PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چند سوال در مورد NoFollow



ehsan_kabiri_33
15-05-2015, 21:28
Hi every body !!
ممنون از پاسخ گویی شما عزیزان
======================================
چند سوال لطفا :)
1- فک کنین من الا میخام یک لینک اینجا بزنم !!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] چطوری این لینک را Nofollow کنم؟؟؟ که اثر سو نداشته باشه ؟؟


2- اگر همین الان یک ایمیج اپلود شده از هاست خودم اینجا درج کنم..... و با هر بار فراخوانی این صفحه یک بار عکس هاست بنده اینجا نمایش داده بشه، این هم یک جور (بک لینک) حساب میشه ؟؟ یا فقط وقتی از روی یک لینک داخل سایت p30world یک لینک به سایت دیگه داده بشه و روش کلیک بشه بحث follow توسط گوگل لحاظ میشه؟؟ , و بک لینک حساب میشه ؟؟


3- من الان اینجا تایپ میکنم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] !! یک عده هم کلیک میکنن..... الان من بهش لطف کردم و تبلیغشو کردم و کمک کردم به شهرت بیشترش و برند سازی اون !! یا با توجه به محتوای بی ربط این صفحه با فروشگاه گران فروش :) بامیلو الان من در حقش اجحاف کردم؟؟ البته بسته داره لینک اینجا nofollow باشه

4- چرا این لینکهای تبلیغ که روی همین صفحه انجمن، بنده حقیر الان دارم میبینم nofollow نیست؟؟ این چه تبلیغی هست؟؟ مگه اسپم حساب نمیشه و مضر برای سایت پذیرنده؟؟ (پلاگین نصب کردم و از کارکرد پلاگین nofollow extension مطمینم)




.... سپااااااااااااااااااااااا اااااااااس tnx