PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چگونه از یه مغازه دار شکایت کنم؟



khelane
09-11-2014, 19:10
سلام خدمت دوستان و کاربران گل سایت
چند روز پیش بنده واسه یکی از مشتریانم دنبال کیبوردلب تاب میگشتم چندتا از همکارها نداشتن مجبور شدم از یه جای دیگه بگیرم اونم غیر حضوری کنارش هم یه هارد 750 سفارش دادم مشخصات و عکس خود کیبورد رو فرستادم برای فروشنده و تایید کرد که داره منتها فریم یا قابی که دکمه ها رو احاطه میکنه نداشت و بنده بهش گفتم اگه سالم هست و کار میکنه هیچی مشکلی نداره میخوامش فروشنده هم گفت اک بوده منتها فریمش رو گذاشتیم رو یکی دیگه وقتی اومد دستم (امروز) هارد اوکی بود ولی کیبورد مثل کیبورد قبلی مشکل داشت کیبورد قبلی فرضا دوتا عدد و یه حرف نمی نوشت این یکی از اون بدتر
زنگ زدم در جریان گذاشتمشون با پرویی گفت مشکل از شماست و از چیپ جنوبی هستش بنده هم گفتم اینطوری نیست و اصلا ربطی نداره چون کیبورد شناسایی و کار مکینه!! بهش گفتم میخوام با تعمیرکارتون میخوام حرف بزنم ایشون هم گفت 10 دقیقه دیگه زنگ بزنم در این بین بنده به دوتا از همکارهای خبره تو تهران تماس گرفتم و جریان رو باهاشون درمیون گذاشتم اونها هم کاملا گفته بنده رو تایید کردند (خودم بارها این مشکل کیبورد رو داشتم از طرف مشتری ها با تعویض کیبورد نو درست شده بود و خود کیبورد خراب قابل تعمییر نیست)
بهم گفتن اگه برنداشت لب تاب رو بفرستن پیششون بنده هم مشتریم اصلا و به هیچ وجه اجازه نمیده بفرستم تازه بنده و دوتا از همکارام مطمئن شدیم جنس خرابه خلاصه
زنگ زدم با تعمیرکار حرف زدم ایشون هم گفتن اگه دقیق همون حرف های کیبورد خراب رو کیبورد جدید بازم کار نکنه اشکال از خود مینبورد هست ولی اینطوری نبود خودشون هم گفتن که باید لب تاب رو بفرستن بنده به ایشون اطمینان دادم که اشکال از جنس ایشون هستش خودشون هم قبول کردن ولی صدرصد تایید نکردن دیگه حرفی واسه گفتن نداشت بهم گفت یه لحظه.... رفت و....... نیومد تا خانومه گوشی رو برداشت و گفت باید لب تاب رو بفرستی کنم بهش گفتم نمیتونم ایشون گفت چیپ هست بهشون گفتم اگه چیپ واقعا مشکل داشته باشه باید هرچیزی که ربطی به چیپ داشته باشه اقلا یکی دوتا مورد دیگه هم باید تو سیستم مشکل داشته باشه ولی بنده لب تاب رو تحت سنگین ترین تستها قرار دادم مشکلی نداشت با کیبورد یو اس بی هم کاملا بی عیب کار میکنه بهشون گفتم اگه جنس اک دارن اینو میفرستم و یکی از اون اک ها برام بفرسته بهم کفت همینا داریم بنده هم گفتم نمیخوام و پولم رو میخوام جنس رو میفرستم پول رو انتقال بدید یه کم با هم حرف زدیم در نهایت بهشون گفتم به اتحادیه شکایت میکنم اونم گفت هرکاری میکنی بکن تلفن رو هم قطع کرد ولی بنده مطمئنم که مشکل از کیبورد هست پولش هم زیاد نیست ولی خیلی رو اعصابمه اینطوری جوابمو داده و منو خر تصور کرده (باور کنید مثل پشتیبانی مخابرات بود از هیچی سر درنیارود اولین چیزی که گفت چیپ جنوبی)

الان نمیدونم دقیق چیکار کنم بنده شهرستان تشریف دارم و اونا تو تهران
دوم بنده اصلا تو زندگیم پام به کلانتری و... بازنشده و روال کاری رو بلد نیستم
میشه تو شهر خودمون شکایت کنم و اونجا پیگیری کنن یا برم مرکز استانمون یا تهران؟
خلاصه کل ماجرا اینطوری بود
نمیدونم دقیق چیکار کنم بنده هم برای پس فردا یا چند روز اینده احتمالا اقدام کنم
با سپاس

khelane
11-11-2014, 18:47
ممنون حل شد
لطف تایپیک حذف شود