PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دوره های آموزشی مدیریت شبکه



aryan nl
23-09-2014, 13:21
آموزش CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
آموزش CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])بيانگر توانايي شخص در نصب ،پيکر بندي ،پياده سازي و عيب يابي شبکه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])هايی در مقياس متوسط در زمينه Routing،Switching و شبکه هاي با ارتباطات راه دور که از سرويس هاي مخابراتي استفاده مي کنند مي باشد.

سرفصل آموزشCCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) شامل تکنولوژی های مختلف می باشد که در لیست ذیل آورده شده اند:

Networking Concepts:

OSI , TCP/IP Layers , IP classes , Subnetting , VLSM

Switching:

Concepts , Intro , Port modes ,Vlan , VTP , PVST+ , Rapid-PVST , Security , EtherChannel

Routing:

(Routing Theory , Static Routing , RIP , EIGRP , OSPF , Router on a Stick)

Access Control Lists , NAT (Static , Dynamic , PAT)

WAN (HDLC , PPP , Frame Relay)

IPV6 (Static Routing , RIPNG)

Wireless , *** , Troubleshooting



فراگیران پس از پایان آموزش CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) توانایی مدیریت شبکه ها در مقیاس متوسط را خواهند داشت . این افراد می توانند سویچ های سیسکو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) را در این شبکه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])ها نصب و راه اندازی نموده و تنظیمات اولیه آنها را انجام دهند. همچنین پروتکل های Routing مختلف جهت برقراری ارتباط ساختمانهای مختلف یک شرکت با همدیگر همچون OSPF , EIGRP , RIP را می توانند config نمایند. همچنین این افراد با config کردن NATیاPAT درRouterهای سیسکو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) ، امکان اتصال کاربران یک شرکت به اینترنت رافراهم سازند. پیاده سازی IPV6 Static Routing و RIPNG از توانایی های دیگر مربوط به این فراگیران می باشد. از قابلیت های تخصصی آموزش CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) می توان به توانایی آنها در پیاده سازی پروتکل های مختلف WAN همچون PPP , HDLC و مهمتر از همه FrameRelay اشاره کرد، از این پروتکل هاجهت اتصال شعبات مختلف یک شرکت به همدیگرتوسط Router های سیسکو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) استفاده می شود. هر چند شبکه مخابراتی FrameRelay توسط مخابرات ایران پیاده سازی نشده است ولی برای فراگیرانی که علاقمند به شرکت در دوره های CCIE , CCNP هستند، یادگیری این تکنولوژی و کار عملی با آن اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که پروتکل وشبکه Frame Relay از آیتم های بسیار مهم در استاندارد آموزش CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) می باشد. عصر شبکه تنها موسسه آموزش سیسکو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) در ایران می باشد که در آن دانشجویان بصورت عملی سناریو CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])مختلف را با استفاده از شبکه Frame Relay راه اندازی می کنند.
به دانشجویانی که در موسسات آموزشی دیگر آموزش CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) را طی کرده و علاقمند به ادامه تحصیل در عصرشبکه می باشند، قویاً توصیه می شود که با تهیه یک نسخه DVD CCNA عصر شبکه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])که توسط آقای مهندس شاهی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C&catid=1) تهیه شده است، نواقص اطلاعات مربوط به این دوره را برطرف نموده وپس از آن در دوره های بعدی ثبت نام نمایند.فراگیران پس از گذراندن آموزش CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) همچنین آشنایی با نمونه آزمون های سیسکو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) توانایی شرکت در آزمون CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])را خواهند داشت.اما هدف اصلی عصرشبکه از برگزاری این دوره،توانایی در انجام کار بصورت عملی می باشد.
دوره آموزش CCNA V2.0
دوره آموزش CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])با شماره آزمون 200-120 نسبت به آزمون 640-802 تغییرات بسیار زیادی دارد . در این دوره آموزشی یک سری از مطالب آموزشی مربوط به دوره CCNP R&S اضافه گردیده است علاوه بر کامل تر شدن سر فصل های Routing برای پروتکل OSPF و OSPV3 نیز به این لیست اضافه شده است و سر فصل جدیدی تحت عنوان Troubleshooting نیز به CCNA اضافه شده است که به آن CCNA V2.0 می گویند.

براي دريافت مدرک CCNA ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])دو راه حل وجود دارد .
راه حل اول:شرکت در آزمون شماره ICND 1 100-120
راه حل اول:شرکت در آزمون شماره ICND 2 200-101
راه حل دوم:شرکت در آزمون شماره CCNA 200-120
Exams & Recommended Training
Required Exam(s) Recommended Training

200-120 CCNA

Interconnecting Cisco Networking Devices: Accelerated (CCNAX) v2.0
OR


100-101 ICND1

Interconnecting Cisco Networking Devices Part 1 (ICND1) v2.0

200-101 ICND2

Interconnecting Cisco Networking Devices Part 2 (ICND2) v2.0
NOTE: Updated ICND1, ICND2, and CCNA Composite exams can be applied towards the achievement of several Cisco associate-level certifications. Please visit the Associate-level Exam Logic Tool for more details.
کندوی دانش ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])