ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل با شرکت گارانتی سازگار ارقام



h_mirgh20
07-06-2015, 00:09
سلام

من لپتاپ لنوو دارم که 2 روز دیگه گارانتی سازگار داره
هفته پیش بردم دفتر شیرازشون به خاطر کند بودن هارد لپ تاپ اما گفتن که هارد رو بررسی کردن و مشکلی نداره
من میخواستم تو سایت سازگار شکایت ثبت کنم اما سریال من رو نمیشناسه و نتونستم

ضمنا پارسال هم به همین دلیل لپ تاپ رو بردم گارانتی که هارد رو عوض کردند برام اما الان که وضعیتش بد تر هم شده گفتند عوض نمیکنیم

دوستان پیشنهادی ندارید؟

donkeyoxte
07-06-2015, 00:16
سلام

بیخیالش شو جواب خدمات گارانتی تو ایران یعنی :n41:

مهندس الهه
07-06-2015, 01:16
سلام
اول با hd tune وضعیت هارد رو نگاه کنید
ببین داگه مشکل واقعن از هارده بعد برید دنبال شکایت و این چیزا

h_mirgh20
07-06-2015, 02:26
سلام

بیخیالش شو جواب خدمات گارانتی تو ایران یعنی :n41:

پس از این به بعد خواستم چیزی بگیرم گلوبال بگیرم؟
اگر این لپ تاپ رو بدون گارانتی گرفته بودم الان با پول گارانتیش میتونستم یه هارد خیلی خوب بگیرم براش :n25:

h_mirgh20
07-06-2015, 02:26
سلام
اول با hd tune وضعیت هارد رو نگاه کنید
ببین داگه مشکل واقعن از هارده بعد برید دنبال شکایت و این چیزا

مشکل داره و قبلا در این انجمن و سایت های دیگر بحث شده
حتی سایت لنوو و چند سایت خارجی دیگر

ulsss
15-08-2015, 15:23
منم از این سازگار خاطره بدی دارم.

PINK FLOYD
01-02-2016, 16:54
با سلام عرض ادب ،پیشاپیش از اینکه وقت گذاشتید و تجربه ی بنده رو خواندید تشکر میکنم

چند وقت قبل بنده از شرکت LST تعدادی لپ تاپ با گارانتی شرکت سازگار خریداری کردم که در میان آنها یک دستگاه LENOVO FLEX 2 بود که بعد از نصب ویندوز متوجه شدم بک لایت دستگاه ایراد دارد از جایی که هنوز زمان 48 ساعت تست دستگاه نگذشته بود به فروشنده رجوع کردم که متاسفانه با این جواب روبرو شدم که دستگاه گارانتی دارد و باید نزد شرکت گارانتی کننده بروم ، بعد رجوع به شرکت سازگار دستگاه تست و ایراد تایید شد و دستگاه رو تحویل گرفتن امـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــا بعد از یک هفته با بنده تماس گرفتن که دستگاه تعمییر شده بیایید برای تحویل در ناباوری کامل رفتم برای دریافت دستگاه که متوجه شدم بک لایت دستگاه تعویض شده و بر روس دستگاه نو و آکبند جای پیچ گوشتی افتاده که ناشی از باز و بسته شدن دستگاه بوده بعد از تحویل دستگاه دوباره همان مشکل به وجود آمد و در کمتر از یک هفته دستگاه آکبند دوبار برای تعمیر به سازگار رفت ، بعد از کلی درگیری و صحبت قرار بر تعویض دستگاه شد ، بعد از گذشت یه هفته دوباره با بنده تماس گرفتن برای دریافت دستگاه جدید امـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــا متاسفانه متاسفانه متاسفانه وقتی دسگاه جدید رو تحویل بنده دادن 1- دستگاه پلمپ نبود 2- دستگاه آکبند نبود 3- دستگاه کارکرده بود 4 - دستگاه صدای تراکتور میداد 5 - ایراد فیزیکی داشت .
دوستان باور کنید جدا از قیمت دو میلیون و دویست هزار تومانی دستگاه و هزینه های ایاب ذهاب این 4 بار رجوع به شرکت سازگار ... زیر سوال رفتن بنده نزد مشتری و بی احترامی های کارکنان سازگار و از همه محمتر اعصاب خوردی و از بین رفتن وقتم هیچ چیزی دستگیرم نشد ....


خواهش میکنم دوستان با نخریدن محصولاتی که گارانتی شرکت سازگار ارقام رو دارد جلوی اینگونه مشکلات رو بگیرید ... شرکت های قارچی با مسئولیت محدود مانند شرکت سازگار جزء گرفتن حق گارانتی چندصدهزار تومانی و بالا بردن قیمت ها در بازار هیچ نکته ی مٍبت دیگه ای در این بازار آشفته ندارند ...

Lockheed Martin
19-03-2016, 14:36
من هم چند ماه قبل دو تا مادربرد اسوس با گارانتي سازگار گرفتم كه يكيش از همون اول خراب بود . (خرابيش هم اين بود كه يه پايه از يك خازن لحيم نخورده بود!!!) بردم گارانتي سازگار ، تازه ايرادش هم بهشون نشون دادم ،گفتن بايد بمونه اينجا زنگ ميزنيم بهتون. بعد از سه چهار روز زنگ زدن و گفتن بيا . وقتي رفتم همون مادربرد رو بهم دادن كه خودشون لحيم كرده بودن !!! من ميتونستم به جاي علافي و خرج رفت و آمد خودم يه خال لحيم بذارم روي برد و تمام. هويه و سيم لحيم هم توي خونه داشتم .... فكر ميكردم اونا عذرخواهي ميكنن و يه مادربرد نو به من ميدن :n41: