PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : راهنمایی برای گردش و تفریح در ترکیه - آنتالیا



sayanermia
29-04-2016, 18:03
درود به دوستان عزیز
من یک سفر تفریحی بصورت توفیق اجباری با دوست و عموی عزیزم به ترکیه و آنتالیا در پیش دارم و دارم بصورت آزاد ( بدون تور و این چیزا ) میرم. هتل و بلیط قبلا از کشور ثالثی برام خریداری شده. تا به حال ترکیه نرفتم و از هزینه های اونجا اطلاعی ندارم. مثلا نوشیدنی ها چند لیر هستند ، کرایه تاکسی ها و اتوبوس ها چنده ، قیمت غذاها بصورت نرمال و عمومی چنده و این چیزها... برای همین نمی دونم چقدر باید با خودم ببرم که برای یک هفته بتونم نرمال و معمولی اونجا سر کنم... از طرفی ممنون میشم اگر کسی هزینه هارو می دونه در کنار این مورد بهم بگه چه جاهایی هست که میشه اونجاها رفت و تفریح کرد ، حالا مناظر طبیعیه ، بنا و ساختمون ، موزه و امثالهم...

پیشاپیش از راهنمایی هاتون سپاسگذارم:n16:

irandedicate
17-05-2016, 09:42
بهترین راه خوندن سفرنامه ها هست

zhinoos1
03-08-2016, 14:26
یکی از بهترین خاطرات من سفر به آنتالیا بود و اقامت توی هتل یلکن بلو لایف . این هتل لوکس تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و تا مركز شهر كمتر از 10 كيلومتر فاصله دارد. یلکن بلو لایف با برخورداری از منظره ای رو به کوهستان و دریا به صورت توامان، یک موقعیت عالی برای اعطای آرامش و لذت به گردشگران و میهمانان سراسر دنیا محسوب می شود.


در بوفه هتل یلکن بلو لایف، صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان عرضه می شود. شما می توانید انواع غذاهای بین المللی را در رستوران هتل سفارش داده و از طعم های متفاوت آن لذت ببرید.
هتل یکن بلو لایف دارای 332 اتاق استاندارد و سوئیت می باشد. تمامی اتاق ها دارای بالکن و منظره رو به دریا و یا جنگل هستند. همه اتاق ها امکاناتی همچون تلویزیون ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال، اینترنت وایرلس، حمام همراه با وان و سشوار دارند. نظافت اتاق ها روزانه و به صورتی دقیق و بهداشتی صورت می گیرد. مینی بار اتاق ها نیز یک روز در میان با نوشابه های متنوع پر می شود و در روز بعد آب گوارا جایگزین آن می گردد.
همه امکانات اشاره شده برخی از ویژگی های بیشمار این هتل ۵ ستاره می باشد که آن را در زمره برترین هتل های آنتالیا قرار داده است.

Netw0rks
17-08-2016, 14:26
پس کی راه ترکیه باز میشه؟

الان که بازه !

Mehdifx200666
16-12-2016, 15:06
دوستان قبل از اینکه هر توری میخواید برید سفرنامه اون کشور یا تورو بخوانید تا اطلاعات کافی بدست بیارید