PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : 7 ترفند طلایی فروش و بازاریابی با اینستاگرام



modireayandeh
18-11-2015, 18:15
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])این کتاب الکترونیکی کسب درآمد از اینستاگرام را که توسط جعفرصادق پیران نگارش شده را دانلود کنید و با ۷ ترفند طلایی بازاریابی و فروش ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) آشنا شوید! فقط ۳ ثانیه زمان کافی است تا شما با راهبردهای معین که تجربه شخصی‌ام هست که می‌تواند فروش شما را متحول کند، آشنا شوید! در این فایل الکترونیکی به مهم ترین ترفندها در خصوص افزایش فالوور(دنبال کنندگان) و هم چنین افزایش فروش و بازاریابی در اینستاگرام اشاره شده است بخوانید و تکرار کنید تا به همه ترفندهای طلایی فروش و بازاریابی مسلط شوید.

رسانه‌های اجتماعی خصوصاً در ایران شبکه اجتماعی اینستاگرام سریعتر از سایر روش‌های بازاریابی و فروش می‌تواند پیام بازاریابی شما را به مشتریان شما برساند. پس فرصت را از دست ندهید و این کتاب الکترونیکی را سریع دانلود کنید!
با ظهور شبکه های اجتماعی در کمترین زمان کاربران زیادی از این سیستم‌ها شروع به تولید محتوا و تبلیغ کسب و کار خود نمودند چرا که روزانه چندین میلیون کاربر به صفحات خود سر می‌زدند و با دنبال کنندگان صفحه خود به صورت مجازی ارتباط برقرار می‌کردند حتی خیلی از کسب و کارها کمپین بازاریابی محصولات و خدمات خود را در این شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌کردند و نتایج شگفت انگیزی از تبلیغات در این شبکه‌ها به دست می‌آوردند.

به کمک فناوری و تکنولوژی‌های جدید ارتباطی همانند گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند و تأثیر آن بر روی کاربران باعث شد تا کاربران بیشتر از کامپیوتر‌های شخصی از اینترنت استفاده نمایند، از جمله آنها اپلیکیشن اینستاگرام هست که در بین کاربران ایرانی نیز به شدت محبوبیت یافته و حتی بیشتر از ایمیل‌های شخصی به این پیج‌ها سر می‌زنند.
صاحبان کسب و کار از هر رسانه تازه‌ای باید به عنوان یک فرصت بازاریابی به جای بازاریابی سنتی استفاده نموده و نتایج شگفتی را تجربه کنند. اما برای استفاده صحیح از هر روش بازارایابی باید راه‌کارهای عملی آن را تست نموده و در کسب و کار خود به کار گیریم که لازمه آن یادگیری این ترفندهای نوین هست که قبل از این که فرصت از دست برود باید این کار صورت گیرد چرا که اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی هست که در ایران هنوز فیلتر نشده است.

به نظرم یکی از سریع‌ترین راه‌های ارتباطی با مشتریان بالقوه هر کسب و کاری اینستاگرام هست که روزانه چندین میلیون نفر عکس‌ها و ویدیوهای منتشر شده را می‌بینند.
7 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])ترفند طلایی بازاریابی و فروش با اینستاگرام ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])