ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : استفاده از چندین نرم افزار در ساخت انیمیشن های حرفه ای



3d_animation
03-10-2014, 18:01
برای ساخت انیمیشن های حرفه ای معمولا از چندین نرم افزار استفاده میشه . مثلا داینامیک را با Cinema4d میزنن و رندر را با 3dsmax و مدل ها و تکسچر را با maya
سوال من اینه که چگونه داینامیک ها را بین نرم افزارها انتقال بدیم
آبجکت ها که به زبان مشترک FBX یا OBJ انتقال پیدا می کنند ولی داینامیک ها به چه صورت ؟
مثلا داینامیکی که با Cinema4d یا Realflow یا Maya گرفته میشه چگونه برای رندر به داخل مکس انتقال پیدا می کنه
یا برعکس داینامیکی که مکس یا cinema4d گرفته شده چگونه به مایا انتقال بدیم برای رندر
با تشکر

ehsan_wwe
04-10-2014, 09:21
این حرفا چیه که میزنی ؟
جابجایی مدل بین مکس و مایا و C4D نابود میکنه زندگیشونو
اگه پروژه با هرچی استارت بخوره با همون تموم میشه فقط
نرم افزار رندر فرق میکنه و لایه ها مثلا لایه های آب و مایعجات رو باز میزارن بعد با realflow رندر میگرن و بعد از کالرکارکشن تو لایه خودش قرارش میدن
برای توین هم معمولا از یه نرم افزار دیگه استفاده میشه

alirazaebram
08-01-2015, 11:59
آبجکت ها که به زبان مشترک FBX و OBJ انتقال پیدا می کنند. از 3dmax به maya

وبرای انتفال : export >export
و برای نوع نرم افزار preset برای maya و....

هر نرم افزاری امکانات برای هر کاری در خودش دارد نیازی نیست زیاد export کرد و می توانید که مدل شما بهتر شود ابجکت 3dmax به zbrush ببرید با همون روشی که گفتم
:n26: