PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پرینت سه بعدی کلاه خود اولترون انتقام جویان (Avengers)



Cryarm
13-06-2015, 17:51
با انتشار جدیدترین فیلم انتقام جویان: عصر اولترون ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، در سینماها، احتمالا شرکت کنندگان کمی از جامعه cosplay وجود دارند که با لباس های الهام گرفته شده از انتقام جویان جدید بیرون می آیند یا بعد از دیدن فیلم، تحریک می شوند به خانه بروند و پروژه لباس cosplay بعدی خود را شروع کنند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در بین کسانی که قبلا ساخت لباس های cosplay با زمینه انتقام جویان را شروع کرده اند، مایکل رادی، هنرمند cosplay معروف ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) است که از فناوری های ساخت اضافی برای واقعی کردن ایده های لباس خود استفاده می کند. به تازگی، رادی از gMax 1.5 XT 3D جدید خود برای چاپ کلاه خود اولترون قابل استفاده و کامل برای یک مشتری خاص استفاده کرد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


gMax 1.5 XT، که توسط gCreate ساخته شده است، 4608 اینچ مکعب حجم ساختاری دارد که بهترین نسبت قیمت به حجم برای چاپگرهای سه بعدی موجود در بازار است. اگرچه او می توانست با کمک ظرفیت حجم چاپ 18×16×16 اینچ gMax 1.5 XT، کل کلاه خود را یکباره چاپ بکند، اما مایکل تصمیم گرفت کلاه خود خود را در چهار بخش مجزا چاپ بکند؛ فک، چهره اصلی،‌ سر و گوش ها. فک در ارتفاع لایه 0.15 میلیمتر چاپ شد و 13 ساعت طول کشید. چهره اصلی در ارتفاع لایه 0.2 میلیمتر چاپ شد و حدود 30 ساعت طول کشید. گوش ها در ارتفاع لایه 0.15 میلیمتر به مدت 10 ساعت چاپ شدند. در نهایت، بخش بالایی سر در ارتفاع لایه 0.3 میلیمتر چاپ شد و به دلیل قرار گرفتن پایه ها در میانه، 30 ساعت طول کشید. بعد از این که مشتری رادی، شین شاو از بخش cosplay شاوشانک ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، کلاه خود اولترون سه بعدی خود را دریافت کرد، سریعا فک، چهره، سر و گوش را با چسب مونتاژ کرد. وقتی مشخص شد که همه چیز متناسب با خواست و در مقیاس مناسب است، شاو از چسب خودرو برای پرکردن خطوط قطعه مونتاژ قبل از سنباده کاری ماسک مونتاژ شده نهایی استفاده کرد. وقتی به مرحله پایانی رسید، این کار را با XTC-3D برای پرکردن به کار برد و مشکلات باقی مانده در سطوح ماسک را صاف کرد. وقتی همه سطوح ماسک تمام شد، ماسک با استفاده از سیلیکون نرم برای ایجاد قالب با کیفیت از چاپ سه بعدی اصلی، قالب گیری شد. در نهایت، بعد از قالب گیری ماسک، به لطف نبود قطعات کوچک و البته راحتی چاپ سه بعدی آسان ، حاصل کار کلاه خود قابل استفاده ای بود که برای هواداران انتقام جویان عالی بود.

عکس کامل و ویدیو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])