PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نرم افزار "محافظ بوم بیچ" - دیگر در بازی Boom Beach غارت نشوید!



SatiyaGroup
26-01-2015, 13:38
سلام

همانطور که می دانید در بازی پر طرفدار و محبوب Boom Beach اگر برای مدت 5 دقیقه هیچ عملی انجام ندهید ارتباط شما با بازی قطع می شود حتی اگر زمان خاموش شدن صفحه موبایل خود را نیز افزایش دهید هیچ تاثیری روی این روند نخواهد داشت.

به کمک اپلیکیشن BoomGuard ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) شما می توانید به مدت نامحدود در بازی بمانید تا کسی نتواند دهکده شما را غارت کند!

دانلود اپلیکیشن رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) می باشد!

مکانیزم عملکرد این برنامه به این صورت می باشد که عملکرد انگشت شما را روی صفحه نمایش شبیه سازی می کند و بازی گمان میکند شما هنوز مشغول کار هستید بنابراین شما را از بازی خارج نمی کند.

سایت کلش به هیچ عنوان قادر نیست تشخیص دهد که شما از این نرم افزار استفاده می کنید پس نیاز به هیچگونه نگرانی در این مورد نیست.
اطلاعات بیشتر:

دانلود نرم افزار رایگان بوده و می توانید بعد از استفاده در صورت تمایل برای بهره مندی از کلیه امکانات آن را خریداری نمایید.

لینک دریافت از کافه بازار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] wp-content%2Fuploads%2F2015%2F01%2Fbadge-bazar.png&hash=c6870d78617f73423263d8be0e69fa70 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

دوستانی که نگران مصرف باتری هستن:
این برنامه واسه این نیست که 24 ساعته بازی رو باز نگه دارید در مواردی مانند مثالی که در بالا ذکر شد کاربرد داره.
وقتی این برنامه باز باشه دقیقا مثل اینه که خودتون دارین بازی رو انجام میدید مثلا اگه شما یک ساعت داخل بازی کار کنید و یا اینکه برنامه محافظ بوم بیچ یک ساعت بازی رو باز نگه داره؛ حالت دوم (فعال بودن برنامه) نه تنها بدتر نیست بلکه بهتر هم هست چون :



برنامه ی "محافظ بوم بیچ" با تاریک کردن صفحه و قطع صدا مصرف باتری رو کمتر میکنه.
در ضمن چون شما واقعا بازی نمی کنید و کمتر روی اشیا و آبجکت های بازی کلیک می کنید تبادل داده با سرور کمتر میشه و مصرف اینترنت و پردازش گرافیکی هم اندکی کمتر از حالت عادی بازی هست.