PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تاسیس سایت رسمی شیخ نصر بروجردی



2m.kabir
23-12-2015, 01:56
باسلام و احترام
خواستم اطلاع بدم که سایت رسمی حاج شیخ محمد ابراهیم نصراللهی بروجردی متخلص به حاج نصر بروجردی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) راه اندازی شد.

PLAΨMID
02-01-2016, 01:21
واییی
سالها بود منتظر همچین چیزی بودم:n08:

B3HZ@D
03-01-2016, 12:08
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این دست علما کمک زیادی به تاریخ بشریت کردن و هر چیزی که تا به امروز می بینیم دستاورد همت این علمای متفکر و سخنان و رهنمودهای پرمغز اونا بوده که دلیل پیشرفت بشر و پیدایش انسان مدرن امروزی بوده .

از دستاوردهای این علما و علوم غریبه باید به احضار و طلسم و ارتباط با ارواح و جن و دعا نویسی و گشایش بخت و بهتر کردن رابطه زن و شوهر و ... اشاره کرد .

برای نمونه یکی از همین علما پیشتر در نصایحی گرانبها به ما فرمودن که هنگام حمام رفتن سریعن شیر آب گرم رو باز نکنیم زیرا بچه های جنیان در حال بازی در حمام ها هستن و باز کردن یکباره آب گرم باعث سوختن آنها میشه و شما گرفتار انتقام جنیان میشین . پس بهتره آب گرم و سرد رو بصورت همزمان باز کنیم تا از این فاجعه ملی و جهانی جلوگیری کنیم .

و به لطف نصیحت این عالم و بزرگوار بود که خیلی از افراد از حس انتقام جویی جنیان در امان مانده و به علم نامتناهی این عالم بزرگوار پی برده و ایشان و رهنمودهایشان سرمشق خیلی از ماها شد .

نمونه های دیگری از علوم غریبه !؟?!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

emad1361
24-07-2017, 13:06
با سلام من هر کاری میکنم عضو انجمن حاج نصر بروجردی نمیشم راهنمایی کنید لطفا

B3HZ@D
24-07-2017, 13:48
بهترین خبر و اتفاق ممکن برای شما برای در امان ماندن از چرندیات و مزخرفات .