PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اکانت های طلایی FreeUpload.Ir با تخفیف ویژه به مدت محدود



FreeUpload.Ir
06-11-2014, 12:28
سلام و درود


همزمان با رونمایی از نسخه جدید سایت فری آپلود ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) ، فروش سرویس اکانت طلایی سایت آغاز گردید، اکانت طلایی همان اکانت VIP میباشد که امکانات بهتری نسبت به گروه کاربری : مهمان ها / کاربران ثبت نام شده دارد، شما میتوانید از " از این صفحه " ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) امکانات اکانت ها را مقایسه کنید، قیمت ها هم در حال حاضر معقول هستند و برای چند مدتی تخفیفی ویژه خواهند داشت



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-


۲۲ ویژگی متمایز فری آپلود نسبت به سایر سرویس دهندگان


"""" ما در فری آپلود علاوه بر اینکه تمام مزایای رقبای خود را داریم، ویژگی های خاصی داریم که باعث میشه کاربران سرویس های مارو انتخاب کنند : """"



۱- ما هنگام دانلود ، هیچ کاربری را -حتی مهمان را- معطل نمیکنیم . این یعنی برای کاربرانی که روی لینک های دانلود ما کلیک میکنند احترام قائل هستیم

۲- ما از حمایت شرکت های بزرگ اینترنتی ایران بر خورداریم پس برای در آمد زایی به هر روشی - که در نهایت به ضرر کاربر باشد – متوسل نمیشویم .
۳- تبلیغات در فری آپلود بسیار منطقی و منظم چیده میشوند ، تا برای کاربران آزار دهنده نباشند
۴- ما در بیش از ۵ کشور دنیا سرور های اختصاصی جهت میزبانی اطلاعات ارائه میدهیم
۵- ما تضمین ماندگاری طولانی فایل ها را برای اکانت های طلایی می دهیم
۶- ما تضمین ماندگاری همیشگی تصاویر را برای کلیه کاربران عضو میدهیم
۷- برای کاربران طلایی امکان آپلود ویدئو و دریافت کد نمایش آنلاین آن در وب سایت یا وبلاگ خودشان میسر می باشد
۸- ما به هیچ عنوان محدودیت حجمی و ترافیکی برای هیچ یک از کاربران خودمان اعمال نمیکنیم
۹- ما در ایران قوی ترین سرورها را جهت ارائه خدمات میزبانی با سرعت بالا – بالغ بر ۲٫۵ گیگابیت بر ثانیه – ارائه میدهیم.
۱۰- جهت رضایت کاربران ما سرویس تبلیغاتی پاپ آپ ارائه نمیدهیم
۱۱- ما تنها وب سایت آپلود در ایران هستیم که به صورت موثر با کاربرانمون در ارتباط هستیم و همواره در تلاش هستیم تا امکانات جدید را به سیستم اضافه نماییم
۱۲- ما در سرعت دانلود/آپلود کاربران هیچ محدودیتی را اعمال نمیکنیم
۱۳- ما در هنگام دانلود ، کاربر را با دکمه های دانلود تبلیغاتی و جمعلی آزار نمیدهیم
۱۴- ما لینک های دانلود را به صورت مستقیم در اختیار کاربر قرار میدهیم .
۱۵- لینک های دانلود ما از تمام نرم افزار های مدیریت دانلود پشتیبانی می کنند و امکان توقف/ادامه دانلود را در هر زمانی توسط نرم افزار ها دارا می باشند
۱۶- طراحی قالب فری آپلود به نحوی بوده که حداکثر راحتی را برای کاربر دربر داشته باشد
۱۷- هزینه اکانت های طلایی ما بسیار کم می باشد . این هزینه در اکانت های یکساله حتی از ماهیانه ۲۶۰۰ تومان هم کمتر است .
۱۸- ما جهت راحتی کاربرانمان ، اکانت های سایت های آپلود معروف را که جهت دانلود نیازمند هستند به صورت پیشفرض به سیستم اضافه میکنیم تا امکان دانلود/آپلود از این سایت ها با سرعت بالا میسر باشد. علاوه بر آن سیستمی را مهیا کردیم تا کاربران خودشان بتوانند از بیش از ۱۵ وب سایت اشتراکی با اکانت های خودشان دانلود/اپلود کنند. این اکانت ها صرفا برای فایل های خود کاربر استفاده میشود.
۱۹- ما سرویس آپلود در پشت صفحه را ارائه میدهیم . این سرویس یعنی در هنگام آپلود چندین فایل از طریق لینک ، شما میتوانید پنجره مرورگر را ببندید و سرور های ما هر زمان که آپلود تمام شد فایلها را در اکانت شما اضافه میکنند.
۲۰- ما آموزش های منظم و مرحله به مرحله به صورت تصویری را برای کاربران فراهم کردیم تا در هر قسمتی از سیستم که نیاز به راهنمایی داشتند به آن مراجعه کنند .
۲۱- در فری آپلود ، کاربران طلایی میتوانند در آرشیو سرور جستجو کرده و فایل های عمومی مورد نیازشان – که ممکن است از قبل در سرور موجود باشد – را دانلود نمایند
۲۲- ما برای وب مستران و مدیران بلاگ ها سرویس فضای آپلود اختصاصی و همچنین ایجاد بخش آپلود کاربران بدون ارجاع به فری آپلود ارائه میدهیم . این سرویس تنها با ماهیانه هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.




در پایان خواهش میکنیم تا با استفاده از سرویس های فری آپلود و توصیه آن به دوستانتان و همچنین ارائه نظراتتان به ما ، ما را در این عرصه یاری نمایید .اساس این وب سایت خدمت به شماست و ما همواره نیازمند یاری شما هستیم .




با تشکر


تیم فری آپلود



_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Ahmad.S9689
21-11-2015, 07:43
تشکر دوست عزیز

لطفا ی تاپیک هم برا مکاتبه با خودتون بزنید .
FreeUpload.Ir