PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بازار موبایل و لپ‌تاپ ایران پس از افتتاح دفاتر نمایندگی برندهای خارجی



wichidika
30-11-2014, 21:35
فعال بازار IT در گفت‌وگو با فارس تشریح کرد
بازار موبایل و لپ‌تاپ ایران پس از افتتاح دفاتر نمایندگی برندهای خارجی

یک فعال بازار IT گفت: ارائه واقعی خدمات پس از فروش، تامین قطعات تعمیری، رشد شرکت‌های کوچک ایرانی، پایان گرانی‌های مقعطی به بهانه کمبود جنس، کاهش جنس تقلبی، از تاثیرات احتمالی ورود دفاتر برندهای خارجی به ایران خواهد بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]






محمد حسن محمدی در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، با اشاره به تاثیرات احتمالی ورود دفاتر رسمی شرکت های خارجی حوزه IT به بازار ایران، اظهارداشت: ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات از مهم‌ترین تاثیرات ورود به شرکت‌های خارجی به ایران خواهد بود.
این فعال بازار IT افزود: در صورت حضور شرکت‌های مطرح و بزرگ خارجی در ایران شرکت‌های ایرانی باید برای رقابت با آنها و دوام در بازار، بزرگ شوند.
وی توضیح داد: زیرا در آن شرایط شرکت های کوچک ایرانی با وضعیت فعلی نامناسب ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی جایی در بازار نخواهند داشت. برای مثال هم اکنون شرکت‌های گارانتی کننده به ویژه در حوزه موبایل به بهانه نداشتن قطعه از ارائه تحویل قطعه اصل و با کیفیت به مشتری خودداری می‌کنند در حالیکه قطعه دارند اما در استفاده از قطعه حساسیت به خرج می‌دهند.
محمدی فعال بازار تصریح کرد: از سوی دیگر، در شرایط جدید بهانه برای گران شدن مقطعی جنس به دلیل کمبود جنس در بازار از بین خواهد رفت.
وی اضافه کرد: همچنین به دلیل دایر شدن دفاتر رسمی این شرکت‌ها در ایران جنس تقلبی به بازار نخواهد آمد.
انتهای پیام/آ