هن هن کنان می آمد. قالیباف که شد رییس پلیس توی تلویزیون یه سریال فمر کنم آلمانی بود مردم با شماره ی ۱۱۰ به پلیس تماس می گرفتن. اینم همون سیستم پلیس ۱۱۰ رو توی ایران راه انداخت ماشینهای مدرن و بنز،، لباسهای فرم جدید و باکلاس،، نظم و ترتیب رو به اون کلانتری های خاک بر سر آورد و از همه مهمتر دنبال رکورد زدن برای حضور در صحنه ی اتفاقات بودن و می گفتن ظرف دو سه دقیقه مامور می رسه
همینکار قالیباف خریت کرد رفت دنبال سیاست و احمدی مقدم با اون شکم گنده و تنبلش جانشینش شد یواش یواش گند خورد به ۱۱۰. مرتیکه گفته بود بجای بنز باید خودرو داخلی مثلا سمند آشغالی استفاده کرد. دیگه تا تهش بخونین چه مدیریتی حاکم شده بود
اینهمه شرح دادم تا بفهمین ۱۹۵ هم اولش که واعظی وزیر ارتباطات دولت روحانی راه انداخت عالی بود من به عدد موهای سرم تلفنی و آنلاین برای خودم و دیگران تماس داشتم واقعا پیگیر بودن ول نمی کردن مشکلات رو. جهرمی که آمد شل شد بعدی که آمد دیگه تقریبا به گند کشیده شده و شکایات ول شدن و اوپراتورهای خاطی یاغیگری می کنن و گردن هم میندازن و....
اینه مشکل مملکت ما. مدیرانی که معلوم نیست اصلا برای چی مسئولیت قبول می کنن وقتی اینقدر بی مسئولیت و نالایقن

MPS882
06-07-2024, 14:27
دوستان، طی دو ماه درباره مشکلاتی که با دکل محل و مودم تی دی ایرانسل داشتم چندین بار به 195 شکایت کردم و هربار بدون استثنا یه متن تکراری از طرف ایرانسل در قسمت پاسخگویی گذاشته می شد که باید میرفتم و درخواست تجدید نظر میزدم وگرنه شکایت مختومه میشد و خنده دار اینکه من شکایت کردم از مودمی که چند ساله دارم و از خود ایرانسل خریدم در شبکه رجیستر نمی شه بعد اونا دوباره همون جواب بی ربط را داده بودن و من مجبور شدم درخواست تجدیدنظر بزنم. حالا اون جواب مسخره اینه: :دی
با سلام و احترام به استحضار میرساند: , براساس مصوبه جلسه شماره 283 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی, در حال حاضر حداقل سرعت ارائه شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در تکنولوژی اینترنت نسل چهار ثابت "1 مگابیت" میباشد, در صورتیکه سرعتی پایین تر از این عدد را تجربه مینمایید, خواهشمنداست با ارائه تصویر مربوط به تست سرعت دریافتی در قالب تجدید نظر ظرف 48 ساعت به اپراتور از طریق سامانه منعکس فرمائید مراتب اطلاع رسانی طی تماس تلفنی در تاریخ 1403/04/16 با شماره00000 به مشترک محترم انجام پذیرفت. باتشکر
:evil2::evil2:در ضمن هیچ تماسی با من نگرفتن و اون شماره تماس که من بجاش چندتا صفر گذاشتم اصلا شماره من نبود. اینهمه دروغ و حقه بازی؟

alirecoba2
14-08-2024, 13:54
منم همین‌کار رو کردم و جواب داد.
البته مشکلم حل نشد.
مشکلم این بود که اینترنت در عین وصل بودن، دائم time out میداد.
آخر زنگ زدن از مخابرات گفتند بیا بهت VDSL بدین بیخیال شکایتت شو.
گفتن به خدا نمیدونیم مشکل از کجاست وگرنه حل می‌کردیم.
منم دیدم اینجوری میگن گفتم اشتراکم رو لغو کنید. رفتم مبین‌نت گرفتم.

blackbird
21-02-2025, 09:03
دوستان سمت شرکت دزد پیشگامان نرید
قبل این دولت هم من شکایت کرده بودم ظرف سه روز بدون نیاز به این کارا تخلیه شده بود اما متاسفانه این دولت جدید گند زده به همه چیز

اگه امکانش رو دارید به خط تلفن دیگه بگیرید این جور موارد روی خط دیگه بگیرید. من قبل فیبر نوری همین کار رو می‌کردم. باورتون میشه بعد 5 سال یکی از این ISP ها (شاید همین پیشگامان) تماس گرفت گفت چرا دیگه از ما سرویس نمی گیرید! همون موقع هم یکی بود رانژه رو بر نداشته بود هی زنگ میزد من میگفتم دیگه لازم ندارم.

radarz
21-02-2025, 16:58
سلام

اوضاع اصلا خوب نیست شرکت ها رو انقدر اذیت نکنید ... سامانه 195 هم ی سامانه هست با کلی ضوابط بازی و پارتی بازی " دلخوش به این مقدار نباشید " :rambo:

epsi1on
07-03-2025, 11:28
منم شکایت کردم، عملا جوابی که دادند. من این سه تا حرف رو از حرفهاشون برداشت کردم:
- همینه که هست
- شما اشتباه می‌کنی
- ما طبق حرف‌های شما حرکتی نخواهیم کرد. شاید شما بخواهی سو استفاده کنی!

البته یکم صدام رو بردم بالا گفتم سازمان تنظیم بعنوان مدعی‌العموم کم کاری میکنه و منافع اپراتور رو به منافع مردم ترجیح میده. تازه یکی اومد بهم گفت دردت چیه کد پستی بده رسیدگی کنیم.

فکر کنم تنها راهش اینه که آدم با چند تا از همسایه ها یا افرادی که همون مشکل رو دارند دسته جمعی توی سایت سازمان شکایت کنند.