PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Borderlands: The Pre-Sequel!



Killzone2
03-10-2014, 21:30
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Borderlands: The Pre-Sequel!

سازنده : 2K Australia و Gearbox Software
ناشر : 2K Games
آهنگ ساز : Jesper Kyd , Des Shore , Justin Mullins
سری : Borderlands
موتور : Unreal Engine 3
پلتفرم : PC , OS X, Linux, PlayStation 3, Xbox 360
تاریخ انتشار : October 2014
سبک : First-person shooter, action role-playing
حالت ها : Single-player, multiplayer, co-op
رسانه : Optical disc, download


حمله به Hyperion
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


بعد از انتشار Borderlands 2 انتظار میرفت از Gearbox تا بعد از اتمام DLC های شماره دوم از یک بازی جدید یا شماره سوم Borderlands رونمایی کند, ولی خبری نبود تا اینکه 2K Australia تایید کرد یک عنوان از این سری در حال ساخت هست و در زمینه ساخت با Gearbox همکاری میکند. Borderlands: The Pre-Sequel عنوانی بود که اینبار تیم Gearbox و 2K Australia در نظر داشتند آن را منتشر کنند و یک حال و هوای جدید را به بازی تزریق کردند و در کنار همان تم همیشگی محبوب بازی , اعلام شد در October 2014 منشر خواهد شد. نکته مهم راجب Borderlands: The Pre-Sequel منتشر نشدن آن برای کنسول های نسل جدید یعنی PS4 و XONE هست و کمی تعجب برانگیز بود که چرا سازنده دست به اقدام ساخت نسخه نسل بعدی نزده است و اینطور که به نظر می آید تیم سازنده برای پورت بازی روی کنسول های نسل جدید باید دست به بازسازی موتور بازی بزند ولی یکی از اعضای 2K Australia اظهار کرد اگر فروش خوب و حمایت طرفدار ها باشه امکان پورت این بازی برای کنسول های نسل جدید هم هست و همینطور گفته شد یک پورت برای نسخه Linux هم در نظر گرفته شده منتشر خواهد شد.
Borderlands: The Pre-Sequel! یک عنوان first-person shooter با ترکیب المان های نقش افرینی هست و توسط 2K Australia با کمک Gearbox Software درحال توسعه میباشد و ناشر این شماره هم 2K Games هست. این عنوان سومین شماره از سری Borderlands میباشد و یک نسخه پیش درامد میباشد برای Borderlands 2 که سال 2012 منتشر شد و حوادث آن قبل شماره دوم میباشد که داستان آن مرتبط با کارکتر منفی شماره دو یعنی Handsome Jack میباشد. در Borderlands: The Pre-Sequel همچنان توجه روی بخش چندنفره کوآپ آن هست که از طرفداران زیادی نیز برخوردار هست.

در این شماره کارکتر های قابل بازی درواقع NPC هایی هستند که شما آن ها را قبلا ملاقات کردید! اسم این کارکتر ها Athena , Nisha , Claptrap و Wilhelm هست که در ادامه به معرفی آن پرداخته خواهد شد. داستان بازی دنبال کننده کارکتر Handsome Jack میباشد و اشاره به فرار Handsome Jack از زندان دارد و کنترل پایگاه های Hyperion را در دست میگیرد و لازم به ذکر هست اینبار اتفاقات در سرزمین پاندورا نیست بلکه در Elpis اتفاق میافتد. Elpis در واقع یک ماه در پاندورا هست که اتفاقات اصلی بازی در این شماره در آن جا دنبال خواهد شد. پایه اصلی گیم پلی همان چیزی هست که قبلا دیده بودیم ولی کمی تغییرات کوچک هم شکل گرفته است که برای حمله به دشمنان طراحی شده که به جذاب شدن بازی کمک زیادی کرده است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


کارکتر های بازی 4 تا هستند که اشاره شد قبلا با آن ها ملاقات کردید , در اینجا اطلاعات کمی از آن ها اشاره میشود.

Athena"the Gladiator" : یک rogue assassin که اولین بار با او در یکی از دی ال سی های شماره اول Borderlands یعنی The Secret Armory of General Knoxx ملاقات کردیم و سلاح او سپری هست که در برابر اسیب دشمن مقاوم هست و حتی این قابلیت را دارد که شلیک های دشمن را بلوکه کرده به خود آن ها شبیه چیزی که در شماره قبل دیده بودیم یک سری از ربات ها با فعال کردن سپر و شلیک به آن ها باعث میشد از میزان سلامت کارکتر قابل بازی کم شود.

Nisha "the Lawbringer" : یکی دیگر از کارکتر های بازی در Borderlands 2 بود که کلانتر شهر Lynchwood بود. مهارت اولیه او Showdown نام دارد که سرعت شلیک و اسیب اسلحه را بالا میبرد و Law & Order یکی دیگر از قابلیت ها هست که در درخت مهارت های این کارکتر وجود دارد که بصورت کلی برای بازیبابی سلامتی و سپر بکار میرود.

Claptrap, "the Fragtrap" : ربات دوست داشتی سری Borderlands با دیالوگ های فوق العادش به عنوان یک سوپرایز برای طرفداران این شماره در نظر گرفته شده است! بله CL4P قابل بازی شده و شما میتونید کنترل این کارکتر دوست داشتنی را بر عهده بگیرید. مهارت این ربات VaultHunter.exe هست. درواقع این قابلیت اجازه میدهد تا Claptrap به صورت شانسی یکی از قابلیت های کارکتر های شماره قبلی را داشته باشد و از آن استفاده کند که این قابلیت ها بسته به نوع دشمنان و محیط و ... هست.

The Hyperion engineer Wilhelm, "the Enforcer" : به عنوان یکی از باس های بازی در Borderlands 2 بود حالا برگشته تا در این شماره قابل بازی باشد که قابلیت اصلی او آوردن نیرو های رباتیک و سلاح های بزرگ هست که برای مبارزه استفاده میشوند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


داستان همانطور که اشاره شد پیش درامدی هست برای Borderlands 2 هست و توجه داستان روی Handsome Jack هست که از تبعید فرار میکند و با نقشه سعی دارد کنترل پایگاه
Hyperion هم بدست بگیرد. کارکتر های اصلی و قابل بازی این شماره Athena, Wilhelm, Nisha, و Claptrap به عنوان همراهان Handsome Jack در Borderlands: The Pre-Sequel به فعالیت میپردازند.
بازی برای PC, Xbox 360 and PlayStation 3 منتشر خواهد شد و باید گفت به این معنی هست که موتور جدید در کار نیست همینطور آپگرید گرافیکی بزرگی وجود ندارد و البته باید دید که نسخه نسل بعدی درصورت منتشر شدن به صورت خواهد بود. چهار شخصیت جدید قابل بازی که قبلا آن ها را ملاقات کردیم ولی با یک سری کلاس و مهارت های جدید که تنوع ارتقا مهارت و بالا بردن لول را افزایش میدهد. عوض شدن محیط بازی به ماه و نبودن جاذبه و اکسیژن و جت ها تغییرات عمده هست.

ترکیب گیم پلی بازی با جزئیات جدید باعث شده تنوع بیشتری بوجود بیاید. کارکتر میتواند از کپسول های اکسیژن و دیگر چیزایی که در محیط هست استفاده کرده و همینطور دو سلاح اصلی هم وجود دارد که برای جو و محیط بازی بسیار خوش کاربرد هست. با ترکیب گرانش و اسلحه ها میشود دست به کار های جالبی در طول بازی زد. دشمنان علاوه بر اظافه شدن و متنوع تر شدن از قابلیت های جدید دربرابر کارکتر های بازی برای مبارزه هم بهره میبرند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


باید دید همکاری دو سازنده برای ساخت شماره جدید به چه صورت خواهد بود, با وارد کردن تغییرات جاذبه در هوا و اظافه کردن دو گروه جدید اسلحه که باعث کند شدن یا منجمد کردن ان ها میشود یک خط جدید در کنار پایه اصلی گیم پلی اظافه شده است. نمایش های بازی تا اینجا جالب بوده است بخصوص کارکتر های قابل بازی درخت مهارت های متنوع و کاربردی دارند که باعث میشود تجربه کردن بازی با هر 4 کارکتر جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.
سازنده بازی اعلام کرد با پیش خرید کردن این بازی به اولین بسته الحاقی با نام mission Shock Drop Slaughter Pit در دسترس خواهند داشت به غیر از این بسته یک سری دیگر DLC هم در آینده در بازه های زمانی مختلف منتشر خواهد شد.


تصاویر


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .jpg/EG11/thumbnail/195x110 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .jpg/EG11/resize/1920x-1) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] jpg/EG11/thumbnail/195x110 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] jpg/EG11/resize/1920x-1)


منبع
wikipedia
rockpapershotgun

Malware
04-10-2014, 11:59
در این تریلر با Claptrap آشنا شوید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

HD ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

SD ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Layken
13-10-2014, 20:17
نمرات بازی منتشر شد:



Total Xbox ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 8
IGN ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 8
USGamer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 2.5/5
Metro ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 7
The Escapist ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 4/5
Joystiq ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 3.5/5
Polygon ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 7
Destructoid ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 6
PC Gamer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 7.7
Games Radar ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 4/5
Strategy Informer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) – 7.5

™...
17-10-2014, 14:30
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ویدیوهای گیم پلی بازی نسخه PC ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) .