PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : قطعی ارتباط بی سیم با IP مودم TP-Link



rostamiani
14-02-2015, 08:09
سلام

من با مودم های TP-Link مشکل دارم. هر چند وقت یک بار نمی تونم به صورت بی سیم با آی پی 192.168.1.1 به تنظیمات مودم دسترسی داشته باشم یا با Telnet به IP مودم وصل بشم. بعد ار ریست کردن مودم درست میشه ولی یکی دو روز بعد دوباره همین اتفاق میفته.

اینترنت دارم. ping هم داره ولی بدون اینکه خطایی نشون داده بشه روی صفحه سفید باقی میمونه.
با چندین مودم مختل ف و سیستم های مختلفی هم تست کردم و مشکل برقراره.

از کجا بفهمم مشکل کجاست؟

متشکرم :)

HGH11
14-02-2015, 11:04
دوست عزیز مشکل شما قطع ارتباط اینترنت هست یا قطع ارتباط با خود دستگاه به صورت WiFi؟؟

HGH11
14-02-2015, 11:23
اگر مشکل شما قطع ارتباط با WiFi هست طبق توضیحاتی که دادین اگر در زمان قطعی ارتباط امکان اتصال از طریق غیر بی سیم یعنی با وصل کردن کابل به خود مودم ارتباز بی نقص دارید در نتیجه مشکل شما اختلال Channel های Wireless هست. بهتره Channel را از حالت اتوماتیک خارج کنید و بروی 6 یا 11 و یا حتی روی 13 یا 14 بزارید. بهتره با یک نرم افزار WiFi Scanner وضعیت ترافیک Wirelees رو بررسی کنید

rostamiani
14-02-2015, 13:43
دوست عزیز مشکل شما قطع ارتباط اینترنت هست یا قطع ارتباط با خود دستگاه به صورت WiFi؟؟

هیچ کدام!

همونطور که گفتم با Wifi وصل هستم و اینترنت هم دارم IP مودم هم پینگ داره و ب خوبی از اینترنت استفاده می کنم ولی... وقتی آدرس 192.168.1.1 رو وارد می کنم مودم جواب نمیده. مرورگر کلی معطل می مونه و بعد صفحه سفید میاد. با Telnet هم نمی تونم وصل بشم. مودم جواب نمیده. می دونم یه مساله ای هست ولی نمی دونم چطور و کدوم لاگ رو نگاه کنم و ببینم مشکل کجاست

HGH11
14-02-2015, 14:39
هیچ کدام!

همونطور که گفتم با Wifi وصل هستم و اینترنت هم دارم IP مودم هم پینگ داره و ب خوبی از اینترنت استفاده می کنم ولی... وقتی آدرس 192.168.1.1 رو وارد می کنم مودم جواب نمیده. مرورگر کلی معطل می مونه و بعد صفحه سفید میاد. با Telnet هم نمی تونم وصل بشم. مودم جواب نمیده. می دونم یه مساله ای هست ولی نمی دونم چطور و کدوم لاگ رو نگاه کنم و ببینم مشکل کجاست
اوکی. شما اگر از تنظیمات proxy مرورگر خودتون مطمئن هستید از یک سیستم دیگه امتحان کنید تا مشکل را با هم ریشه یابی کنیم

rostamiani
14-02-2015, 14:41
اوکی. شما اگر از تنظیمات proxy مرورگر خودتون مطمئن هستید از یک سیستم دیگه امتحان کنید تا مشکل را با هم ریشه یابی کنیم

با دو لپ تاپ مختلف و دو مودم مختلف مشکل دارم! Proxy هم ندارم. خیلی وقته این مشکل هست

HGH11
14-02-2015, 16:52
با دو لپ تاپ مختلف و دو مودم مختلف مشکل دارم! Proxy هم ندارم. خیلی وقته این مشکل هست

ببینید اخه این سناریو خیلی ساده ایست . اگر مودم ها سالم باشند، قطعا مشکل جایی در تنظیمات IP ها و یا Firewall هاست. امکان این که trace کنید وجود دارد؟ میتونید جزئیات بیشتری شرح بدید با ذکر Ip مودم ها و لپ تاپ هاو مهم تر اینکه آیا هر دو مودم در یک LAN هستند و هم رنج هستند و آیا با هم ارتباط دارند؟

rostamiani
18-02-2015, 14:32
ببینید اخه این سناریو خیلی ساده ایست . اگر مودم ها سالم باشند، قطعا مشکل جایی در تنظیمات IP ها و یا Firewall هاست. امکان این که trace کنید وجود دارد؟ میتونید جزئیات بیشتری شرح بدید با ذکر Ip مودم ها و لپ تاپ هاو مهم تر اینکه آیا هر دو مودم در یک LAN هستند و هم رنج هستند و آیا با هم ارتباط دارند؟

منظورم اینه که با یک مودم و یک لپ تاپ مشکل دارم ولی این مشکل رو دو جا دیدم.