PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مقایسه تخصصی دو تلویزیون خمیده LG و Samsung



sansa
05-01-2015, 16:30
مقایسه تخصصی دو تلویزیون خمیده LG و Samsung

(قسمت اول)


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



تلویزیون‌ها دنیای عجیبی دارند، تقریبا در هر خانه‌ای وجود دارند اما اکثر خریداران به جز نام برند، اطلاعات چندانی از ساختار و فناوری آن‌ها ندارند. هر روز نمایشگری جدید با ابعادی بزرگ‌تر، ضخامتی کمتر و کیفیت بالاتر وارد بازار می‌شود و از آنجایی که تلویزیون یکی از آن دستگاه‌هایی است که ساعت‌های زیادی را در کنار می‌گذرانیم، پس بسیاری را فریفته خود می‌کند.

حال در این مقاله قصد داریم تا دو تلویزیون جدید و به روز بازار از سازندگانی معتبر در کنار یکدیگر گذاشته و کیفیت و توانایی آن‌ها را به مقایسه بگذاریم. تلویزیون خمیده ال‌جی 55EA9700 از فناوری OLED استفاده می‌کند و محصول سامسونگ با نام 55UHC9990 یک گوژپشت اولترا اچ دی است که میزان پیکسل‌هایش سر به فلک می‌زند.
شما فکر می‌کنید که کدام‌یک از این دو تلویزیون غول پیکر ۵۵ اینچی و خمیده، شایستگی حضور در خانه‌تان را دارند؟
در مرحله نخست، طراحی و مشخصات کلی این دو تلویزیون درکنار یکدیگر به مقایسه گذاشته شده‌اند، ویدئوی زیر را ببینید (و یا از لینک پایین‌تر دانلود کنید) و خودتان قضاوت نمایید که کدام یک محصول برتر در این بخش است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] )


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دانلود ودیو با کیفیت HD


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

(ستاره را از ادرس پاک کنید)

sansa
11-01-2015, 15:38
چند روز پیش برای شما ویدئوی تخصصی در ارتباط با طراحی دو تلویزیون خمیده ال‌جی 55EA9700 و سامسونگ 55HUC9990 را به نمایش در آوردیم و حال قصد داریم تا در این مقاله این دو خمیده غول پیکر 55 اینچی را در 3 فاکتور کیفیت تصویر، صدا و نمایش سه‌بعدی با یکدیگر مقایسه کنیم.

با توجه به اینکه کیفیت در بسیاری از موارد بستگی زیادی به سلیقه کاربر دارد، ما از چند فرد مختلف درخواست کردیم تا نظر خودشان را با مشاهده ویدئویی مشابه بر روی تلویزیون‌ها به ما بگویند. از آنجایی که ممکن است نام برند نظر کاربران را تحت تاثیر قرار دهد، لوگوی تلویزیون‌ها را با برچسب مشکی پوشاندیم تا کاربران نظر خودشان را درباره کیفیت واقعی این تلویزیون‌ها بیان کنند.

ادامه بررسی . ستاره رو از ادرس پاک کنید .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]*esan.com/57706/lg-tv-55ea9700-vs-samsung55huc9990.html#comment-80765