PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چند تا سوال در باره ویندوز 7



mostafa-t
16-10-2014, 01:08
1-سلام من هر وقت کامپیوتر رو روشن میکنم و my computer رو باز میکنم همیشه بار اول پنجره کوچک هست ماکسیموم نیست چطوری میشه با همون بار اول هم ماکسیموم باز بشه؟
2-حالت پیش فرض تصویر پوشه و فایل ها درداخل درایو ها کوچک هستند (منظورم قسمت change your veiw ) هست میشه پیشفرض شون رو عوضش کرد روی یه حالت دیگه که روی تمام پوشه و فایل ها اعمال بشه؟

vissoto
16-10-2014, 08:54
سلام

1.پس از باز کردن my computer با موس بر گوشه های پنجره کلیک نمایید و بکشید (یا از اطراف پنجره) تا به اندازه دلخواه برسد ؛ حالا در همان حالت پنجره را ببندید.

برای maximaize از کلید F11 هم می توانید استفاده کنید.

2. ابتدا وارد یکی از درایوهای خود شوید و view مورد نظر خود را تنظیم کنید و سپس از منوی organize (در بالای پنجره ؛ سمت چپ)

؛ properties را انتخاب نمایید.

حالا به تب customize بروید و ابتدا optimize this folder را بر general items تنظیم کنید. و تیک گزینه also apply this temlate to all subfolder را

بزنید. حالا وارد folder option شوید و در تب view ؛ apply to folders را بزنید.

اگر در پوشه یا درایو خاصی فقط آهنگ یا مثلا فقط عکس وجود داشته باشد ؛ می توانید optimize this folder را بر picture یا music یا .... تنظیم و تیک also apply this template to all subfolder را بزنید و سپس در folder option در تب view تیک apply to folders را بزنید و در این حالت view مورد نظر شما تنها در مورد پوشه های عکس یا اهنگ اعمال می شود.

در liberary ها و my computer به صورت دستی view را تنظیم کنید.(با همان change your view)

mostafa-t
16-10-2014, 20:57
اقا تشکر خدا خیرت بده