PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : خدمات قابل ارائه ازسوی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام شد



AK1
20-09-2006, 00:41
براساس این طرح بازاریابی متقاضی ، دستورمداری، انعقاد قرارداد با مشتریان همگی دریک فرآیند کامل رسیدگی می شود.

خبرگزاری سلام-طرح تمرکزپاسخگویی به مشتریان و متقاضیان شرکت ارتباطات زیرساخت به زودی در این شرکت به اجرا در در خواهد آمد که می تواند به صورت یکپارچه نیازهاودرخواست مشتریان را از ابتداتاانتهای خط پیگیری کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلام،مهندس اسحق حسینی مدیر کل اداره واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیر ساخت با اعلام این مطلب افزود: خدمات شرکت ارتباطات زیر ساخت شامل واگذاری لینکهای بین شهری بیش از دو مگابیت، واگذاری مدارات استیجاری نقطه به نقطه بین الملل بیش از 64کیلوبیت، واگذاری مدارات اف. ایکس، ارتباطات ترانزیت بین الملل مرز به مرز ایران قطع و جمع آوری مدارات استیجاری، واگذاری کدهای چهاررقمی ، واگذاری تلکس و تغییر مکان آن ، ویدئوکنفرانس ، تعمیر و نگهداری پایانه های ماهواره ، واگذاری امکانات مخابراتی از جمله فضا و دکل است.
وی در ادامه افزود: اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت هر یک از این خدمات می‌توانند با مراجعه به اداره کل واگذاری مدارات ،پس ازانعقاد قرارداد با شرکت ارتباطات زیرساخت،این خدمات را دریافت کنند.
(SLA ) مهندس اسحق حسینی در خصوص انعقاد قرارداد تفاهم نامه سطح خدمات با مشتریان شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت:درشبکه زیرساخت حداکثرسه مسیرپشتیبان وجایگزین تعریف شده است که با توجه به آن می توان تفاهم نامه سطح خدمات رادرسطوح الماس ، طلا، نقره وبرنزبه مشتریان ارائه داد.
مدیرکل واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت درادامه توضیح داد: این سطوح هریک ضریب دسترسی،کیفیت خط وهزینه پرداختی خاص خودراداردواگربخشی ازشبکه اینترنت دچاراختلال می شودوامکان ارائه خدمات کاهش یابد پهنای باند موجودباتوجه به اولویت بندی ، دراختیارمشترکانی که درخواست سطوح راداشته باشند ،قرارخواهد گرفت.
وی اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت درچنین شرایطی موظف به پرداخت جریمه به دیگر مشتریان است پس از تصویب سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی اجرایی خواهد شد. که البته تفاهم نامه سطح خدمات مهندس اسحق حسینی ازدیگرطرح های دردست اقدام این اداره کل به طرح تمرکزپاسخگویی به مشتریان و متقاضیان شرکت ارتباطات زیرساخت اشاره کرد وافزود:در این طرح که به زودی اجرایی می شود پیش بینی شده است که به صورت یکپارچه نیازهاودرخواست مشتریان را از ابتداتاانتهای خط پیگیری کنیم یعنی براساس این طرح بازاریابی متقاضی ، دستورمداری، انعقاد قرارداد با مشتریان همگی دریک فرآیند کامل رسیدگی می شود.
مدیرکل واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیر ساخت در ادامه انعقاد قرارداد برای دریافت ظرفیت های بین الملل را یکی دیگر از وظایف این اداره کل برشمردو افزود علاوه بر این پی گیری قطعی های فیبر نوری بین الملل نیز به عهده این اداره کل است.
مدیر کل اداره واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیر ساخت خاطر نشان کرد : با توجه به ارتباط مستقیم ما با مشتریان طرف قرارداد زیرساخت،آن ها به محض اختلال در خطوط ارتباطی شان ، اگر اختلال به دلیل قطعی فیبر نوری و یا اشکال در تجهیزات ما بود ،از طریق تماس با ما می توانند از زمان دقیق برقراری مجدد ارتباطاتشان مطلع شوند ،علاوه بر این ما برابر با زمان قطعی از هزینه پرداختی آنان کسر می کنیم


منبع :[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]