مشاهده نسخه کامل
: پاسخگو نبودن سام سرویس و پنل ضعیف BN95-01319Aمورد استفاده در سری 6430 و 6300تی وی سامسونگ
سال پیش همین موقعه ها یه تی وی سامسونگ مدل 48h6430 که در اصل مدل 6340 است را از نمایندگی با گارانتی 18 ماه سام سرویس خریداری کردم.متاسفانه از چند ماه پیش قسمت سمت راست بالا پنل دچار لکه سیاه شد و این سیاهی به قسمت پایین سمت راست و چپ پنل بعد از چند روز سرایت کرد بعد از مراجعه به نمایندگی و تحویل تی وی بهم گفتن پنل خرابه و باید تعویض بشه و گفتن ظرف 10 روز پنل را عوض میکنن اما تا امروز 3 ماه گذشته و هیچ خبری از تی وی نیست شاید تا حالا بیش از 100 باره باشون تماس گرفتم و هر دفعه گفتن قطعه موجود نیست!!!!!بهشون گفتم پس کی قطعه موجود میشه گفتن مشخص نیست !ولی ما داریم پیگیری مکینم:))))چند روز پیش بالاخره از زیر زبون سام سرویس کشیدم بیرون که اصلا این مدل تلویزیزون و خصوصا پنلش خیلی خیلی خرابی داشته و بابت همین خرابی سام سرویس به مشکل بر خورده!شماره قطعه پنل BN95-01319A است که در سری 6 مدل 6300 که شامل 6430 که در اصل 6340 است استفاده شده است کیفیت این پنل خیلی پایین است.متاسفانه سامسونگ کیفیت محصولاتش امده پایین کافی در گوگل یه سرچی با عنوان شکایت از سام سرویس بزنید تا بفهمید خرابی محصولات سامسونگ و در ضمن خدمات دهی سام سرویس چقدر ضعیفه!دوستانی که در هر صورت میخوان تی وی سامسونگ بخرن قبلش چک کنن ببین این پنل تو تی ویشون استفاده نشده باشد.
George Shelly
24-02-2016, 20:19
من دیروز یه 60 اینچ گرفتم سامسونگ سری J بعد نصاب امروز اومد نصب کرد به محض اینکه تی وی رو روشن کرد کلا نوار بالای صفحه خاموش بود به قدری پیکسل سوخته داشت بعد با سام سرویس تماس گرفتم مشکل رو گفتم گفتن پیگیری می کنیم بعد با یکی شون حرف زدم گفت شما که تی وی نو گرفتی اصلا نباید با خدمات تماس بگیری چون اون مال کسایی هست که خدمات پس از فروش می خوان مثلا 2 ماه استفاده کرده بعد خراب شده شما تی وی نو داری باید تعویض شه بعد زنگ زدم به فروشنده گفت من تعویض نمی کنم بعد زنگ زدم دوباره به سام سرویس اونا یه شماره بهم دادن مال شرکت حافظ پخش بود که کل محصولات سامسونگ رو پخش می کنه بعد اونا بهم گفتن برو فروشگاه تی وی رو هم ببر فرم مشکل رو هم که نصاب تایید کرده ببر وقتی به فروشنده گفتم اونم گفت که اگر حافظ پخش بگه ما عوض می کنیم که قرار شد فردا عوض کنن برم یکی دیگه بگیرم در کل حالم بهم خورد از محصولاتش تی وی نو مشکل داره ....
به نظرم باید محصولات سامسونگ و ال جی رو از بانه تهیه کرد که مونتاژ کشور های دیگیری غیر از ایران هستند و کمتر دچار خرابی میشوند .
George Shelly
25-02-2016, 19:50
من تلویزیون جدید رو گرفتم به جا اون خرابه شماره پنلش BN64 هست ..
نمی دونم چجوری ولی ظاهرا از لحاظ کیفیت که مشکلی نداره .
Mehrdad092000
26-02-2016, 04:50
من تلویزیون جدید رو گرفتم به جا اون خرابه شماره پنلش BN64 هست ..
نمی دونم چجوری ولی ظاهرا از لحاظ کیفیت که مشکلی نداره .
خوب پس خدارو شکر
گارانتیش که کاری نکردن ؟کم کنن یا چیزی
George Shelly
26-02-2016, 09:12
نه ! اصلا صحبت گارانتی نبود .
تلویزیون نو خراب بود فروشنده باید عوض میکرد از مرکز اصلی پخش هم بهش زنگ زدن گفتن باید عوض شه بعد همون جا روشن کرد تست کرد همه چی رو ولی گفت واسه نصب حتما باید نصاب بیاد خونه تایید کنه که اومد و تایید کرد سالم بودن رو یعنی من وقتی آوردم خونه خودم روشنش نکردم گذاشتم تا نصاب بیاد گارانتی رو از تاریخ نصب بزنه چون تولید sep 2015 هست .
Mehrdad092000
28-02-2016, 07:14
نه ! اصلا صحبت گارانتی نبود .
تلویزیون نو خراب بود فروشنده باید عوض میکرد از مرکز اصلی پخش هم بهش زنگ زدن گفتن باید عوض شه بعد همون جا روشن کرد تست کرد همه چی رو ولی گفت واسه نصب حتما باید نصاب بیاد خونه تایید کنه که اومد و تایید کرد سالم بودن رو یعنی من وقتی آوردم خونه خودم روشنش نکردم گذاشتم تا نصاب بیاد گارانتی رو از تاریخ نصب بزنه چون تولید sep 2015 هست .
ok
مگه سری اول نصاب نیومد؟
سری دوم اونجا خودش روشن کرد؟
George Shelly
28-02-2016, 07:19
چرا دیگه بار اول نصاب اومد گفت خرابه کارت نصب نداد .
رفتم یکی دیگه گرفتم فروشنده همون جا واسه 30 ثانیه روشن کرد ببینه پیکسل سوخته نداشته باشه .
اما وقتی میارین خونه نباید خودتون روشن کنید تا نصاب بیاد ...
اونا می تونن بفهمن تلویزیون چند دقیقه یا ساعت روشن بود وقتی اومد خونه ما گفت این چند ثانیه روشن بوده که مشکلی نیست اما اگر چند ساعت روشن بوده باشه ما دیگه تایید نمی کنیم .
Mehrdad092000
29-02-2016, 04:43
چرا دیگه بار اول نصاب اومد گفت خرابه کارت نصب نداد .
رفتم یکی دیگه گرفتم فروشنده همون جا واسه 30 ثانیه روشن کرد ببینه پیکسل سوخته نداشته باشه .
اما وقتی میارین خونه نباید خودتون روشن کنید تا نصاب بیاد ...
اونا می تونن بفهمن تلویزیون چند دقیقه یا ساعت روشن بود وقتی اومد خونه ما گفت این چند ثانیه روشن بوده که مشکلی نیست اما اگر چند ساعت روشن بوده باشه ما دیگه تایید نمی کنیم .
میدونم
اما سری دومم نباید میزاشیتی روشن میکرد چون باز شده بوده دیگه کلا نصاب باز کنه بهتره
بازم اوکی خدارو شکر مشکلت حل شد
George Shelly
29-02-2016, 09:42
کارتن تلویزیون طوری هست که از پایین می تون باز شه بدون اینکه کل جعبه آسیب ببینه اصلا خود فروشنده ها وقتی دستگاه رو میفروشن باید چک کنن که شکستگی نداشته باشه !
نه باید تو فروشگاه تست کنی نصاب چیزی نمیگه اگر روشن شده باشه واسه تست .
مثلا اگر کسی خواست بگیره باید هوم جا براش تست کنن بعد آورد خونه دیگه نبیاد دست بزنه وگرنه اگر خراب باشه دوباره هزینه حمل و نقل بیشتر میشه همین واسه تست چند ثانیه ای هیچ مشکلی نیست .
متاسفانه تی وی را هنوز درست نکردند امروز هم تماس گرفتم گفتن درخواست قطعه را به واحد تامین ارجاع دادیم ولی مشخص نیست کی موجود بشه فقط بلدن همینو بگن.دیگه شنبه میرم تعزیرات از سام سرویس شکایت کنم .غلط کردند اسم خودشونو گذاشتن گارانتی اما عرضه ندارن یه پنل را تامین کنند فقط بلدن پول خون مردم را بگیرن.شرکتی که نتونه خدمات بده باید تعطیل بشه!دوستان توجه داشته باشید گارانتی سام سرویس اصلا معتبر نیست و متاسفانه کیفیت محصولات سامسونگ به شدت کاهش پیدا کرد.راستی گول تبلیغات تی وی های جدید سامسونگ را نخورید اینا محصولات سال پیش هستند که به جای سر Hامسال j گذاشتن.
خرید از سامسونگ بشدت اشتباهه گول گارانتی سام سرویس و جنس اصلی و پشتیبانی و رضایت مشتری و خدمت محور رو نخورید... اکثر تلویزیون هاش، پنلشون ایراد داره مدل 2018 گرفتم از روز اول اشکال داشت و پنل از دو طرف هاله مشکی به اندازه 20 سانت داشت، علیرغم ارسال کارشناس و تایید این مشکل، براحتی قسمت مثلا!!! رضایت مشتری سامسونگ، زد زیرش و قبول نکرد. چندین و چند روز زنگ زدم، با گستاخی تمام حتی حاضر نبودن جواب تلفن رو بدن... به نظرتون این توهین به شعور مشتری نیست؟ باید برید چندین میلیون توی این گرونی هزینه کنید و بعدش دنبال شکایت و التماس به اینا... من هم گول برند مثلا معتبر و گارانتی مثلا معتبر سامسونگ رو خوردم که خرید کردم. در تایید صحبت هام، کافیه یه سرچ توی گوگل انجام بدین تحت عنوان " شکایت از سام سرویس " و برید کامنت هارو بخونید،کاملا گویا و واضحه... میتونید کامنت ها رو بخونید: بعضی ازخریداران که موفق شدند این " شرکت کم فروش " رو قانع کنند که تلویزیون ایراد داره،اونم با کلی دردسر و تلف کردن وقت و هزینه!!! یا ایراد جدیدتری پیدا کرده یا پنلشون کیفیت قبل رو نداشته تلویزیونی که استفاده ای ازش نکنی که به گارنتی بکشه،و از روز اول مشکل داشته باشه فقط و فقط باید تعویض بشه یا در سخت ترین حالت پول مشتری بازگردونده بشه... ضمنا تعمیر وقتی قابل قبوله که از تلویزیون استفاده کرده باشی نه اینکه از بدو خرید ایراد داشته باشه!!! دوستان عزیز من اطلاع رسانی میکنم به این دلیل که خودم متضرر شدم،شما این اشتباه رو نکنید... اگه کل مشکل رو براتون تعریف کنم باید یه طومار براتون بنویسم تا این شرکت کم فروش رو خوب بشناسید و ازش خرید نکنید،اگرم خرید کردید خیلی حواستون رو جمع کنید سرتون کلاه نذارن این از خدا بی خبرها...
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.