مشاهده نسخه کامل
: مشکل در TP-Link W8151n V3
reza_khoshtip
24-10-2014, 18:44
سلام
یه مودم TP-Link W8151n V3 دارم که همش چراغ ای دی اس ال و اینترنت خاموش و دوباره روشن میشه و اینترنت هم قطع میشه
به آخرین Firmware هم آپگرید کردم اما باز هم همین مشکل رو دارم
گارانتی مودم پارس ارتباط هستش و 1 سال اول تعویض و 2 سال هم خدمات داره که حدود 15 ماه از گارانتیش میگذره
بع نظرتون ببرم خدمات هزینه تعمیرش چقدر میشه و آیا ارزش خرج کردن داره؟
ممنون
سلام
یه مودم TP-Link W8151n V3 دارم که همش چراغ ای دی اس ال و اینترنت خاموش و دوباره روشن میشه و اینترنت هم قطع میشه
به آخرین Firmware هم آپگرید کردم اما باز هم همین مشکل رو دارم
گارانتی مودم پارس ارتباط هستش و 1 سال اول تعویض و 2 سال هم خدمات داره که حدود 15 ماه از گارانتیش میگذره
بع نظرتون ببرم خدمات هزینه تعمیرش چقدر میشه و آیا ارزش خرج کردن داره؟
ممنون
سلام
از کیفیت سیم کشی و نداشتن نویز مطمئن هستید ؟
یک عکس از قسمت status مودم قرار دهید..
reza_khoshtip
24-10-2014, 19:24
یه مودم دی لینک معمولی مدل 322T دارم باهاش مشکلی ندارم ولی اون یکی مودم قطع و وصل میشه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
در مودم d link هم دیتا ریت 575و 159 است؟ (معمولا باید 2000 به بالا باشه)
یک بار دیگر مودم را ریست کنید و دوباره تنظیم کنید.
سرعت اینترنت شما 512 به بالا هست؟
عکس اول را هم حذف کنید( عکس دوم کافی است).
در مورد گارانتی منتظر راهنمایی دوستان باشید.
reza_khoshtip
24-10-2014, 21:21
در مودم d link هم دیتا ریت 575و 159 است؟ (معمولا باید 2000 به بالا باشه)
یک بار دیگر مودم را ریست کنید و دوباره تنظیم کنید.
سرعت اینترنت شما 512 به بالا هست؟
عکس اول را هم حذف کنید( عکس دوم کافی است).
در مورد گارانتی منتظر راهنمایی دوستان باشید.
مودم رو چند بار ریست و کانفیگ کردم اما درست نشد
اینترنتم 512 نامحدود مخابرات تهران هستش
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
بهتر است قبل از فرستادن مودم به گارانتی ؛ با 2020 تماس بگیرید(داخلی 2) و بگویید data rate را بر 1000 (1مگ) یا 2000 (2مگ) تنظیم کنند.
بگویید سرعت 512 و data rate برای دان استریم 575 است .
reza_khoshtip
26-10-2014, 14:07
گارانتی مودم پارس ارتباط هستش و 15 ماه ازش گذشته وقتی تو سایت نگاه میکنم,البته من اون موقع که خریدم چند ماه از گارانتیش گذشته بود
حالا تعویض میکنه یا تعمیر؟
تعمیر هزینه داره؟
گارانتی مودم پارس ارتباط هستش و 15 ماه ازش گذشته وقتی تو سایت نگاه میکنم,البته من اون موقع که خریدم چند ماه از گارانتیش گذشته بود
حالا تعویض میکنه یا تعمیر؟
تعمیر هزینه داره؟
به نظر من تا میزان data rate شما توسط مخابرات به حداقل 1000 یا 2000 (1مگ یا 2 مگ )(برای downstream) تغییر نکند ؛پس از تعویض یا تعمیر مودم
مشکل حل نمیشود.
شما عکس دوم را در بحث و بررسی نویز خط (پست اول مطالعه شود) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) بگذارید تا مطمئن شویم ایراد از خط (مخابرات) نیست.
بپرسید data rate مشکلی ندارد؟ اگر دوستان data rate شما را تایید کردند ؛ ان وقت بروید برای تعمیر مودم .(از از کاربران فعال شبکه و اینترنت بپرسید).
چون ممکن است ایراد از مودم نباشد.
saeidrezay
26-10-2014, 21:11
سلام
یه مودم TP-Link W8151n V3 دارم که همش چراغ ای دی اس ال و اینترنت خاموش و دوباره روشن میشه و اینترنت هم قطع میشه
به آخرین Firmware هم آپگرید کردم اما باز هم همین مشکل رو دارم
گارانتی مودم پارس ارتباط هستش و 1 سال اول تعویض و 2 سال هم خدمات داره که حدود 15 ماه از گارانتیش میگذره
بع نظرتون ببرم خدمات هزینه تعمیرش چقدر میشه و آیا ارزش خرج کردن داره؟
ممنون
من هم همین مدل رو خریداری کرده بودم ولی بعد از چند روز استفاده وای فای خراب شد
برای گارانتی که بردم گفتن که یه سری از این مدل همه مشکل دارن و خیلی از این سری برگشت خورده
خلاصه اینکه مودم رو تعویض کردن
reza_khoshtip
26-10-2014, 22:59
من هم همین مدل رو خریداری کرده بودم ولی بعد از چند روز استفاده وای فای خراب شد
برای گارانتی که بردم گفتن که یه سری از این مدل همه مشکل دارن و خیلی از این سری برگشت خورده
خلاصه اینکه مودم رو تعویض کردن
دوباره همون مدل رو بهتون دادن؟
ورژن 1 هستش یا 3؟
الآن مشکلی نداره؟
گارانتیت مال کدوم شرکت بود؟
تنظیمات زیر را در مودم انجام دهید ببینید از شدت مشکل کم نمی شود.(در پایان save را بزنید.)
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
reza_khoshtip
27-10-2014, 23:23
تنظیمات زیر را در مودم انجام دهید ببینید از شدت مشکل کم نمی شود.(در پایان save را بزنید.)
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
دوست عزیز ممنون ولی تاثیری نداشت
فکر نمیکنم مشکل از وایرلس مودم باشه.
reza_khoshtip
27-10-2014, 23:25
یکی از دوستانم 256 نامحدود از یه مرکز مخابراتی دیگه داره که دیتا ریت اونم مثل من پایین بسته شده
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
دوست عزیز خودت رو توی دردسر ننداز و برو مودم رو بده گارانتی
چون این مودمها قابل تعمیر شدن نیست یک عدد نو بهت میدن
من همین مودم رو داشتم ولی با یک گارانتی دیگه و 2 بار برای من خراب شد و هر دوباره هم تعویض شد
که دفعه دوم مبلغ بیشتری دادم و مودم TD-W8958 گرفتم به جاش
شرکت گارانتی خودشون میگفتن که از هر 5 تا 8151 3 تاش خراب درمیاد
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.