PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : moto maxx (در ورایزن Droid Turbo) »» اسنپدراگون 805 + سه گیگ رم + 5.2 اینچ qhd + باطری 3900 mAh + توربو شارز + بدنه فلز، شیشه و کولار



Ali_Best
04-11-2014, 22:35
دروید توربو از تراشه اسنپ دراگون 805 با پردازنده چهارهسته‌ای Krait 405 در فرکانس کاری 2.7 گیگاهرتز به همراه 3 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 420 و صفحه 5.2 اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD و تراکم پیکسل 565 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. باتری این گوشی هوشمند نیز 3900 میلی‌آمپر ساعت بوده و موتورولا تضمین کرده با استفاده‌های مختلف از گوشی می‌توانید تا 48 ساعت از آن بهره ببرید.

این گوشی هوشمند از نایلون‌های بالستیک و یا فیبر شیشه‌ای فلزکاری شده در بدنه خود بهره می‌برد که با کلوار تقویت شده است. صفحه‌نمایش آن نیز از لایه حفاظتی گوریلا گلس 3 پوشانده شده و قسمت‌های داخلی نیز با پوشش‌هایی در مقابل آب ایمن شده‌اند.

در پشت این گوشی هوشمند نیز از دوربین 21 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده شده و البته قابلیت فیلم‌برداری 4k با 24 فریم درثانیه نیز در آن گنجانده شده است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



موتومکس (معرفی: فردا در برزیل - 5 نوامبر)


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




مقایسه باطری پرچمدارها:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


نقل از فارنت

Ali_Best
08-11-2014, 13:07
نتایج تست بنچمارک و سرعت موتورولا دروید توربو (Droid Turbo)



تست سرعت LTE
ورایزون را همه به ارایه خوب شبکه LTE می‌شناسند. با اینکه بالا پایین‌های زیادی وجود داشته، ورایزون همیشه به ارایه یک شبکه خوب و بدون نقص متعهد بوده است. موتورولا دروید توربو چند روزی در این شبکه مورد تست قرار گرفته و هیچ مشکلی در تماس، سرعت شبکه برای مرور وب و دانلود برنامه‌ها مشاهده نشده است. برای نشان دادن سرعت این دستگاه، دو برنامه تست سرعت Ookla و FCC را روی این برنامه اجرا کردیم و نتیجه‌ای بین 32 و 35 مگابیت بر ثانیه برای دانلود و سرعت آپلود 23 و 29 مگابیت بر ثانیه بدست آوردیم. این دستگاه در ورییزون در واقع یک نوع XLTE محسوب می‌شود.
تست بنچمارک
همه می‌دانیم که بنچمارک‌ها کارایی اصلی دستگاه‌های موبایل را نشان نمی‌دهند. امروزه پرچمدارها همگی خوب کار می‌کنند و در گوگل پلی به سختی بازی پیدا می‌کنید که مثلا به اسنپدراگون 805 و یک رم سه گیگابایتی نیاز داشته باشد تا خوب کار کند. در زیر می‌توانید نتایج ثبت شده با این گوشی را مشاهده کنید:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نقل از آی تی رسان