PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Tales from the Borderlands



vahidgame
28-11-2014, 00:02
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سازنده: Telltale Games - Gearbox Software

ناشر: Telltale Games

سبک: Graphic adventure

پلتفرم: PC, Mac, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360, PlayStation Vita

تاریخ انتشار: November 2014


Borderlands مطمئنا جزو بازی های پرطرفداری هست که دنیای بسیار بزگ و زیبایی رو شامل میشه. در اواخر سال 2013 بود که Telltale Games تایید کرد Tales from the Borderlands در حال ساخته که شاید اون موقع کمی عجیب به نظر می رسید ولی به نظر می رسه با وجود همکاری Gearbox Software و Telltale Games طرفداران این سری این بار دنیای بزرگ این بازی رو از یه نگاه دیگه تجربه کنند!

با وجود شرکت سازنده بازی همون طور که مشخصه با یه بازی ماجرایی کلیک و اشاره طرفیم از نوع خاص Telltale Games که در طول بازی انتخاب های مختلفی وجود داره که در روند بازی تاثیرگذارند و همین طور همانند بازی های دیگه این شرکت بخش های کوتاه فان و اکشنی هم در بازی قرار داده شده.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

داستان بازی دقیقا بعد از وقایع Borderlands 2 رخ میده و در بازی در نقش Rhys و Fiona قرار می گیرید که Rhys یه کارمند شرکت اسلحه سازی Hyperion هست که همه در سیاره Pandora از اون شرکت متنفرند و Fiona یه کلاه بردار و جعل کننده اسناد هستش که این دو شخصیت در طی بازی با هم همراه میشند...
بازی یه سری شخصیت های جدید رو شامل میشه و همچنین یه سری از شخصیت های قبلی مثل Handsome Jack هم وجود دارن که صداگذاری اون شخصیت ها رو هنرمندان شماره های قبلی برعهده دارن. همچنین در مورد صداگذاری لازم به ذکره که صداگذاری شخصیت اصلی بازی یعنی Rhys رو هنرمند معروف Troy Baker برعهده داره که برای گیمرها یه صداگذار کاملا نام آشناست و صداگذاری خیلی از شخصیت های بزرگ دنیای بازی از جمله جوئل و بوکر دوویت رو برعهده داشته...

اما اگه فکر می کنید این بازی یکمی جدا از سری Borderlands هست باید اشاره کرد درست نیست و بازی دقیقا جزو این سری حساب میشه و Gearbox Software هم در اون همکاری داشته و سعی شده دنیای و داستان این سری هر چه بهتر به نمایش دربیاد و فقط سبک گیم پلی بازی متفاوت شده ولی در نهایت به سبک و سیاق Borderlands ــی وفادار بودند و هم طرفداران این سری و هم طرفداران سبک ماجرایی از این بازی می تونن لذت ببرند به هیچ وجه سبک و سیاق جدید بازی به این معنی نیست که طرفداران این سری نتونن با اون ارتباط برقرار کنند و یا نتونن از شخصیت پردازی و دنیای فانتزی بازی لذت ببرند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

همانند اکثر بازی های Telltale Games این بازی هم در قالب 5 اپیزود منتشر میشه. اپیزود اول اون هم اکنون برای همه پلتفرم ها منتشر شده و فقط برای نسخه Xbox 360 با یه هفته تاخیر منتشر خواهد شد.در مورد تاریخ انتشار اپیزودهای دیگه بازی هنوز تاریخ دقیقی مشخص نیست ولی انتظار میره همگی در سال 2015 منتشر بشند.
نام همه اپیزودها در زیر ذکر شده:

1- Zer0 Sum
2- Atlas Mugged
3- Catch a Ride
4- Escape Plan Bravo
5- The Vault of the Traveler

اپیزود اول بازی نظرات مثبت منتقدان رو در برداشته و اکثرا بازی رو عالی ارزیابی کردند و به نظر می رسه باید روی این بازی Telltale Games هم حساب ویژه ای باز کرد. در نهایت بخشی از امتیازهای این اپیزود رو در زیر مشاهده می کنید:

DarkStation - 10/10
GamesBeat - 9.6/10
GameSpot - 9.0/10
Destructoid - 9.0/10
IGN - 8.8/10
Polygon - 8.5/10
Game Informer - 6.5/10

Arrowtic
28-11-2014, 16:42
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نام بازی : Tales from the Borderlands
شرکت سازنده : Telltale Games
پلتفرم ها : PC/Mac ، iOS ، PS3 ، PS4 ، Xbox 360 ، Xbox One ، PS Vita

این بازی حدود 3 روز پیش از Telltale Games در سکوت نسبی منتشر شد و نمره های خیلی خوبی هم تونست بگیره . بازی بر پایه سری بازی های Borderlands ساخته شده و داستانش از بعد نسخه دوم شروع میشه . داستان در Pandora اتفاق میفته و ما توی بازی در نقش دو نفر بازی میکنیم :
Rhys : یکی از کارکنای Hyperion (یه شرکت) که میخواد پول رئیس جدیدشو بدزده و به قولی سرش کلاه بذاره .
Fiona : یه تبهکار ساکن Pandora که با خواهرش Sasha و شخصی به نام Felix که از بچگی بزرگشون کرده زندگی میکنه .
خیلی داستان رو توضیح نمیدم چون خیلی سریع داستان اصلی شروع میشه و بهترین حالت اینه که آدم خودش ببینه برای بار اول .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مدتی بود تو فکر تاپیک بودم ، ولی از اونجایی که اصلا Borderlands باز نیستم و دنیاشو نمیشناسم گفتم شاید یکی دیگه زدش . ولی حالا که بازی سه روزه اومده تاپیکو میزنم و با کلمات خودم بازیو توصیف می کنم :
همونطور که گفتم اصلا Borderlands باز نیستم و فقط چند بار Co op بازیش کردم . سر همین موضوع هم اصلا نیخواستم بازیش کنم ، ولی وقتی نمراتش اومدن بیرون خودمو راضی کردم بشینم پاش و واقعا خوشحالم که این کارو کردم . به نظرم TTG یکی از بهترین بازی های اخیرش(شاید بهترین بعد از فصل 1 TWD) رو داده بیرون . بازی من رو که اصلا طرف این سری نرفته بودم رو به شدت علاقه مند کرده به داستان ، محیط و مسلما کاراکترا .
بازی متفاوته با کارای اخیر TTG مثل The Walking Dead ، The Wolf Among Us و Game of Thrones که به زودی میاد ، محیط خیلی شادتر(به سبک Borderlands) و پر لحظه های کمدی(با وجود حفظ کردن خشونت بازی) . یک بازی خیلی قشنگ با داستان خیلی خوب و فوق العاده فان و خنده دار تحویل داده و کاراکتراش به خصوص Rhys هم عالین .

لازم به ذکره که کاراکترای مشترک با سری اصلی هم صداگذاریشون همون شخص اصلی هست .
پ.ن : بازی یکی دو تا نیستن صحنه ها(و دیالوگا)ی خنده دارش ، ولی این یه دونه محشر بود(برای گرفتن جریان خودتون باید حتما برسید بهش که برای رسیدن بهش هم یه دیالوگ خاص رو باید انتخاب کرد) :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

brain
28-11-2014, 17:06
ممنون بابت تاپیک.
ولی جناب vahidgame زده بودن تاپیکش رو. احتمال زیاد ندیدیش چون خودمم یهو دیدم که اون وسط مسطاس :n02:

الان این با اون ادغام میشه ؟

Arrowtic
28-11-2014, 17:16
اوپس : دی
وحید باهام حرفیده بود ، فکر کردم خودش نمیزنه تاپیکو که امروز بامداد زده .
اقا بیاید جمش(جمم : دی) کنید !

Layken
28-11-2014, 17:30
دستت درد نکنه امیر
چون وحید از تو زودتر زده برا همین مال تو رو میچسبونم پشت تاپیک وحید.
البته الان نه دارم میرم بیرون برگشتنی اوکی میکنم. :n02:
:n16:

vahidgame
28-11-2014, 18:45
دستت درد نکنه امیر
دوس داشتم تو تاپیکشو بزنی ولی حالا شانسمون یه جورایی همزمان شد! :دی
حالا اشکالی نداره تاپیک ها یکی شدن و زیاد فرقی نداره

فعلا بازیو نگرفتم ولی به زودی می گیرم
راستش فک نمی کردم بازی دیگه در این حد ظاهر بشه و حتی تا متای 85 هم برسه!
کلا Telltale Games فعلا داره خیلی خوب پیش میره و این اواخر همه بازی هاش راضی کننده بودن و هنوز بازی نا امید کننده ای منتشر نکرده و باید دید تا کی می تونه این مسیر رو ادامه بده

Arrowtic
28-11-2014, 19:18
کلا Telltale Games فعلا داره خیلی خوب پیش میره و این اواخر همه بازی هاش راضی کننده بودن و هنوز بازی نا امید کننده ای منتشر نکرده و باید دید تا کی می تونه این مسیر رو ادامه بده

دقیقا ، در کل بازی نا امید کننده نداشته(تنها ضعف هاش گاها اپیزودا بودن مثلا دو تا اپیزود TWAU)
ممکنه هفته بعد بشکنه رکورد ! من به شدت سر GoT میترسم ، آخه همه میدونن به شدت عاشقشم ، از طرفیم TTG یه سری نو آوری ها کرده(گرافیک رو خیلی عوض کرده به نسبت بازی های دیگه تا به قول خودش به تم بازی بیشتر بخوره و شاد نباشه) یا مثلا 5 نفریم تو بازی ، و در کل باعث شده که آدم بترسه از سرنوشت بازی با توجه به عملکرد ضعیف دو بازی دیگه ای که از روی سریال تا حالا ساخته شدن .

Gregar
29-11-2014, 00:32
خدایا چقدر باحاله این بازی . خواهشا این لحظات رو از ما نگیر .
من همین چند وقت پیش نسخه یک رو رفتم و حالا هم همزمان دارم Borderlands 2 رو روی SP با Zer0 میرم و این یکی رو هم حالا دارم میرم . منتهی داستان سری اصلی رو کامل خوندم که در مورد داستان قبل از این نسخه هم بدونم .

خیلی فانه انصافا . یعنی از اول بازی فقط دارم میخندم . جالبه هر دیالوگی طنز خودش رو داره ولی بعضی دیالوگها به شدت میخندونت . مثل همون که Arrowtic گفت منتهی من اپشن دیگه رو انتخاب کردم که اون هم بد نبود . یعنی سر صحنه ای که Rhys میخواست اون Bandit ـه رو خفش کنه چنان مردم از خنده که نصف شبی صدای خندم همه رو بیدار کرد :n08:. خدا بگم چکارت کنه TT .

m2stech
29-11-2014, 04:14
عالی بود! 10/10
تا حالا توی یک بازی اینقدر نخندیده بودم! تا اینجا به نظرم بهترین بازی telltale بوده مقدار گیم پلی، طنز، مکالمات، اکشن همه فوق العاده بود البته احتمالا به خاطر اینکه اپیسود 1 هست انتخاب کردن بزرگی نداشت به اون صورت.
وای خدا اون لحظه ای که یارو با اسپیکر اومد و آهنگ xcision را پخش میکرد :n02:
راستی اگر bordelands را قبلا بازی کرده باشید درک شخصیت ها و reference ها ساده تر میشه.

brain
29-11-2014, 05:01
یعنی اینقدر خنده داره ؟! پس به زودی باید شروعش کنم. فقط منم خیلی borderlands باز نبودم. یه ذره از 1 و 2 رفتم و به خاطر ضعف در روایت داستانش خیلی جذبم نکرد و فکر کنم اصل فانه بازی به coop بودنش بود که من نتونستم تجربه کنم، حالا سوالم اینه که داستان این اونقدری به اون نسخه ها ربط داره که نشه اینو بازی کرد؟ البته میدونم داستانش مستقیما که ربطی نداره... handsome jack تو ورژن 2 هم یادمه ...و اونم شوخ و اکشن بود...

ولی سورپرایز شدم دیدم که حتی تو ژانر کمدی هم تونستن بازیو از آب و گل در بیارن...کلا نمیدونم چی شد که از walking dead به بعد یهو اینقدر خفن شدن... آخه من jurassic park هم بازی کردم ولی مثله این ها اینقدر جذاب نبود... نمیدونم بازی قدیمی تر هم دارن که خوش درخشیده باشه یا نه.

میگم ایده ی خوبیه اگه دنباله دار باشه، اینکه با شرکت های دیگه هم ساخت و پاخت کنن و از روی بقیه گیم ها هم یه بازی اینطوری telltale همیشه بسازه. مثلا final fantasy این مدلی فکر کنم خیلی حال بده :n02:. سریالش رو که دارن اینکارو میکنن و خوبم جواب گرفتن. احتمال خیلی زیادم game of thrones هم خوب از آب در بیاد :n12:

من اوایل با اینکه telltale یه روشی یاد گرفته بود و هی میساخت و میداد بیرون مشکل داشتم و میگفتم تکراریه و خلاق نیست و .... ولی الان به عنوان یه کتاب داستان مهیج و کامل یا یک نوع سریال interactive بهش نگاه میکنم و واقعا هم لذت بخشه. امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه و کمپانیش بزرگ تر بشه که سریعتر بسازن و هفته ای یک اپیزود بدن مثه سریال :n02:

Arrowtic
29-11-2014, 06:32
که Rhys میخواست اون Bandit ـه رو خفش کنه چنان مردم از خنده که نصف شبی صدای خندم همه رو بیدار کرد :n08:. خدا بگم چکارت کنه TT .

دقیقا !
بی نظیر بود این تیکه ! خودمو نگه داشتم جلو خانواده قهقهه نزنم !
یکی این که از همه بهتر بود ، یکی اون نقشه Rhys واسه حمله ، یکیم کل اون تیکه هایی که Rhys تعریف میکنه بعد Fiona حقیقت رو نشون میده :n08: (همون تیکه ماشین ، Blow his mind و ...)
از Loaderbot هم نمیشه گذشت !
Rhys : I'll name my firstborn son Loaderbot :n08:
یا صحبت Rhys با اون Vasquez پا تلفن(بعضی انتخاباش ، دیالوگاشون محشرن)

پ.ن : توی اگه اشتباه نکنم اونجایی که پر جسد بود ، اگه یکی از جسدا رو اسکن کنید :
Cause of death : Stabbing
Final Words : What are you going to do ? Stab me ?

Gregar
29-11-2014, 14:34
یعنی اینقدر خنده داره ؟! پس به زودی باید شروعش کنم. فقط منم خیلی borderlands باز نبودم. یه ذره از 1 و 2 رفتم و به خاطر ضعف در روایت داستانش خیلی جذبم نکرد و فکر کنم اصل فانه بازی به coop بودنش بود که من نتونستم تجربه کنم، حالا سوالم اینه که داستان این اونقدری به اون نسخه ها ربط داره که نشه اینو بازی کرد؟ البته میدونم داستانش مستقیما که ربطی نداره... handsome jack تو ورژن 2 هم یادمه ...و اونم شوخ و اکشن بود...

ولی سورپرایز شدم دیدم که حتی تو ژانر کمدی هم تونستن بازیو از آب و گل در بیارن...کلا نمیدونم چی شد که از walking dead به بعد یهو اینقدر خفن شدن... آخه من jurassic park هم بازی کردم ولی مثله این ها اینقدر جذاب نبود... نمیدونم بازی قدیمی تر هم دارن که خوش درخشیده باشه یا نه.

میگم ایده ی خوبیه اگه دنباله دار باشه، اینکه با شرکت های دیگه هم ساخت و پاخت کنن و از روی بقیه گیم ها هم یه بازی اینطوری telltale همیشه بسازه. مثلا final fantasy این مدلی فکر کنم خیلی حال بده :n02:. سریالش رو که دارن اینکارو میکنن و خوبم جواب گرفتن. احتمال خیلی زیادم game of thrones هم خوب از آب در بیاد :n12:

من اوایل با اینکه telltale یه روشی یاد گرفته بود و هی میساخت و میداد بیرون مشکل داشتم و میگفتم تکراریه و خلاق نیست و .... ولی الان به عنوان یه کتاب داستان مهیج و کامل یا یک نوع سریال interactive بهش نگاه میکنم و واقعا هم لذت بخشه. امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه و کمپانیش بزرگ تر بشه که سریعتر بسازن و هفته ای یک اپیزود بدن مثه سریال :n02:

نه همین که Borderlands رو بازی کردی و با ماهیت و دنیای بازی کمی اشنا شدی کفایت میکنه واسه پیش نیاز این بازی . کاش ما هم میشد انلاین بازی کنیم این بازی رو چون واقعا انلاینش جالبه . هر جا که بپرسی میگن اصلا SP ارزش بازی نداره . من فقط به خاطر داستان و fun اش دارم میرم .

یه مختصر راجع به دنیای بازی میگم واسه اونایی که نسخه های اصلی رو بازی نکردن و میخوان این بازی رو بازی کنن . فکر کنم داستان دو سری قبلی خیلی مهم نباشه گفتنش به جز یه سری چیزهای مهم از نسخه دوم بازی که یا بعدا میگم یا کسی اگه خواست به جای من توضیح بده .



خوب این دنیایی که Borderlands توش اتفاق میفته یه سیاره هست به نام Pandora . حالا ایا کره زمینی هم وجود داره یا نه نمیدونم . ایا انسانهای توی این سیاره از کره زمین اومدن یا اینکه کلا یه سیاره تخیلی هست و یه جورایی نمودی از اینده کره زمین هست معلوم نیست .

اما داستان این دنیا اینطوریه که در گذشته Alien ها یا همون فضایی ها توی این سیاره زندگی میکردن و بعدها این سیاره رو ترک کردن . حالا این سیاره یه جورایی تبدیل به خرابه ای شده واسه Scavengers و Bandits و Vault Hunters و ... که کلا به دنبال گنج و غنایم باقی مونده تو این سیاره هستن .

از تمام این غنایم به جا مانده یه چیز به نظر خیلی ارزش زیادی داره که طبق داستان ها گفته میشه با خودش ثروت و قدرت و شهرت بی نهایت به همراه میاره . اون هم چیزی نیست جز شی ای به نام Vault . یه جسم فضایی مربوط به Alien ها یا در واقع یه گنج که Alien ها توی پاندورا به جای گذاشتن .

حالا به گفته مارکوس (همون شخصی که اول هر بازی داستان رو تعریف میکنه . چه این سری چه سریهای قبل و در واقع merchant بازی هستش) خیلی از بچه ها با شنیدن داستان هایی از Vault بزرگ میشن و تبدیل میشن به Vault Hunter .

Vault Hunter ها افرادی با مهارت بالایی هستن که هدفشون پیدا کردن Vault هست . توی هر سری بازی ما در نقش یک Vault Hunter بازی میکنیم .

تو این نسخه از بازی هم Zer0 یا همون شمشیرزنه یک Vault Hunter هستش . تخصص اصلیش مهارت های نینجایی و همینطور Sniping با یک تفنگ دوربین دار هست و این قابلیت رو داره که تصویری تقلبی از خودش به دشمن نشون بده ولی خودش نامرئی بشه . اگه بعدا کاراکتری از قسمتهای قبل هم تو بازی اومد معرفیش میکنم .

نا گفته نمونه که برای باز کردن Vault احتیاج به Vault Key هست . همون شی ای که کاراکترهای بازی میخواستن معامله کنن که معلوم شد ...

البته اینا همه داستانهایی هست که عام مردم پاندورا به اون اعتقاد دارن . اما Vault اون چیزی نیست که همه فکرش رو میکنن .

در ضمن تو این سیاره کلی تاسیسات و شرکتهای مختلف ایجاد شده . نظیر Hyperion و Jacobs و Dahl و Atlas و ... . این شرکتها همگی برند خودشون رو دارن و سلاح ها و سپر و کلی تجهیزات دیگه تولید میکنن که هر کدوم خاصیات خودشون رو دارن .

دو شرکت مهم تا اینجای داستان یکی Atlas بود (توی نسخه یک) و یکی Hyperion (نسخه دو) که Atlas شرکتیه که انحصار تمام اشیای فضایی توی پاندورا رو در اختیار داره .

Hyperion هم شرکتی بود که توی نسخه دو سعی داشت پاندورا رو با اهداف خودش تبدیل به سیاره ای مثلا بهتر بکنه که در اخر بازی رهبرش یعنی Handsome Jack کشته میشه (همون فردی که اخر این اپیزود ...)

vahidgame
18-02-2015, 18:42
خودم تاپیک بازیو زدم ولی بازیو نرفتم و وقت نشده بود تا اینکه تازه یکی دو روز پیش وقت شد بازیو برم
در یه کلام یه بازی بسیار عالی و سرگرم کننده ست
می تونم بگم که بهترین تک اپیزود از بازی های TTG هم هست
یعنی TTG یه جوری بازی رو باهیجان بالا ساخته که همه بتونن از اون خوششون بیاد
فک کنم سازندگان از قصد دو کارکتر اصلی بازی یعنی Rhys و Fiona رو خوشتیپ درست کردن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
کلی اتفاق و دیالوگ خنده دار هم توی بازی وجود داره که حتی بهشون فک می کنی هم خندت می گیری :دی

به نظرم به طور خلاصه ویژگی های مثبت و منفی بازی توی این اپیزود به این صورتن:

مثبت:
- داستان و شخصیت پردازی خیلی خوب
- دیالوگ ها و صحنه های خنده دار
- کنترل 2 کارکتر در بازی با ویژگی های مختلف
- قسمت های اکشن هیجان انگیز
- صداگذاری و موسیقی خیلی خوب

منفی:
- آسون بودن بیش از حد بازی (که البته توی همه بازی های TTG این وجود داره و کلا مدل بازی باعث میشه که آسون باشه!)



در کل بازی ارزش تکرار هم داره و میشه حداقل دو بار این اپیزود رو تموم کرد
این دنیای Borderlands هم یه جوریه که به جذاب شدن بازی کمک می کنه و کلا این بازی به TTG خیلی میاد!
اپیزود دوم هم تاریخ انتشارش مشخص نیست ولی میشه انتظار داشت توی ماه مارس دیگه منتشر بشه

soroosh_cz
18-02-2015, 19:19
من این بازی رو یه ماه پیش انجام دادم تقریبا، کسی که با Borderlands و مسخره بازی هایی جالبی که تو بازی در میارن آشنا باشه، قطعا این بازی خیلی سر حال میاردش.
از طرفی چون گرافیک بازی به گرافیک Borderlands اصلی خیلی نزدیکه، تقریبا میشه گفت تفاوتی احساس نمیشه.

خالی بندی های Rhyse خیلی جالب بودن. نشون میده قلب طرفو در میاره بعدش فیونا اصل قضیه رو میگه :n09:
بندیت ها هم جالب بود. خصوصا اول قسمتی که دارید آماده میشید برای مسابقه :n09:

vahidgame
28-02-2015, 21:23
من این بازی رو یه ماه پیش انجام دادم تقریبا، کسی که با Borderlands و مسخره بازی هایی جالبی که تو بازی در میارن آشنا باشه، قطعا این بازی خیلی سر حال میاردش.
از طرفی چون گرافیک بازی به گرافیک Borderlands اصلی خیلی نزدیکه، تقریبا میشه گفت تفاوتی احساس نمیشه.

خالی بندی های Rhyse خیلی جالب بودن. نشون میده قلب طرفو در میاره بعدش فیونا اصل قضیه رو میگه :n09:
بندیت ها هم جالب بود. خصوصا اول قسمتی که دارید آماده میشید برای مسابقه :n09:
آره این بازی قشنگ به سبک Telltale Games میاد
من حتی برای بار دوم هم تمومش کردم و بازم جذاب بود
امیدوارم اپیزودهای بعدی هم اینقدر جذاب باشه
آخر بازی هم نمی دونستم با یه انتخاب میشه یه نفرو زنده نگه داشت و توی بار دوم که رفتم اون فرد زنده موند...

اون جایی هم که نشون میده قلب طرفو درمیاره رو من بار اول ندیدم و توی بار دوم انتخابش کردم ولی اون یکی انتخابش هم جالب بود :دی
آخر بازی هم جالبه اگه بخش Credits رو بزنی بره می نویسه Telltale Games will remember that ! :دی

این آهنگ busy earnin که اول و آخر بازی پخش میشه هم قشنگ به فضای بازی میاد
توی فیفا 15 هم این آهنگ بودش ولی من خیلی بهش دقت نمی کردم ولی توی این بازی خیلی مناسب بودش

Arrowtic
13-03-2015, 14:18
چند روزیه که تاریخ قسمت دوم هم مشخص شده که یادم رفت اینجا بگم : دی
گفتن شروع انتشار برای پلتفرم های مختلف 17 مارچ(همین سه شنبه) هست . اگه مثل اپیزود های قبلی TTG باشه ، میشه انتظار داشت که واسه PC همون 17 مارچ بیاد و نخواد صبر کنیم .
بین دو اپیزود یه وقفه طولانی افتاد(به طوری که بینشون یه قسمت GoT هم اومد و در آینده نه چندان دور یه قسمت دیگه هم میاد) که دلیلش مشخص نیست . قبل بین قسمت اول و دوم TWAU هم ، همین اتفاق افتاد که اون موقع گویا به دلیل این بود که داستانو خیلی تغییر دادن(گویا حدس های مردم توی فروم درست بودن(تا آخر قسمت 5 حدس زده شده بود !) و TTG مجبور شد داستانو تغییر بده و قاتل رو هم تغییر بده) . این بار دلیل چی بود رو کسی نمیدونه .

vahidgame
18-03-2015, 00:20
چند روزیه که تاریخ قسمت دوم هم مشخص شده که یادم رفت اینجا بگم : دی
گفتن شروع انتشار برای پلتفرم های مختلف 17 مارچ(همین سه شنبه) هست . اگه مثل اپیزود های قبلی TTG باشه ، میشه انتظار داشت که واسه PC همون 17 مارچ بیاد و نخواد صبر کنیم .
بین دو اپیزود یه وقفه طولانی افتاد(به طوری که بینشون یه قسمت GoT هم اومد و در آینده نه چندان دور یه قسمت دیگه هم میاد) که دلیلش مشخص نیست . قبل بین قسمت اول و دوم TWAU هم ، همین اتفاق افتاد که اون موقع گویا به دلیل این بود که داستانو خیلی تغییر دادن(گویا حدس های مردم توی فروم درست بودن(تا آخر قسمت 5 حدس زده شده بود !) و TTG مجبور شد داستانو تغییر بده و قاتل رو هم تغییر بده) . این بار دلیل چی بود رو کسی نمیدونه .
امیر شاید یه دلیلش این باشه که یکمی این بازی قسمت های اکشنش بیشتره و دنیای بزرگتری هم داره
طولانی بشه هم مشکلی نداره به هر حال فک کنم تا آخر امسال تمومش کنن

خب امتیازای اپیزود دوم اومد که نسبت به اپیزود قبلی یکمی پایینتره ولی باز به نسبت خودش خیلی خوبه:

Gaming Nexus - 9.5

Softpedia - 9.5

Gaming Age - 9.1

God is a Geek - 9.0

Polygon - 8.5

RPG Fan - 8.2

GameSpot - 8.0

The Jimquisition - 7.5

DarkStation - 7.0


من خیلی منتظرش بودم
اپیزود قبلی رو هم دو بار تموم کردم و حتی بازم جا برای رفتن داشت
ببینیم توی این اپیزود چه لحظات فان دیگه ای انتظارمون رو می کشه :دی

Arrowtic
18-03-2015, 00:44
امیر شاید یه دلیلش این باشه که یکمی این بازی قسمت های اکشنش بیشتره و دنیای بزرگتری هم داره
طولانی بشه هم مشکلی نداره به هر حال فک کنم تا آخر امسال تمومش کنن

خب امتیازای اپیزود دوم اومد که نسبت به اپیزود قبلی یکمی پایینتره ولی باز به نسبت خودش خیلی خوبه:

Gaming Nexus - 9.5

Softpedia - 9.5

Gaming Age - 9.1

God is a Geek - 9.0

Polygon - 8.5

RPG Fan - 8.2

GameSpot - 8.0

The Jimquisition - 7.5

DarkStation - 7.0


من خیلی منتظرش بودم
اپیزود قبلی رو هم دو بار تموم کردم و حتی بازم جا برای رفتن داشت
ببینیم توی این اپیزود چه لحظات فان دیگه ای انتظارمون رو می کشه :دی

موضوعی که هست اینه که 2 ماه نشده بود یکی از صداگذارا گفته بود که کار صداگذاری آخرشه و به زودی بازی عرضه میشه.(توییت کرده بود)
ولی بعدش 2 ماه در سکوت کامل رفتن و هیچی نگفتن تا اینکه بالاخره یکی از مسئولین تو فروم رسمی از صبر مردم تشکر کرد و گفت که دارن از فیدبکا استفاده میکنن تا یه اپیزود خوب بسازن . ولی دقیق منظورشو از استفاده از فیدبکا نگفت .

Sent from my LG-G2 using Tapatalk

Arrowtic
18-03-2015, 14:45
خوب قسمت 2 رو هم بازی کردم .
در حد قسمت اول نبود ، ولی خوب بازم خیلی خوب بود و اون فان بودنو نگه داشته بود . انتخابای سخت تریم داشت .
کل قسمت به کنار ، Handsome Jack هم به کنار . عالی بود تیکه هاش و فان ترین لحظات واسه خودش بودن .

من اول بازی گفتم Handsome Jack ـو میبینم و بار بعدیشم گفتم ولی وقتی دیدم باورم نمیکنه ، گفتم سرکارت گذاشتم تا فکر نکنه دیوونم !
وقتی فهمیدم Vaughn خیانت کرده بوده یه جورایی ، بهش Fist Bump نزدم !
آخر هم به فیونا اعتماد کردم .

ویرایش : فروم بازیو میخوندم پستاشو ، این بار TTG جدا انتخابا رو تو روند بازی تاثیرگذار کرده و کلی چیزا بودن که من ندیدم و برعکس !
بهتون پیشنهاد میکنم به Vaughn نگید که جک رو میبینید . یه لحظه خیلی کمدی بعدش اتفاق میفته در این حالت !

Gregar
20-03-2015, 20:33
اپیزود دوم تنها واسه دانلود نیست ؟ هر سایتی میرم با اپیزود یک با هم گذاشته که 3 گیگه .

m2stech
21-03-2015, 11:03
اپیزود دوم تنها واسه دانلود نیست ؟ هر سایتی میرم با اپیزود یک با هم گذاشته که 3 گیگه .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پست یکی مونده به آخر، خودم از اینجا گرفتم و کار میکنه

Gregar
05-04-2015, 19:00
بالاخره وقت شد این اپیزود رو هم رفتم . در حد اولی نبود ولی خوب بود بازم .



کلا به handsome jack نباس اعتماد کرد . با اون کارهایی که تو نسخه دو کرد اصلا قابل اعتماد نیست .
حتی دختر خودش رو به کشتن داد واسه جاه طلبی خودش . البته ریس هم شخصیتش کم جاه طلب نیست و باید کمی باهاش راه بیاد . البته اخر کار من به فیونا اعتماد کردم .
اتنا رو هم توی این قسمت دیدیم . کاش شخصیتهای pre-sequel رو دیرتر وارد داستان میکردن تا فرصت بشه اون رو هم بازی کنیم . اتنا رو نمیشناسم به حتم باید siren باشه .
siren ها کسایی هستن که نیم انسان و نیم Alien هستن . قدرتهای فوق العاده ای دارن . هر کدومشون هم یه قابلیتی دارن .
Lilith توی نسخه یک بازی بود که یه siren خیلی قوی بود با قدرت نامرئی شدن . در واقع نه فقط نامرئی بلکه invulnerable میشد و میرفت توی یک بعد دیگه .
maya توی نسخه 2 بود که قابلیتهای مختلفی داشت که بیشتر کنترلی بودن .
این Athena هم تا اونجایی که میدونم یه Lance Assassin بوده . Lance ها واسه Atlas کار میکردن . این زرهی که تنشه هم Lance Armor هست که Lance ها تنشون میکنن . اینم بعدها به استخدام Jack در میاد .
راستی یه نکته ای که توی این اپیزود بود . استفاده از سلاحهای Elemental . فیونا الان یه تفنگ داره که یک تیرش رو مصرف کرده . سه تیر از سه نوع مختلف .
شاید لازم باشه شایدم نباشه که اینو بگم . ممکنه توی این بازی مهم نباشه . ولی تاثیر المنتهای مختلف به این صورته :
Fire روی کسایی که زره یا ارمور ندارن بهتر جواب میده . یعنی زمانی که به بدن فرد برخورد کنه . معمولا روی بندیت ها بهتره استفاده بشه . مثلا روی همین مو قشنگه که تو بازی بود من Fire زدم . نمیدونم حالا فرقی هم میکنه یا نه ؟
Shock روی کسایی که Shield دارن بهتر جواب میده . نه البته اون سپر اتنا . البته شیلد رو تو این بازی نمیشه دید . فکر کنم یه جا تو بازی دیدیم البته که یادم نیست .
Acid هم روی کسایی که Armor دارن بهتر جواب میده . مثلا Lance ها یا Skag های خیلی بزرگ که Armor دارن . اگه لازم شد به اتنا شلیک کنین با Acid شلیک کنین .
توی این اپیزود Rakk Hive هم دیدیم . اون پرنده ها از توی اون بیرون میان . یکی از Boss های اخر نسخه یک بود که اینا ازش به راحتی گذشتن :n02:
Scooter هم دیدنش جالب بود در نوع خودش . کلا مکانیک توی Borderlands هستش . خانوادگی توی کار ماشینن . ادم باحال و با معرفتیه :n02:
اون قسمت خرید ماشینش هم دقیقا مثل نسخه های قبلی بود .

قسمت بعدی هم یکی از شخصیتهای باحال داستان رو میبینیم . یعنی یه Badass باحال به اسم Brick . این قسمت هر چقدر مشت خوردین عیب نداره . فقط از اون نخورین :n09: . یه Vault Hunter بوده که بعدا یه گروه Bandit درست میکنه واسه خودش .

من که همچنان منتظر حضور Claptrap تو بازی هستم . امیدوارم نسلشون منقرض نشده باشه .
البته به نظر TTG یه جایی اینو گفته و حرفایی زدن در مورد اینکه حتما یه Claptrap تو بازی خواهد بود :

it wouldn't be a borderlands game without Claptrap
فقط اگه بیارنش از اپیزود اول بیشتر فان میشه .

Arrowtic
11-06-2015, 18:06
قسمت سوم هم اعلام شد که 23 جوئن میاد که میشه حدود 12 روز دیگه .
قول دادن که ارزش این صبر طولانی رو داره .

vahidgame
26-06-2015, 12:25
خب اپیزود سوم بازی هم منتشر شده
امتیازای اونم در مجموع عالی بوده و از گیم اسپات و ign هم امتیاز 9 رو گرفته
از اپیزود دوم ظاهرا بهتره و بعضی سایت ها اشاره کردن که بهترین اپیزود بازی تا حالا بوده

korokodil_avareh
08-08-2015, 09:51
میتونم بگم یکی از لذت بخش ترین تجربه های گیم من بود!
اگر بخوام در یک جمله این بازی رو توصیف کنم میگم بازی است که بعد از یک روز خسته کننده، خستگی رو به طور کامل از بدنتون بیرون میکنه و تجربه ای شیرین و خنده دار رو براتون رقم میزنه.
من تا دو روز پیش اصلا این بازی رو انجام نداده بودم و راستش از بازی اول شخص بردرلندز هم زیاد خوشم نیومده بود. اما دو شب پیش توی یک سایت بهش برخوردم و بخاطر اسم telltale دانلودش کردم و چه کار خوبی کردم!!!
این بازی به هیچ عنوان شبیه TWD یا GOT نیست. نه شخصیت هایی که باهاشون بازی می کنید نه سبک بازی. چند نکته کلی که فکر می کنم خوبه بهش اشاره کنم.
بازی خیلی از ایده هاش رو از Call of Juarez Gunslinger گرفته. هم تم طنزش، مثلا در حالی که یکی از شخصیت ها داره داستان رو تعریف میکنه یکدفعه یکی دیگه میپره وسط حرفش و بازی قطع میشه و داستان رو از اول و جور دیگه ای تعریف میکنه و گرافیک سل شید و ....
توی این بازی زیاد انتخاب های سخت جلوی پاتون نیست و بیشتر داستان خودش جلو میره، واقعا خوشم اومد از این خصوصیت فقط به این دلیل که این بازی طنزه و بیشتر برای خندوندن هست و برای خود من وقتی که از سر کار میام و خسته ام و حوصله فکر کردن ندارم خیلی عالیه.
شخصیت پردازی ها فوق العاده ان! از همون اول عاشق همه ی شخصیت ها میشید حتی شخصیت های منفی و دشمن! دیالوگ ها فوق العاده ان و کلایمکس همه ی اینها handsome jack که یک دیوونه ی تمام عیاره و مسخره بازی هاش کلی زیباس! مخصوصا در اپیزود 3 که دیگه توی ذهنتون اومده وقتی از چشم ویژه تون برای گرفتن اطلاعات استفاده می کنید، اطلاعاتی که بهتون میده کلی شما رو میخندونه.
شخصیت ها زیاد جدی نیستند و همگی شوخ هستند پس موقع انتخاب دیالوگها فکر نکنید که شما Big Bad Wolf یا Lee هستید. سعی کنید دیالوگهای خنده دار رو انتخاب کنید.
شاید خیلی ها بخاطر سبک پست آپوکالیپس و ساینس فیکشن بودنش سراغ این بازی نرفتن(مثل خود من) اما این بازی رو به همه ی دوستداران telltale و اونایی که دنبال یک تجربه ی شاد هستند توصیه می کنم.:n26:

joyful
20-08-2015, 10:55
دوستان این بازی کلا چند اپیزود هست؟
ایا همه اپیزود ها عرضه شده؟
شرمنده اخه تازه میخام شروع کنم؟

Gregar
20-08-2015, 15:12
دوستان این بازی کلا چند اپیزود هست؟
ایا همه اپیزود ها عرضه شده؟
شرمنده اخه تازه میخام شروع کنم؟

نه . هنوز از این فصل اپیزود 5 اش فقط مونده و بعدش فصل تمومه و باید دید ایا فصل بعد هم ادامه میدن یا نه . قسمت 4 ام هم یکی دو روزه اومده .

به نظر من بزار فصل که کامل شد همش رو بگیر و یه دفعه بازی کن . الان میگیری باز باید یکی دو ماه تو خماری قسمت اخر بمونی .

Gregar
21-08-2015, 19:04
وای خدا مردم از خنده :n08:

احمقانه ترین بازی ای که به عمرم دیدم :n08:

ما رو باش فکر میکردیم فقط Rhys ـه که یه کم مشکل داره . بابا این hyperion ای ها که از دم مرخصن :n08:

korokodil_avareh
23-08-2015, 22:30
اپیزود 4 رو هم بازی کردم. بجز یکی دو مورد کلایمکس خاصی نداشت.
صحنه ای که با انگشتهاشون تیراندازی می کردند یکی از خنده دار ترین صحنه های بازی ها بود تا نیم ساعت میخندیدم.
خنگ بازی های این ربات کوچیکه ی کیوت و بانمک هم توی این اپیزود جالب بود.
دو نقطه اوج داشت این اپیزود: یکی خیانت ایوت بود و
کلایمکس داستان انتخاب آخر بود که ریاست هایپریون رو به دست بگیری یا نه که من بدست گرفتم. هم از جک خوشم میاد هم ترجیح میدم یک هم پیمان قوی داشته باشم تا یک دشمن قوی. هرچند که میدونم جک خیلی طمع کاره و در اولین فرصت ممکنه خیانت بکنه.