PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : IntraWeb v 14.0.46



golabi2000
16-10-2015, 09:04
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


توضیحات :

IntraWeb سریع ترین راه برای ساخت برنامه های کاربردی وب است. شما نیازی به دانش html, Css , JavaScript , HTTP ندارید. و این ابزار به شما اجازه میدهد با رابط کاربری و کد های دلفی برنامه تحت وب خود را با کمترین کد نویسی بسازید. نوشتن یک برنامه تحت وب با IntraWeb مثل نوشتن یک برنامه کاربردی تحت ویندوز است.
IntraWeb شامل کنترل های پیشرفته است که آماده استفاده هستند و از بسیاری از ویژگی های استاندارد ویندوز حمایت میکند شامل تغییر سایز صفحه نمایش ، کنترل غنی، تعامل سمت سرویس گیرنده، و repaints بخشی از صفحه نمایش.و از آنجا که به روز رسانی صفحات وب با اینتراوب با تبادل حجم بسیار جزئی داده صورت میگیرد(چند صد بایت به جای چند صد کیلو بایت)پهنای باند مصرفی شما بشدت کاهش مییابد و این باعث میشود برنامه در ارتباطات شما با مشتری سرعت بسیار بالایی داشته باشد.
IntraWeb از تمام مرورگرهای اصلی از جمله اینترنت اکسپلورر ، موزیلا ، نت اسکیپ ، اپرا ، فایرفاکس ، سافاری وPDA و تلفن های همراه و … پشتیبانی میکند.
با اینتراوب دیگر برنامه های کاربردی شما نیازی به نصب و پیکربندی نخواهند داشت زیرا تمامی برنامه های شما بروی بستر اینترنت قراردارد و این یعنی کمتر شدن هزینه های پشتیبانی به روز رسانی نصب و پیکربندی برنامه های کاربردی.


آدرس سایت : [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



رمز فایل : exirbox.com ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

نام و حجم فایل و لینک دانلود : IntraWeb.v.14.0.46.XE10.Stp.Crk.Exirbox.rar - 111.9 MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

ویرایش های دلفی : دلفی XE10

آدرس صفحه : [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لینک کانال تلگرام : tg://resolve?domain=exirbox