PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : شکایت از گارانتی و فروشنده



1376MAXIMUM
28-10-2014, 18:23
سلام دوسنان من یک هدست ایسوز از لیون خریدم که هم باز شده بود و هم این که تست شده بود قبلا و وقتی به دست من رسید مشکل دار بود و قرار بود که گارانتی داشته باشه ولی کارت کارانتی روش نبود من زنگ زدم به لیون و گفتند مال شرکت ویستا هست و من هم فرستادم برای ویستا هدفون رو بعد ۳-۴ روز گفتم یه پیگیری بکنم ببینم چیشد که رفتم روی سایت پست و دیدم رسیده بعد زنگ زدم ویستا دیدم باید به من کد پی گیری میدادن که نداده بودن و من هم بخش های دیگه رو گرفتم تا جواب بدن و میگفتن ما همچین چیزی نگرفتیم و تعمیر هم نمیکنیم زنگ زدم لیون گفت من یه پیگیری میکنم و بعد از پی گیری اونا بهم زنگ زد لیون و گفت که گارانتی مال سازگار بوده من هم حالا همین طور دارم زنگ میزنم ویستا که هدفونم رو پس بگیرم که اونا که میگن دست ما نیست فقط یک بار یکیشون گفت دست ماست و گفت براتون میفرستیم اصفهان هنوز خبری نشده و امروز که دوباره زنگیدم گفتن دست ما نیست و دوباره دارن میدوونن من رو یه اقایی به نام لعلی هم تحویل گرفته هدفون رو از اونجایی که هزینش برای من زیاد بود و از پول توجیبیم جمع شده بود خیلی دلم میسوزه که چرا از دستش دادم حالا میخواهم هم از لیون و هم از ویستا شکایت کنم دوستان سوالم اینه که من برای گارانتی که از لیون بردم ولی بقیه قسمت رو نمیدونم که گفت مال ویستا هست و... برای ویستا باید به کجا شکایت کنم چون هدفون رو پس نمیدن این طور که پیدا هست

IRAN_KING
28-10-2014, 19:04
بهشون نگفتی چرا اکبند نبود و گارانتیش کجاست ؟

1376MAXIMUM
28-10-2014, 20:09
گفتم به لیون گفت ماله ویستا هست و باسریال چک میشه منم قبول کردم
در مورد اک هم قبل از این که بفرستن گفته بودم گفت که اینا رو گارانتی باز میکنه که کارت و .... رو تو جعبه بزاره به خیالش ما هم خر ولی خوب من اون هدفون رو خیلی میخواستم و تو اصفهان هم نبود که بگیرم فقط اونجا پیداش کردم و گفتم خوب چاره ای ندارم اگر بخواهم بگیرمش

SETIZEN
28-10-2014, 20:29
سلام عزیز. من از لیون خیلی خرید داشتم و تا حالا مشکلی نداشتم.(اصفهان هستم)
داستان اینجاست که این برند دو تا گارانتی تو بازار داره یکی ویستا و یکی سازگار. ویستا یه کد و یه تاریخ رو یه هولوگرام خیلی کوچیک معمولا داره و کارت گارانتی نداره. برای همین وقتی زنگ زدید گفتید کارت گارانتی نداره، طرف فکر کرده از اون دسته ویستا بوده اون جنس. ( منم یه هارد گرفتم همین جور بود و ویستا برای اینکه اون هولوگرام رو بچسبونه، بسته بندی اون رو باز میکنه ولی سازگار فقط یه کارت هست و معمولا کارت رو میچسبونه رو خود بسته و اون رو باز نمیکنه )
شما وقتی بردی گارانتی، بهتر بود مطمئن میشدی مال خودشونه بعد جنس رو میدادی بهشون.
الان اگه شکایتی هم باشه از همون نمایندگی اون گارانتی هست که جنس شما رو گم کرده:n01:

1376MAXIMUM
28-10-2014, 20:32
سلام عزیز. من از لیون خیلی خرید داشتم و تا حالا مشکلی نداشتم.(اصفهان هستم)
داستان اینجاست که این برند دو تا گارانتی تو بازار داره یکی ویستا و یکی سازگار. ویستا یه کد و یه تاریخ رو یه هولوگرام خیلی کوچیک معمولا داره و کارت گارانتی نداره. برای همین وقتی زنگ زدید گفتید کارت گارانتی نداره، طرف فکر کرده از اون دسته ویستا بوده اون جنس. ( منم یه هارد گرفتم همین جور بود و ویستا برای اینکه اون هولوگرام رو بچسبونه، بسته بندی اون رو باز میکنه .لی سازگار فقط یه کارت هست و معمولا کارت رو میچسبونه رو خود بسته و اون رو باز نمیکنه )
شما وقتی بردی گارانتی، بهتر بود مطمئن میشدی مال خودشونه بعد جنس رو میدادی بهشون.
الان اگه شکایتی هم باشه از همون نمایندگی اون گارانتی هست که جنس شما رو گم کرده:n01:
این کار رو هم کردم بهشون گفتم فروشنده همچین چیزی میگه گفت که بفرستید بیاد و ویستا هم تو اصفهان شعبه نداره
از طریق پست هم میتونم پیگیری کنم؟
یا راهی هست که خودم نرم تهران چون سال چهارمم و سال دیگه کنکور دارم تو همین هفته که زنگ زدم هم کلی وقتم گرفته شد کسی رو هم تهران ندارم که بتونه دنبال این کار ها بره

IRAN_KING
28-10-2014, 21:24
سلام عزیز. من از لیون خیلی خرید داشتم و تا حالا مشکلی نداشتم.(اصفهان هستم)
داستان اینجاست که این برند دو تا گارانتی تو بازار داره یکی ویستا و یکی سازگار. ویستا یه کد و یه تاریخ رو یه هولوگرام خیلی کوچیک معمولا داره و کارت گارانتی نداره. برای همین وقتی زنگ زدید گفتید کارت گارانتی نداره، طرف فکر کرده از اون دسته ویستا بوده اون جنس. ( منم یه هارد گرفتم همین جور بود و ویستا برای اینکه اون هولوگرام رو بچسبونه، بسته بندی اون رو باز میکنه ولی سازگار فقط یه کارت هست و معمولا کارت رو میچسبونه رو خود بسته و اون رو باز نمیکنه )
شما وقتی بردی گارانتی، بهتر بود مطمئن میشدی مال خودشونه بعد جنس رو میدادی بهشون.
الان اگه شکایتی هم باشه از همون نمایندگی اون گارانتی هست که جنس شما رو گم کرده:n01:
سازگارم باشه باید کارت داشته باشه ولی برای ایشون بدون کارت فرستادن بدون اونم گارانتی قبول نمی کنه !

1376MAXIMUM
28-10-2014, 21:41
گارانتی مربوط به کدوم صنف هست؟

1376MAXIMUM
29-10-2014, 15:39
هوراااااااا گارانتی امروز جنس منو پس داد پس از کلی پیگیری امروز دیدم رسیده از مدرسه خسته و کوفته و سرما خورده رسیدم خونه به زور از پله ها بالا اومدم و رفتم تو خونه تا اومدم تو اتاقم یهو لبخند زد بهم کلی خوشحال شدم
فقط مونده لیون

1376MAXIMUM
29-10-2014, 21:49
لیون هم گفت که بفرست برای ما ماتصمیم میگیریم تعویض کنیم یا بفرستیم گارانتی
کارت گارانتی نداره احتمالا عوض میکنن

1376MAXIMUM
01-11-2014, 18:46
لیون تعویض کرد برام دمشم گرم