PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رضایت نامه ساکنین محل برای نصب سیستم برق خورشیدی ضروری است



wichidika
18-12-2014, 18:39
علیزاده:

رضایت نامه ساکنین محل برای نصب سیستم برق خورشیدی ضروری است
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



اردبیل- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: رضایت نامه ساکنین محل برای نصب سیستم برق خورشیدی در صورت مشاعات ضروری است. به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی روند ثبت نام متقاضیان نصب سیستم برق خورشیدی تصریح کرد: این طرح با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان اجرا می شود.
وی افزود: نصب سیستم برق خورشیدی یا به عبارتی فتوولتاییک استفاده از انرژی خورشیدی برای تولید برق است و به عبارتی استفاده از انرژی پاک محسوب می شود.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تاکید دارد که بررسی اقلیم استان نشان می دهد می توان روی پشت بام خانه ها این سیستم را نصب کرد و برق مصرفی منزل مسکونی را از این طریق تامین کرد.
به گفته علیزاده نصب این سیستم نیازمند برخورداری از برخی شاخص ها است و امکان دارد از نظر فنی یک ساختمان نتواند سیستم را نصب کند.
وی افزود: متقاضی پس از درج مشخصات فردی و ارائه اطلاعات كلی درفرم ثبت نام در صورتی كه محل در نظر گرفته شده جهت نصب سيستم هاي فتوولتائيك در مشاعات باشد بايد رضايت نامه كتبی از تمامی ساكنين اخذ کند.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: بعد از ثبت نام کارشناسان جهت بررسی ساختمان به محل اعزام می شوند و از نظر فنی وضعیت نصب را بررسی می کنند.
علیزاده گفت: در صورتی که مشکلی در نصب وجود نداشته باشد نصب انجام می شود و نحوه به کار گیری سیستم نیز به ساکنین آموزش داده می شود.
به گفته مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تصویر این رضایت نامه به فرم ثبت نام ضمیمه شده و در سایت آپلود می شود.
علیزاده با تاکید به اینکه نیمی از هزینه نصب جهت فرهنگ سازی این طرح توسط شرکت برق تامین می شود، اضافه کرد: نیمی دیگر از سوی خود متقاضی پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: برآورد اوليه هزينه های مربوط به سيستم های برق خورشيدی يك كيلووات در حدود ۹۵ میلیون ريال است که كه ۵۰ درصد آن بر عهده متقاض است و مابقی از محل تسهيلات بلا عوض دولت به پيمانكاران پرداخت خواهد شد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اضافه کرد: مشتركين بايد پيش از ثبت نام مبلغ ۱۰ ميليون ريال به شماره حساب ۰۱۰۳۸۱۵۸۲۲۰۰۱ نزد بانك ملي شعبه قديركد ۴۸۸۵ به نام شركت توزيع برق نيروي برق استان اردبيل واريز نمایند.
وی افزود: هر گونه ابهام یا سوال ازطريق شماره تلفن ۹-۳۳۷۴۱۶۰۱ پاسخ داده می شود.

روانپریش
19-12-2014, 13:28
رآورد اوليه هزينه های مربوط به سيستم های برق خورشيدی يك كيلووات در حدود ۹۵ میلیون ريال است

با یه کیلو وات چند ساعت میشه تلویزیون نگاه کرد؟

bijandarbari
19-12-2014, 15:08
با یه کیلو وات چند ساعت میشه تلویزیون نگاه کرد؟

اگه منظورش یک کیلو وات ساعت باشه ، یعنی 10 ساعت میشه تلویزیون 100 وات رو روشن نگه داشت