PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : درخواست راهنمایی برنامه نویسی android,ios در visual studio با کمک xamarin



hno
20-07-2015, 09:16
سلام.
دوستان من خیلی در رابطه با راه اندازی برنامه نویسی ios,android در Visual studio سرچ کردم ولیی متاسفانه چیزی مرجع پیدا نکردم.مشکلم اینه که الان vs2015 رو دارم و xamarin هم نصب کردم . مشکل اینه که کرک ندارند و فایل های Xamarin برای نصب روی مک رو هم ندارم که برای اتصال و اجرای اپ های ios روی مک نیازه. اونم نیاز به کرک داره برای مک که اون رو هم ندارم. لطفا اگه کسی فایل های مورد نیاز جهت راه اندازی و کرک ها رو داره معرفی بکنه.

باتشکر فراوان

عــــلی
21-07-2015, 12:12
سلام دوست عزیز.
سعی کنید اخرین نسخه ی کرک شده ی زامارین رو استفاده کنید... شما ازاخرین نسخه ی زامارین دارید استفاده میکنید که کرک نشده.
برای اجرای فایل های ios روی مک تا حالا تست نکردم.شما ابتدا اندروید رو جواب بگیرید سپس برید سراغ مک.
این پست رو مطالعه کنید. ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

hno
24-07-2015, 17:29
با تشکر فروان از پاسختون.
من بیشتر سعیم بر این هست برای IOS کار کنم. تا حالا با Xamarin studio کار نکردم و میخواستم بدونم تفاوتش با VS برای برنامه نویسی موبایل چیه و آیا امکان برنامه نویسی مشترک بین ios و اندروید را پشتیبانی میکند؟
مثلا برای IOS امکان طراحی StoryBoard بصورت گرافیکی در visual studioهست .آیا xamarin studio هم طراحی و ایجاد transitionها را بصورت گرافیکی پشتیبانی میکند ؟
همچنین روش کرک Build Host در مک به چه صورت هست ؟من خیلی در این باره تحقیق کردم ولی متاسفانه آخرش نتونستم کرکش کنم؟راستی کرک شدن Build host به این صورت هست که پنجره user pass برای اتصال به xamarin را نیاز نداره درسته ؟

فکر میکنم آخرین ورژن کرک شده زامارین رو هم در تاپیک خودتون بود برای IOS, Android . درسته ؟

واقعا ببخشید که اینقدر سوال میکنم . متاسفانه هر چی سرچ میکنم بیشتر گیج میشم.
باتشکر فراوان

عــــلی
27-07-2015, 20:36
هنوز فرصت نشده تجربه ی برنامه نویسی IOS داشته باشم.چون سیستمش(موبایل یا تبلتش) رو ندارم سراغش هم برای تست نرفتم.ولی از همین زامارین برای مک زدم و مشکلی نداشتم.یادمه اون موقع که اندروید هم داشتم کار میکردم منبع فارسی اصلاً پیدا نمیشد و با منابع انگلیسی به سختی تونستم راه اندازیش کنم... بیشتر مشکلات از کرک هست اگر نسخه ی اصل یا یه کرک خوب باشه راحت میشه باهاش کار کرد.