PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اخراج کارکنان اپراتور آمریکایی برای افزایش توان رقابت



wichidika
08-10-2014, 20:09
اخراج کارکنان اپراتور آمریکایی برای افزایش توان رقابت

اسپرینت سومین اپراتور بزرگ آمریکایی تلفن همراه قصد دارد تعدادی از کارکنانش را اخراج کند تا بتواند با وریزون و AT&T رقابت نماید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]






به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) به نقل از اینفرس، ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) این اخراج‌ها این ماه رخ خواهد داد، اما تعداد افرادی که قرار است کارشان را در اسپرینت از دست بدهند هنوز مشخص نشده است.

اسپرینت در اواخر تابستان تلاش کرد یکی از رقبای خود یعنی T-Mobile US را خریداری کند که به نتیجه نرسید. این شرکت مدیر عامل قدیمی خود را هم تغییر داد و به جای دان هسه فردی به نام ماسلو کلور را منصوب کرد. اسپرینت هم اکنون در مالکیت سافت بانک ژاپن است که در سال 2013 هفتاد درصد از سهام آن را خریداری کرد.

کارشناسان اقتصادی می‌گویند اگر این اپراتور به دنبال افزایش مشتریان و در عین حال کاستن از هزینه ارائه خدمات است چاره ای جز کاهش نیرو و صرفه جویی ندارد، به خصوص که اسپرینت در ماه‌های اخیر شاهد ریزش برخی مشتریان وفادار خود نیز بوده است.

اسپرینت امسال شاهد کاهش 42 درصدی ارزش سهام خود بود. زیرا مشتریان این اپراتور ایمان و اعتماد خود را به آن از دست داده‌اند و کارکنان آن هم حس می‌کنند شرایط مناسبی در راه نیست.
انتهای پیام/آ