PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Dirt Rally



Killzone2
16-05-2015, 13:23
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Dirt Rally

سازنده : Codemasters
ناشر : Codemasters
سری : Dirt
موتور : Ego
پلتفرم : PC
تاریخ انتشار : منتشر شده بصورت Early Access
سبک : Racing
حالت ها : Single-player, multiplayer

حداقل سیستم مورد نیاز


CPU:
AMD Athlon x2 Dual Core or Intel Core 2 Duo Processor @ 2.4Ghz




CPU Speed:
Info




RAM:
4 GB




OS:
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8




Video Card:
AMD Radeon HD 5450 or Nvidia GeForce GT 430 or Intel HD 4000 with 1GB of VRAM




Sound Card:
Yes




Free Disk Space:
35 GB




سیستم پیشنهادی


CPU:
AMD FX-8150 or Intel Core i5 4670K




CPU Speed:
Info




RAM:
8 GB




OS:
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8




Video Card:
AMD Radeon R9 290 or Nvidia GeForce GTX 780




Sound Card:
Yes




Free Disk Space:
35 GB




آماده حرکت!
سری Dirt یکی از بازی هایی هست که با آوردن سبک رالی توانست کار مثبتی را در روند پیش برد بازی هایی سبک مسابقه ای انجام دهد. عنوانی که اولین بار منتشر شد و توانست اهداف سازنده را به درستی نشان بدهد و همگان هم انتظار داشتند سری Dirt ادامه دار باشد که اینگونه نیز شد. بعد از چند سال Dirt 2 و سپس Dirt 3 منتشر شد که هر کدام به نوعی توانست موفقیت خوبی را کسب کند. حال بعد از گذشت مدتی , Codemasters سازنده سری بازی های Dirt دست به اقدام عجیبی زده و از پروژه جدید خودش که از سری Dirt هست رونمایی کرد.

Dirt Rally عنوان جدید Codemasters میباشد که باید به این مورد اشاره کرد این بازی Dirt 4 نیست! همینطور برای کنسول های سونی و مایکروسافت هم نیست! Dirt Rally با انتخاب یک مسیر متفاوت تر از سری گذشته خود اما با همان سبک و سیاق آمده است تا مهمان PC باز ها بشود آن هم بصورت Early Access که واقعا کسی انتظار همچین کاری را از سوی سازنده این عنوان نداشت. در Dirt Rally سبک بازی همان رانندگی مسابقات رالی هست که اینبار جزیات آن حتی بیشتر نیز شده است. بازی فعلا در زمان انتشار اولیه دارای 17 ماشین , 36 مرحله از سه موقعیت جهانی و همینطور بخش چند نفره را دارا میباشد. این شماره هم توسط موتور رسمی Codemasters یعنی EGO ساخته شده است.

اینبار متفاوت تر...
باید گفت Dirt Rally اینبار فقط بر روی Steam عرضه شده و دارندگان PC میتوانند از همین حالا بصورت Early Access به این بازی دسترسی داشته باشند. باید گفت این عنوان واقعا یک rally game دوست داشتنی هست و واقعا در سری Dirt توانسه واقع گرایانه و زیبا خود را نمایش دهد.
توسعه دهندگان همانطور که گفته شد از موتور EGO استفاده کرده اند اما آن ها یک سری تغییرات جدید هم در جهت بهبود کیفیت آن ایجاد کرده اند و حتی بعضی قسمت ها را دوباره طراحی کرده اند که شامل فیزیک بهتر و شبیه سازی دقیق تر در زمینه فیزیک محیط و... ایجاد کرده اند تا به نزدیک ترین حالات واقعت برسد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] om/images/r8p0OJDPYeBN.878x0.Z-Z96KYq.jpg
در Dirt Rally یک تجربه ناب با ماشین های جدید خواهید داشت.


باید گفت در یک رالی واقعی و شبیه سازی شده باید به نکات زیادی توجه کرد تا بتوان آن را به بهترین حالت ممکن رساند از جمله اتفاقات و مشکلات غیر قابل پیش بینی, بنابرین شما در Dirt Rally همیشه احساس رخ دادن یک حادثه را بصورت لحظه ای خواهید داشت. همینطور که در طول جاده در حال رانندگی هستید با یک اشتباه کوچک شما از جاده خارج خواهید شد و باید کاملا مراقب باشید که اینبار همه چیز به دقت شما را به چالش خواهد کشید. ماشین ها واقعا حس رالی را به شما منتقل میکنند و بعضا کنترل آن ها در جاده سخت میشود پس باید دقت زیادی در پیچ ها و مسیر های مختلف داشته باشید, درباره تعادل در بازی باید گفت با دقت و حوصله کار شده است.

بخش صدا گذاری عالی هست! و واقعا کمک میکند تا بازی واقع گرایانه بشود و صدای موتور ماشین ها بصورت خوبی روی آن کار شده است. در کنار جاده با برخورد بدنه ماشین به نرده های آهنی جاده یا برخورد لاستیک با سنگ ها صدای بسیار زیبایی شنید میشود که نشان از دقت سازنده میباشد. شما واقعا حس میکنید دارید در جاده رانندگی میکنید و صدا ها به دقت از هم جدا شده تا بتوان تجربه لذت بخش تری داشت.
شاید تعجب برانگیز ترین چیزی که میشد دید همان مساله Early Access بودن بازی میباشد که باید تصمیم بگیرید ببینید آیا برای پولی که میپردازید آن هم در مرحله تولید اولیه محتوی کافی دریافت میکنید؟ با این حال باید اشاره کرد در ادامه کار آپدیت ها و جزیات بسیار زیادی به بازی اظافه خواهد شد که بعدا با عرضه شدن کامل بازی شامل مود های جدید و نقشه های بیشتر به همراه جزیات بیشتر بخش چند نفره همراه خواهد بود.

ماشین های بازی فعلا کم هست ولی از نظر طراحی و کیفیت واقعا عالی میباشد که گروهی از آن شامل ماشین های Lancia Stratos, Subaru Impreza, Ford Sierra RS Cosworth, و Mini Cooper میشود. شما با کنترل Mini Cooper در جاده های بازی واقعا احساس خوبی را تجربه خواهید کرد و باید گفت در طراحی ماشین چیزی کم نیست.
درمورد جاده ها و مکان های بازی باید گفت دارای 36 جاده مختلف است که این محیط ها شامل مناطق جنگلی و مرطوب و گل آلود و همینطور جاده های سراسر پوشیده شده از یخ و برف و جاده کویر و خشک که شامل جاده هایی با شن میباشد و باید گفت همه آن ها عالی هستند. بارش باران و تاثیرات آن روی ماشین به شکل زیبایی روی آن کار شده است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] m/images/u_zaVfh8_A9L.878x0.Z-Z96KYq.jpg
بازگشت نمای داخل کابین واقعا لذت بخش است.


باید گفت Dirt Rally یک شبیه سازی واقعا خوب است که در این سری تولید شده و Dirt Rally بیشتر موارد را تغییر داده تا به واقعیت نزدیک تر شود. Paul Coleman طراح این شماره نکات جالبی را اشاره میکند "من در ذهن خود تجربه ای اینچنین را داشتم و در واقع بعد از پایان کار با Showdown به صورت مستقیم داریم روی این عنوان کار میکنیم که شامل تیم کوچکی میشد که به بزرگی تیمی که روی ساخت Grid کار میکند نیست." در ادامه او اظافه میکند " در شروع کار ما یک سری مدل سازی اولیه انجام دادیم در کنار آن اهنگ ها و جاده ها را طراحی کردیم تا به هدف اصلی خود نزدیک بشویم"
در ادامه صحبت های Paul Coleman اشاره کرد " ما یک برنامه نویس واسه فیزیک جدید برای Dirt Rally انتخاب کردیم و واقعا مشکل هست ایجاد کردن یک چیز جدید در این بخش که به چشم بیاید , با شروع یک مدل جدید کار خود را به سمت بازسازی فیزیک پیش بردیم تا بتوان نتیجه مطلوب گرفت و همه اینها با کار کشیدن از موتور بازی و وقت زیاد توانست نتیجه دهد."

طراحی و ساخت اولیه بازی بصورت مرحله به مرحله صورت گرفته است و تست بعضی قسمت ها وقت سازنده را میگیرد و طول میکشد محتوی نهایی را وارد بازی کنند چرا که سازنده هدفش بهترین حالت ممکن هست. مشکلات و ریزه کاری در شبیه سازی واقعا مشکل هست و بعضی مواقع باعث بوجود آمدن یک سری معایب هم میشود که در ادامه کار روی آن کار شده تا بیشتر آن به حالت نهایی الان در بازی وجود دارد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
گرافیک و جزیات بازی واقعا بی نظیر است.


در ادامه Coleman اشاره میکند "ما برای طراحی ماشین و رانندگی و جاده ها با سرعت زیادی کار میکنیم و چیزی که باعث لذت در رانندگی به این شکل میشود را به ارمغان میاوریم"
در بخش طراحی نگاه جدید به نمای داخل کابین واقعا حس میشد که این بار در Dirt Rally میبنیم که به شکل خوبی نمای داخل کابین طراحی شده است و از کار کردن با آن میشود لذت برد, مشکلی که شماره های قبل داشتند و یا فاقد آن بود که حال در این شماره نمای داخل کابین با کیفیت خوبی برگشته است. طراحی داخلی و دیزاین آن در سطح خوبی قرار دارد اما نمیشود گفت معرکه است اما بد هم نیست ولی انتظار میرود تا کامل شدن بازی این جزیات بیشتر هم شود. در هر صورت رانندگی از نمای داخل کابین در این شماره بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است.

به جرات میتوان گفت رانندگی حرفه ای و با کیفیت به مانند Dirt 2007 را در Dirt Rally نیز شاهد هستیم. شاید بیشتر افراد انتظار Dirt 4 را داشتند اما باز هم ناامید نشوید بلکه Codemasters پروژه های در دست ساخت دیگری دارد ولی Dirt Rally به عنوان یک بازی جدید از این سری نا امید کننده نیست و بلکه بسیار امیدوار کننده میباشد.

در رابطه با نسخه کنسول تیم سازنده اشاره کرده باید صادقانه اعلام کنیم فعلا خبری روی کنسول های سونی و مایکروسافت نیست اما در آینده و دراومدن بازی از حالت Early Access امکان آمدن این بازی برای پلتفرم های دیگر را فراهم خواهد کرد اما مشخص نیست که این اتفاق بیافتد یا خیر و فعلا تمرکز روی نسخه فعلی برای PC میباشد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
لوکیشن های بازی فوق العاده متنوع و عالی میباشد.


درباره Early Access در بالا اشاره شد, اما واقعا استودیویی مثل Codemasters دلیل این کار را چه میبینید تا بازی را به صورت عرضه اولیه منتشر کند؟ سازنده بازی اشاره دارد که " ما میدانیم که دسترسی اولیه برای سازنده های کوچک بیشتر کاربرد دارد و تیم های کوچک بازی هایی بزرگ را با این روش منتشر کرده و روز به روز به تعداد طرفداران آن هم اظافه میشود و مشکلات آن ها با نظرات و فید بک های افراد مختلف برطرف میشود که نسخه کامل شده به نسخه ای کم باگ تبدیل شود."
در ادامه اظافه میکند" درست است که Codemasters یک شرکت بزرگ است اما ما به اندازه کافی در شروع کار زیاد نبودیم و مراحل اولیه با الان بسیار متفاوت بوده است. و چیزی که الان ما انجام دادیم و با دریافت کمک های طرفدار های از طریق دسترسی اولیه چه از نظر مالی و چه از نظر تکنیکی و فنی سعی داریم نخسه کامل تر و خوبی را نمایش بدهیم که در طول زمان به کیفیت آن افزوده میشود."

تیم سازنده به شدت روی این پروژه کار میکند تا آن را سریعتر به مرحله نهایی برساند و همچنان آپدیت هایی را بعد عرضه بازی منتشر کرده که شامل تغییراتی بوده است و نظرات کاربران در استیم بسیار مثبت بوده و باید گفت تجربه Dirt Rally واقعا لذت بخش است.


تصاویر


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

منبع
pcgamer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
eurogamer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

bleu2u4u
08-07-2015, 05:57
من چند روزیه بازی رو نصب کردم
نسبت به اخرین درتی که بازی کردم (Colin McRae: Dirt) واقعا سختر شده
مخصوصا تو جاده های خاکی که حتی که غیر از پیچ و خم ها سختی کنترل ماشین رو جاده ی ناهموار هم بهش اضافی شده
پیشنهاد میکنم دوستان NFS باز به هیچ وجه سمت این بازی نیان چون عمرا حتی بتونن تا پیچ اول هم دووم بیارن

Killzone2
10-10-2015, 19:08
بازی توسط کد مسترز واقعا خوب داره آپدیت میشه و کامل شدنش نزدیکه...
بخش مولتی پلیر هم انگار میخوان بهش اضافه کنن که میره واسه پلان آخر که نسخه 60$ رو بزودی بفرستن و از Early Access در میاد.

در حال حاضر هم نظرات رو میخوندم واقعا همه خوششون اومده و تعریف میکنن از درت رالی.

MOHAMMAD2010
29-01-2016, 19:47
دیروز گرفتمش
خیلی بازی خوبی هست و خیلی هم سخت شده و حالت شبیه سازی داره
نمیدونم چرا اینقدر اینجا کم بهش توجه شده ! نمره خوبی هم داره

Killzone2
19-02-2016, 18:43
بازی مدتی هست کامل شده و نسخه فاینال اومده , چقدر بازی خوبه واقعا هرچقدر از خوبیاش بگیم کم گفتیم!

بشدت بازی سخت و خفنی شده, دیگه خبری از اون حالت های آرکید مانند قبل نیست و تماما بازی شبیه ساز شده که در سبک رالی یک همچین چیزی کم بود.

دم کد مسترز گرم که تونست بازیشو خوب بروزرسانی کنه و طرفدارا رو بعد مدت ها خوشحال کنه.

Subaru
19-03-2016, 11:40
تو انجمن خیلی کم به این بازی توجه شده
در فسمت دانلود بازی های انجمن هم لینکی برای این بازی قرار داده نشده.
من میخوام این بازی رو دانلود کنم.
در یکی از سایت ها دو نسخه black box و reloaded قرار داده شده
میخوام بدونم که فرق این دو نسخه با هم چی هست ؟

Mahdi.Gamer
19-03-2016, 17:01
همچین مالی هم نیس ،ماشینی تک ماشین جادرو بگیره بره که بدرد نمیخوره، بازی ماشینی باید رقابتی باشه، توی رالی ها بازیinsane1,و2 بهترین هستند،مثل اینسِین اگه میشناسید معرفی کنید.

Killzone2
06-04-2016, 22:22
تو انجمن خیلی کم به این بازی توجه شده
در فسمت دانلود بازی های انجمن هم لینکی برای این بازی قرار داده نشده.
من میخوام این بازی رو دانلود کنم.
در یکی از سایت ها دو نسخه black box و reloaded قرار داده شده
میخوام بدونم که فرق این دو نسخه با هم چی هست ؟
نسخه بلک باکس نسخه فشرده شده هست که زبان های بازی یا بخش چند نفره و ... رو از نسخه اصلی حذف میکنن تا حجم کمتر بشه.
نسخه ریلودد هم همون نسخه فول هست که توسط ریلودد کرک شده.

Pr0m3en
07-04-2016, 07:06
درود
نسخه نسل هشتمیش هم منتشر شد

فرستاده شده از C2105ِ من با Tapatalk